×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

بستری های کرونایی گیلان به ۲۰۰۰ نزدیک شد - بستری های کرونایی گیلان به ۲۰۰۰ نزدیک شد/ تختی برای بستری های جدید نداریم - بستری های کرونایی گیلان

به گزارش «بامردم» به نقل از ایسنا؛ دکتر انوش دهنادی مقدم، از بستری شدن ۵۸۸ بیمار جدید کرونایی در استان گیلان طی شبانه روز گذشته خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر ۱۸۸۳ بیماری کرونایی در سطح بیمارستان های ما بستری هستند و حال ۲۷۰ بیمار وخیم است.

وی افزایش تصاعدی بیماران جدید روزانه را نشان دهنده بی توجهی مردم به رعایت پروتکل های بهداشتی دانست و افزود: متاسفانه سهل انگاری مردم نسبت به ماسک زدن و پرهیز از دورهمی ها همچنان ادامه دارد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان، از مردم خواست در این موج سنگین از بیماری کرونا به فکر پیشگیری باشند و خاطرنشان کرد: اگر مردم خودمراقبتی نداشته باشند، دیگر تختی برای بستری بیماران جدید نخواهیم داشت، زیرا ظرفیت های درمانی استان محدود است لذا باید با کادر درمان همکاری کنیم تا خللی در ارائه خدمات درمانی به بیماران پیش نیاید.

دهنادی مقدم، به فرایند واکسیناسیون کووید۱۹ در استان اشاره کرد و گفت: با گذشت پنج ماه از آغاز واکسیناسیون، تاکنون ۶۰۰ هزار نفر از مردم استان دوز اول واکسن را دریافت کرده اند، اما در کنار واکسیناسیون، رعایت پروتکل های بهداشتی در ایجاد ایمنی در برابر کرونا از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی اضافه کرد: ماندن در خانه، استفاده از ماسک و پرهیز از حضور غیرضروری در اماکن شلوغ و پرازدحام می تواند در پیشگیری و کنترل شیوع ویروس کرونا و در نهایت حفظ سلامتی خود و هم استانی ها بسیار موثر باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.