چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41427 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • با مسافران خاطی برخورد قضایی کنید
    25 مرداد 1400 - 10:19
    شناسه : 186884
    0

    از ظهر روز گذشته شاهد انسداد راه‌های ورودی گیلان به روی مسافران بودیم که این امر مسبب ایجاد درگیری از سوی برخی مسافران با نیروی انتظامی و راهور شد.

    پ
    پ

    ترافیک - با مسافران خاطی برخورد قضایی کنید -

    از ظهر روز گذشته شاهد انسداد راه‌های ورودی گیلان به روی مسافران بودیم که این امر مسبب ایجاد درگیری از سوی برخی مسافران با نیروی انتظامی و راهور شد.

    متاسفانه از دیروز شاهد آن بودیم که برخی از مسافرانی که برخلاف توصیه و دستور ستاد ملی کرونا و علی‌رغم اطلاع‌رسانی‌های گسترده مبنی بر مسدود بودن راه‌ها، قصد ورود به استان گیلان را داشتند، زمانی که با مانع پلیس راهور استان مواجه شدند، به ایجاد درگیری و گاها فحاشی با نیرو‌های انتظامی پرداختند.

    مطالبه مردم گیلان از دادستان محترم استان و دادگستری، برخورد قضایی با مسافرانی است که نه‌تنها به توصیه پلیس راهور مبنی بر بازگشت به شهرشان عمل نکرده، بلکه با اصرار بر قانون شکنی و ادامه سفر خود، با ایجاد درگیری با نیروهای انتظامی و ضابطین قانونی، باعث ازدحام و ایجاد هرج و مرج شده‌اند.

    برخورد و توقیف خودروهای مسافران خاطی می‌تواند درس عبرتی برای سایر قانون شکنانی باشد که با نادیده گرفتن مصالح عمومی، امنیت و سلامت جامعه و گیلانیان را به خطر می‌اندازند.

    گیل خبر

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.