×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر

دستگیر - دستگیری 2 نفر اراذل و اوباش در لاهیجان/ دوئل مرگبار به قطع عضو ختم شد -

به گزارش «بامردم» به نقل از رکنا؛‌ دوئل مرگبار بین ۲ اوباش سبب شد یکی از آن قطع عضو شود.

سرهنگ حسین حسن‌پور، جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری ۲ نفر اراذل و اوباش درگیری شهرستان لاهیجان خبر داد و متهمان ۳۸ و ۴۵ ساله این پرونده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ حسین حسن‌پور در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی درگیری منجر به قطع عضو فردی در شهرستان لاهیجان و نیز شکایت وی، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت عمومی پس از تحقیقات صورت گرفته، ۲ عامل این درگیری را که از اراذل و اوباش سابقه‌دار هستند، شناسایی و رد آن‌ها را در شهرستان رشت پیدا کردند افزود: طی هماهنگی قضایی و با تلاش‌های انجام شده متهمان مورد نظر دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به قطع عضو فرد مضروب در این درگیری و اینکه متهمان باعث ایجاد رعب و وحشت و سلب آسایش عمومی شهروندان شدند، افزود: پلیس با جدیت با برهم‌زنندگان نظم و امنیت عمومی مقابله می‌کند و تحت هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهد افرادی نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند.

این مقام انتظامی بیان داشت: متهمان ۳۸ و ۴۵ ساله این پرونده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ حسن‌پور گفت: نیروی انتظامی قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرک سوء اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت برخورد خواهد کرد و اجازه عرض اندام را به آن‌ها نخواهد داد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.