سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41412 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تلاش خستگی ناپذیر مسافران برای ورود به گیلان!
    25 مرداد 1400 - 17:57
    شناسه : 186897
    0

    به نظر می‌رسد حتی انسداد راه‌های اصلی ورودی استان نیز نتوانسته است به طور کامل از ورود مسافران به گیلان جلوگیری کند و عده‌ای به هر شیوه و حربه‌ای تلاش می کنند خود را به داخل استان برسانند.

    پ
    پ

    تفریح ترافیک - تلاش خستگی ناپذیر مسافران برای ورود به گیلان! -

    به نظر می‎‌رسد حتی انسداد راه‌های اصلی ورودی استان نیز نتوانسته است به طور کامل از ورود مسافران به گیلان جلوگیری کند و عده‌ای به هر شیوه و حربه‌ای تلاش می کنند خود را به داخل استان برسانند.

    براساس گزارشات محلی، عده‌ای از مسافران از مسیر و راه فرعی کارخانه سیمان و امامزاده حمزه لوشان به سمت جیرنده رودبار رفته و از دسترسی محلی وارد رستم آباد و یا مسیر دسترسی به سیاهکل می‌شوند.

    طبق اطلاعات واصله، معدودی از شهروندان لوشان نیز گزارش دزیده شدن پلاک‌های بومی خود را داده‌اند که به نظر می‌رسد به تلاش‌های عده‌ای از مسافران برای دور زدن قانون و ورود بی دردسر به استان بی‌ارتباط نباشد.

    تلاش‌های نیروهای انتظامی و ضابطین قضایی می‌تواند اصرار خستگی‌ناپذیر برخی از مسافران برای ورود غیرقانونی به گیلان را ناکام گذاشته و مانع از شیوع گسترده‎‌تر کرونا در گیلان شود.

    از نیروهای مردمی نیز انتظار می‌رود ضمن پرهیز از خشونت و رعایت قانون و حقوق شخصی افراد با گزارشات مستند، هوشیاری و حضور فعال در صحنه، به نیروهای انتظامی و پلیس راهور گیلان برای اجرای بهتر قانون و جلوگیری از ورود مسافران خاطی، یاری‌رسان باشند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.