پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • فروشگاه آنلاین کاشی و سرامیک فلورا استیل
    24 مرداد 1400 - 12:44
    شناسه : 186841
    0

    فروشگاه اینترنتی فلورا استیل فروشنده انواع کاشی و سرامیک حمام و دستشویی با قیمت مناسب می باشد.

    پ
    پ

    تصور همه ما از کاشی معمولا یک تصویر مربع است که بخش بسیار کوچکی از یک نقشه اصلی از منطقه ای از خانه یا محل کار را نشان می دهد.

    مونتاژ چندین مدل کنار هم امکان دیدن یک نقشه کامل را ممکن می سازد. کاشی که در زبان انگلیسی و در همه دنیا با نام تایل tile شناخته شده است. این قطعه معمولا سنگی کاربردهای بسیار زیادی برای زیبایی دارد. علاوه بر اینکه در تزئینات ساختمانها مورد استفاده قرار می گیرد از این تایل ها برای پوشش کف زمین یا دیوار ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد.

    در این مطلب برای شما از مدل های سرامیک طرح پارکت، کاشی حمام  و کاشی سرویس بهداشتی

    پرطرفدارترین مدل های کاشی برای حمام

    برای انتخاب کاشی حمام باید دقت کنید. رنگهای روشن همانند رنگ کرم  یا سفید طرفداران زیادی دارند و این فضا را بزرگتر و بازتر نشان می‌دهند. اما بدی این رنگها این است که به سرعت کثیف می‌شوند و برای تمیز کردن باید زحمت زیادی بکشید. رنگ های تیره همانند طوسی تیره و مشکی و یا حتی زرشکی می‌تواند بسیار جذاب باشد اما فضا را بسیار تیره و کوچک تر از آن چیزی وجود دارد نشان می‌دهد.

    کاشی بین کابینتی

    بهترین روش تمیز کردن کاشی حمام

    برای تمیز کردن و سفید کردن سرامیک کف حمام و شیارهای لا به لای آن می توانید از مواد سفید کننده همانند وایتکس و کمی پنبه یا مواد مشابه کمک بگیرید.

    البته حتما دقت داشته باشید این مکان را انقدر لیز نکنید که روی آن لیز خورده و زمین بخورید و آسیب ببیند.

    این پنبه ها را به صورت گلوله های بزرگ گرد کرده و در وایتکس یا هر مواد دیگری که در نظر دارید بزنید و سپس بر روی کاشی یا سرامیک کف حمام یا دیوارها بکشید. همچنین شما می‌توانید از خمیر دندان ها برای از بین بردن و پاک کردن لکه های آب و جرم ها از روی کف یا دیوار و شیار های بین آن ها کمک بگیرید.

    طرح کاشی و سرامیک دستشویی

    انواع کاشی سرویس بهداشتی بر اساس معیارهایی تفکیک می‌شوند.

    اما مغایرت اصلی بین کاشی‌ها مربوط به میزان جذب آب، ضخامت، مقاومت در مقابل ریزش، مقاومت در برابر خراشیده شدن و همچنین مقاومت در مقابل ایجاد لکه است. هر کدام از این مدل کاشی‌ها با معیارهای مختلف، طرح‌های بسیار زیبا و متفاوتی دارند.

    1. کاشی پرسلان: یک مدل کاشی است که بافت خیلی متراکمی دارد. بدنه این طرح  در رنگ‌های سفید و قرمز موجود است.
    2. کاشی سرامیکی: کاشی سرامیکی کف استفاده می‌شود. چون مقاومت و استحکام بسیار بالایی دارد.
    3. کاشی موزاییکی: این کاشی‌ها برای محیط‌هایی که انحنا دارند بسیار مناسب است. برای حمام و دستشویی استفاده می‌شود.

    نکات مهم در خرید کاشی و سرامیک دستشویی

    مقاومت در مقابل سرما:

    این میزان، مقاومت کاشی در مقابل سرما را نشان می‌دهد. برای مدلهایی استفاده می‌شود که  خارج از ساختمان استفاده  می‌شود.

    درجه کاشی:

     کاشی‌ها هم  نیز دارای درجه بندی خاصی هستند. کاشی نوع درجه یک، و کاشی درجه دو و … در بازار موجد هستند که هر چه درجه ان بالاتر می‌رود کیفیت به مراتب کمتر می‌شود. شما باید برای خرید کاشی دستشویی قیمت ارزان  از درجه های بالاتر با کیفیت پایین تر استفاده کنید. و همچنین باید در نظر داشته باشید که هر چه ارزانتر استحکام کمتر است.

    میزان سائیدگی:

    این معیار با PEI نشان داده می‌شود و برای کاشی‌های براق مورد استفاده قرار می‌گیرد. نشان‌دهنده میزان استحکام در برابر سائیدگی است.

    میزان جذب آب:

    این محصولات از لحاظ جذب آب به  4 دسته تقسیم می‌شوند. کاشی‌های غیرشیشه‌ای معمولا بیشتر از ۷ درصد از وزن خود، می‌توانند جذب آب داشته باشند که این می‌توانند نشان دهد که  این مدل کاشی برای فضاهایی مرطوب مناسب نیست. مدلهای نیمه شیشه‌ای ۳ تا ۷ درصد و مدلهای شیشه‌ای ۰/۵ تا ۳ درصد وزنشان آب جذب می‌کنند. مدلهای نفوذناپذیر کمتر از ۰/۵ درصد وزن خود آب جذب می‌کنند که فوق العاده مناسب هستند.

    کاشی بین کابینت

    میزان ضریب اصطکاک:

    این ویژگی  نشان‌دهنده مقدار مقاومت محصول  در برابر سر  خوردن است که با COF معمولا نشان داده می‌شود. COF برای محیط های مسکونی باید بیشتر از 0/5 و محیطهای اداری و تجاری بیشتر از 0/6 باشد. هر چه این مقدار بیشتر باشد احتمال سر خوردن کاهش می‌یابد.

    ابعاد کاشی:

    این مورد هم در زمان خرید باید دقت شود. برای فضاهای کوچک از کاشی‌ها با اندازه کوچک و برای مکان‌های بزرگتر ار کاشی با ابعاد بزرگ استفاده کنید.

    تاثیر خرید کاشی بین کابینتی در دکوراسیون آشپزخانه

    یکی از مهمترین قسمت هایی که در معرض دید همه خانم های ایرانی است آشپزخانه است. چگونه می‌توان این مکان را به بهترین شبکه تزئین کرد؟

    از آنجا که قسمت‌ زیادی از دیوار و محیط داخل آشپزخانه این مکان به وسیله‌ی کابینت‌ها پر شده است، دیوار بین دو کابینت قسمت بالا و پایین، همیشه تنها بخشی از آن است که ظاهر زیبایی ندارد؛ و معمولا با روغن و یا لکه های بد رنگ پوشیده می‌شود که باعث آزار و اذیت هر خانمی می‌شود. بنابراین رنگ و مدل آن، تاثیر فوق العاده ای در آشپزخانه خواهد داشت. و به نظر هر خانمی خواهد آمد.

    کاشی و سرامیک

    برای نمونه، استفاده از کاشی بین کابینتی طلایی یا حتی براق و رنگهای روشن، در بزرگ‌تر نشان دادن آن بسیار موثر است. اگر کابینت های شما به رنگ قهوه ای  باشد استفاده کردن از این مدل یکی از بهترین گزینه هاست.

    یک نمونه دیگر، اگر از کاشی بین کابینتی طرح گل بین کابینت ها استفاده شود، نمای بسیار زیبایی از بیرون ازآشپزخانه به این مکان خواهد داد.

    همچنین  طرح کلکته یا طرح های طبیعی از نمونه‌های دیگر است که زیبایی بسیار خاصی دارد و متناسب با سلیقه‌های خاص است

    تنوع در این مدل کاشی و سرامیک ها  بسیار بالا است.

    ثبت دیدگاه

    1 دیدگاه برای “فروشگاه آنلاین کاشی و سرامیک فلورا استیل”
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.