×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

106802 uz7nmt 1 - آیا خرید محافظ تشک ضروری است؟ - کاور تشک

محافظ تشک را در تعریفی کوتاه می‌توان کاور حفاظتی و نگهدارنده تشک برای مدت بیشتر و با کیفیت بهتر دانست. از طرفی نقش مهم این پوشش را در حفظ زیبایی و تازگی تشک هم نمی‌توان نادیده گرفت. موردی که با عمر طولانی برای این بخش از بستر و صرفه اقتصادی برای صاحب آن همراه است.

این کاور مانع از نفوذ رطوبت و تاثیر نور بر تشک نیز شده و رنگ و ظاهر آن را حفظ می‌کند. همینطور مانع از رشد قارچ و باکتری در فضای آن می‌شود.

در این مطلب می‌خوانیم:

  • محافظ تشک چیست و چه کاربردی دارد؟
  • از تنوع محصولات کاور تشک بیشتر بدانیم!
  • چگونه محافظ یا کاور، تشک شما را بیمه می‌کند؟

تا انتهای مطلب با ما همراه بمانید.

محافظ تشک: زیبا، بهداشتی، کاربردی!

برای خانم های خوش سلیقه، تغییر رنگ و کثیف شدن تشک خوشخواب از مشکلات مهم در خانه داری و حفظ بهداشت بستر محسوب می شود. از یکسو نیاز به نظافت این بخش وجود دارد و از طرفی وجود رویه ثابت و غیر قابل شستشو در این محصولات، مشکلی به وجود آورده که تنها با کاور تشک قابل حل است.

نصب و قابلیت شستشوی آسان این محصولات آن باعث شده بتوان از این بخش برای تضمین بهداشت در تشک ‌های خوشخواب به آسانی استفاده کرد.

در حالت کاربرد این پوشش، سطح تشک از آلودگی دور مانده و به خاک و دیگر مواد نظیر رنگ و لوازم آرایشی آلوده نمی شود.

از دیگر موارد دیگر کاربرد این محافظ ها، نگهداری از تشک در برابر تغییر رنگ و جلوه ظاهری است. تابش نور و جذب گرد و غبار، بخش هایی از تشک را که در معرض دید قرار دارند تحت تاثیر قرار داده و آن را بد رنگ می کند. اما با استفاده از کاور تشک، همه قسمت ها تمیز و یکدست باقی می مانند.

چند نوع کاور تشک داریم؟

با کاربرد محافظ معمولا مایلیم تشک را از انواع آلودگی مصون کنیم. تنوع اندازه در این محصولات هم کاربرد آنها را برای انواع تشک یکنفره، دو نفره و انواع سایز بندی تشک امکان پذیر کرده است.

اما برخی نمونه ها، تنها جلوی عبور ذرات غبار و مواد خشک را می گیرند و نمی توانند عبور مایعات را کنترل کنند.

اصولا دو نوع کاور تشک وجود دارد:

انواع محافظ تشک معمولی که مانع از عبور نور و گرد و غبار می شوند و نما و شکل ظاهری تشک را حفظ می کنند. این کاورها قادرند علاوه بر محافظت بستر در برابر آلودگی، به دلیل نرمی و زیبایی که دارند هم خوابیدن روی بستر را راحت تر کنند و هم آن را زیبا و شیک تر جلوه دهند.

محافظ ضد آب تشک، محصولی برتر در این زمینه است که خیال کاربران را بابت هر نوع آلودگی خشک و تر در بستر آسوده می کند. ریختن آب، مایعات و نوشیدنی، ترشحات و ادرار و لوازم آرایشی مایع و جامد با وجود این کاور باعث کثیف شدن تشک نمی شود!

همه این مزایا به دلیل وجود لایه UV ضد آب و عایق در این محصول پدید آمده است.

هر دو نوع کاور تشک معمولی و ضد آب، با داشتن قابلیت شستشو با انواع شوینده و روش دستی و ماشینی، جدا شدن‌ آسان و نصب آسان ‌تر بر روی تشک، از محصولات پر کاربرد و محبوب هستند.

8 - آیا خرید محافظ تشک ضروری است؟ - کاور تشک

۷ مزیت کاربرد محافظ برای تشک!

اگر بخواهیم به طور خلاصه و لیست وار مزایای کاربردی انواع محافظ های تشک را مرور کنیم، با چنین مواردی روبرو خواهیم بود:

  • محافظت از تشک در برابر نفوذ ذرات آلودگی و گرد و غبار
  • ممانعت از نفوذ رطوبت که نتیجه آن ایجاد محیط نامساعد برای رشد انواع قارچ و باکتری است.
  • جلوگیری از عبور لکه و مایعات و رسیدن‌ آن به تشک
  • جلوگیری از دو رنگ شدن سطح تشک در اثر تابش نور
  • جلوگیری از ورود حشرات موذی به بستر
  • خنک نگه داشتن سطح تشک به دلیل الیاف طبیعی و خنک به کار رفته در بافت این محصول
  • زیبا کردن نمای تشک و کمک به زیبایی اتاق خواب

معرفی محصول

محافظ تشک رویا: این محصول با جنس ارتجاعی و قابلیت کشسانی بالا از دوام و ماندگاری خوبی برخوردار است. محافظتی که این پوشش قابل شستشو از بستر شما می کند، عمر تشک را به طرز باورنکردنی افزایش می دهد.

گرچه تمیز و تازه نگه داشتن سطح تشک اصلی ترین کار این محافظ است، اما اغلب از آن برای یک رنگ و تازه نگه داشتن تشک و بالا بردن عمر مفید آن هم استفاده می شود.

محافظ تشک ضد آب رویال: این محصول با قابلیت شستشوی آسان و خشک شدن فوری، تضمینی عملی برای تمیز و بهداشتی نگه داشتن تشک است. جنس خاص و الیاف با دوام این محصول که به مدت یک سال هم گارانتی کیفیت دارد، مانع از ورود گرد و غبار و آلودگی در بستر می شود.

سایز بندی این مدل محافظ تشک ضد آب که با سایز انواع تشک هماهنگی دارد فرصت استفاده بهتر از این محصول را برای انواع تشک فراهم کرده است.

محافظت کامل از تشک در برابر انواع آلودگی از غبار تا مایعات و از رنگ و لوازم‌ آرایشی تا دیگر انواع مواد و لکه در این نوع محافظ، آن را به محصولی پرکاربرد، مصرفی و پرطرفدار بین کاربران تبدیل کرده است.

3 1 - آیا خرید محافظ تشک ضروری است؟ - کاور تشک

با محافظ تشک آسوده خاطر بخوابید!

تشک های خوشخواب راحتی خاصی دارند که تدارک خوبی برای یک خواب راحت است. همین طور اغلب در ساخت آنها به سلامتی کاربران توجه شده و نکات لازم در این مورد مراعات شده است.

اما در مورد نظافت سطح تشک، یکپارچه بودن و مشکلی که در کاربرد مستقیم آب و شوینده‌ها بر روی آنها وجود دارد، دشواری هایی برای خانم های خانه دار به وجود آورده است.

خوشبختانه، ابداع محافظ تشک این مشکل را به بهترین شکل حل کرده است. این محصول، به آسانی بر روی سطح تشک نصب شده و جدا می شود. قابلیت شستشوی آسان با انواع شوینده های دستی و ماشین لباسشویی را دارد و به خوبی از سطح و بدنه تشک در برابر انواع آلاینده ها محافظت می کند.

تنوع سایز در این محصول هم، قابلیت کاربرد آن را برای انواع تشک یکنفره و دو نفره و نیز انواع محصولات تشک خوشخواب پدید آورده است.

هم چنین نمونه های معمولی و ضد آب کاور تشک، آن را به محصولی همه پسند با کاربرد وسیع و مفید تبدیل کرده است.

گرم و نرم عرضه کننده انواع کالای خواب ، تشک خوشخواب و تنوع محصولات محافظ و کاور تشک، کاربرد این محصول را به شما پیشنهاد می کند.

با استفاده از این نوع کاور بی شک خواب آرامی را بدون نگرانی بابت آلودگی تشک خود تجربه خواهید کرد.

توسط مهین مکتبی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.