چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41432 تعداد نوشته های امروز : 13 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • چگونه یک دوچرخه کودک مناسب با بهترین قیمت برای فرزندمان انتخاب کنیم؟
    26 مرداد 1400 - 13:52
    شناسه : 186932
    0

    دوچرخه ها تنوع زیادی دارند که با عنوانهای مختلف گروه بندی می شوند، یکی از این طبقه بندی ها دخترانه و دیگری پسرانه است،برای رسیدن به تصمیم نهایی باید این گروه هارا شناخت.

    پ
    پ

    کودک 1 - چگونه یک دوچرخه کودک مناسب با بهترین قیمت برای فرزندمان انتخاب کنیم؟ -

    هنگام خرید دوچرخه کودک چند سوال اساسی برای هر فرد وجود دارد ، 1.بهترین مارک دوچرخه کودک چیست ؟ 2.سایز مناسب دوچرخه کودک کدام است ؟ قیمت دوچرخه کودک چقدر است ؟ پس باید باه این موارد به درسی جواب داده شود تا شما بتوانید بهترین مارک دوچرخه کودک را از میان انواع مارکهای مختلف و بر اساس یاز صحیح انتخاب نمایید . همچنین در هنگام خرید بتوانید دوچرخه بچه گانه مورد نظر خود را با ارزانترین قیمت خریداری نمایید و یا حتی ارزانترین دوچرخه کودک را برای فرزند خود انتخاب نمایید . پس با ما همراه باشید تا این موارد را به درسی و کامل برای شما توضیح دهیم .

    مسئولیت های بر دوش والدین متعدد هستند و مشخصا صحت این مطلب به روشنی روز است . یکی از این مسئولیت ها برطرف کردن نیاز کودک به سرگرمی است و این مسئولیت آنجایی سخت می شود، که والدین را موظف می کند، بهترین و شادترین تفریح را برگزیند و کم ترین آسیبی به کودک نرسد. دوچرخه سواری از این تفریحات است، که اگر با دوچرخه صحیح و رعایت موارد ایمنی همراه باشد، می تواند خالص ترین احساس شادی را برای کودک به ارمغان بیاورد. انتخاب دوچرخه مطابق با خصوصیات کودک آنقدرها هم ساده نیست، در این مسیر آگاهی والدین نسبت به بعضی ویژگی های دوچرخه ضروری است، تا با تصمیم درست سبب رشد علاقه کودک به ورزش شوند. در ادامه بعضی عوال موثر بر خرید شمارا نام برده و توضیح مختصری برای آشنایی با آنها ارائه می دهیم.

    تفاوت میان دوچرخه دخترانه و دوچرخه پسرانه پسرانه

    دوچرخه ها تنوع زیادی دارند که با عنوانهای مختلف گروه بندی می شوند، یکی از این طبقه بندی ها دخترانه و دیگری پسرانه است،برای رسیدن به تصمیم نهایی باید این گروه هارا شناخت. اولین تفاوت، نمایان ترین آنهاست، اختلاف در ظاهر به این معنی، که رنگ بندی و طرح های روی هر دوچرخه، با توجه به جنسیت متفاوت است. برای مثال دوچرخه های کودک دخترانه عمدتا صورتی است، و با برچسب های رنگارنگ پوشیده شده اند. به همین شکل دوچرخه های کودک پسرانه معمولا آبی رنگ است. نکته دیگر که برای تمیز دادن دوچرخه دخترانه و پسرانه موثر است، در فریم دوچرخه هاست، بطور مشخص تر در لوله بالایی دوچرخه های بچگانه. لوله بالایی دوچرخه پسرانه مستقیم و صاف است، درحالیکه در ورژن دخترانه این لوله کمی انحنا دارد، که به اصطلاح U شکل خوانده می شود. همچنین ممکن است زاویه بین لوله بالایی و پایینی در دوچرخه های دخترانه کمتر باشد،و یا زین به فرمان نزدیک تر باشد، که تماما نتیجه آناتومی متفاوت میان دختران و پسران است. البته این وجوه تمایز بیشتر در دوچرخه های بزرگسالان دیده می شوند. همچنین باید گفت که اصولا قیمت دوچرخه دخترانه از دوچرخه پسرانه متفاوت است و در بسیاری موارد دوچرخه های دوخترانه با قیمت بالاتری عرضه می شوند.

    کودک 2 - چگونه یک دوچرخه کودک مناسب با بهترین قیمت برای فرزندمان انتخاب کنیم؟ -

    انتخاب سایز صحیح دوچرخه کودک

    عامل موثر دیگر در فرآیند انتخاب یک دوچرخه برای کودکان، که به مراتب سخت تر از گزینش برای بزرگسالان است، فهمیدن سایز مناسب دوچرخه در خور قد و سن فرزند دلبندتان است. این مسئله از این جهت با اهمیت است، که حالت نشستن کودک شما، فاصله اش با فرمان و پدال، و تعادل کاملا وابسته به سایز دوچرخه است. در گرفتن این تصمیم شخص نیاز دارد که بداند، باید بین سن و قد کودک، وسایز دوچرخه توازنی برقرار باشد. از این رو دوچرخه های کودک در سایزهای 12، 14،16،20،24 تولید می شوند، و برای هر گروه سنی یک سایز وجود دارد. سایز صحیح، ویژگی هایی را پدیدار می کند که به شناسایی این سایز کمک شایانی می کند.
    1.سایز صحیح باعث می شود کودک فرمان را با دستهایی کمی خمیده بگیرد.
    2.دسترسی به پدال در حال نشسته روی زین، آسان شده تا کودک برای حفظ تعادل به زحمت نیفتد.
    3.کودک درحال ایستاده روی لوله تنه، باید بتواند بدون فشار پاهایش را به زمین برساند.

    بهترین مارک دوچرخه کودک چیست

    نیاز به توضیح نیست که بررسی دقیق برند، یک امر حیاتی است. اما با توجه به اینکه امروزه برندهای گوناگونی در بازار یافت می شوند، خریدار در امر خرید گیج می شود. از دیگر برآمد های احتمالی این وضعیت، خرید جنس بی کیفیت است، چیزی که کابوس هر پدر ومادر مهربانی است. شما میتوانید اطلاعات کافی در مورد بهترین برندهای دوچرخه کودک را با مطالعه این مالب بخوبی شناسایی نمایید. از جمله بهترین مارک دوچرخه کودک باید به دوچرخه کودک قناری و دوچرخه کودک جاینت اشاره کرد که کیفیت مثال زدنی دارند و علاوه بر کیفیت بالا از طراحی منحصر بفرد در کنار رنگ آمیزی شاد و مناسب روجیه کودکان بهره میبرند و این عوامل سبب شده تا به بهترین برند دوچرخه کودک در ایران تبدیل شوند.  برای افزایش آگاهی شما، چند دوچرخه باکیفیت از برند های مطرح معرفی می کنیم.

    کودک 3 - چگونه یک دوچرخه کودک مناسب با بهترین قیمت برای فرزندمان انتخاب کنیم؟ -

    1)دوچرخه بچه گانه قناری 12 مدل Flying Bear

    دوچرخه های کودک برند قناری قطعا با کیفیت ترین دوچرخه کودک بازار ایران هستند که با بهترین و زیباترین طراحی از بهترین متریال در ساخت بهره می برند و این مدل یکی از زیباترین و پرفروش ترین مدلهای دوچرخه قناری است. با این دوچرخه زیبا و منحصر بفرد ، کودک دلبند خود را به ذوق آورده و شادی و نشاط را به وی هدیه دهید . دوچرخه سایز 12 مدل Flying Bear یک دوچرخه کودک مناسب برای استفاده در سطوح آسفالت شهری ، زمین های خاکی و … است. طراحی بدنه این دوچرخه احساس راحتی بیشتری به کودک میبخشد ، بنابراین کودک بدون احساس خستگی میتواند مسافتهای طولانی را دوچرخه سواری نماید بدون آنکه احساس درد و خستگی داشته باشد. در دوران حال متاسفانه به علت وجود انواع وسائل و لوازم سرگرمی الکترونیکی مثل موبایل و تبلت ، بچه ها به صورت فزآینده‌ای به کم تحرکی و اضافه وزن و یا مشکل در رشد روبرو هستند ، این دوچرخه کودک قناری به واسطه طراحی زیبا برای بیشتر کودکان جذاب بوده و آنها را برای استفاده از دوجرخه به عنوان یک ورزش ترغیب می کند.

    2) دوچرخه کودک جاینت مدل  Animator F/W 12
    دوچرخه جاینت مدل Animator 12 جز بهترین مدل دوچرخه بچه گانه جاینت با کیفیت بسیار بالاست.این دوچرخه کودک با فریم آلومینیومی بسیار سبک و مقاومت بسیار بالا سواری بسیار لذت بخشی به کودکان ازائه می دهد.استفاده از این دوچرخه به قدری برای کودکان جذاب و دلنشین است که آنان را به ورزش و به خصوص دوچرخه سواری بسیار علاقه مند می کند. فریم دوچرخه کودک جاینت Animator F/W 12 از آلومینیوم آلوکس تولید شده است.ویژگی اساسی این فریم وزن بسیار کم و استقامت بسیار بالا است.تمام قطعات پلاسیتکی این دوچرخه کودک با استفاده از مواد ضد حساسیت تولید شده است تا فرزند شما از آسیب دیدگی های پوستی در امان باشد.ترمز های ویبریک تعبیه شده بر روی این دوچرخه کودک با عمل کرد بسیار دقیق ، کنترل سرعت را برای کودکان بسیار آسان تر می کند.چرخ های کمکی موجود بر روی این دوچرخه جاینت حفظ تعادل را برای کودکان بسیار آسان می کند.خرید دوچرخه Animator F/W 12 یکی از بهترین انتخاب ها برای کودکان است تا آنان را برای همیشه با ورزش مانوس کنیم.

    ارزانترین مدلهای دوچرخه کودک کدام هستند ؟

    قطعا در هنگام خرید دوچرخه کودک شما به عوامل زیادی توجه خواهید داشت که یکی از مهمترین آنها قیمت دوچرخه کودک است . همیشه یه این مطلب باید توجه کافی داشت که صرف ارزانترین قیمت برای یک دوچرخه کودک به معنای یک خرید خوب و مقرون بصرفه نیست و قطعا کیفیت و قیمت با هم تعامل مستقیم دارند و میبایستی هنگام انتخاب به این موضوع توجه کافی داشت که یک بالانس معقولانه بین قیمت و کیفیت در نظر گرفت چرا که شما دوچرخه را برای مدت حداقل دو تا سه سال نگه خواهدید داشت و در این مدت میبایستی دوچرخه کودک کیفیت لازم را داشته باشد . از بین مارکهای مختلف که دوچرخه کودک ارزان قیمت را ارائه میکنند میتوان به محصولات زیر اشاره کرد ، این دوچرخه ها در میتوانند به عنوان یک انتخاب مناسب جهت خرید دوچرخه کودک ارزان قیمت محسوب شوند .

    1.دوچرخه کودک المپیا مدل 16191

    یکی از ویژگی های برجسته دوچرخه کودک Olympia راحتی و سازگاری آن با فیزیک بدن کودکان است. در این مدل یک پشتی در نظر گرفته شده است که با تکیه دادن به آن از قوز کردن و فشار به ستون فقرات در طول سواری جلوگیری می شود. از سوی دیگر ارتفاع مناسب و طراحی ارگونومیک فرمان دوچرخه المپیا نقش مهمی در توانایی کودک در هدایت دوچرخه دارد . زیبایی ظاهری این دوچرخه بچگانه ارزان قیمت نیز در نوع خود قابل توجه است. همانطور که می دانید کودکان به زیبایی اهمیت می دهند. بنابراین باید دوچرخه ای را برای آن ها انتخاب کرد که دارای جذابیت باشد و آن ها را به سمت خود جذب کند. در غیر این صورت ممکن است پس از مدتی مجبور شوید دوچرخه جدیدی تهیه کنید.

    2. دوچرخه بچه گانه 16 بلست Princess

    دوچرخه کودک بلست مدل princess، آماده شده تا کودک کوچکتان را به سمت یک اکتشاف بدون مرز هدایت کند. این دوچرخه دخترانه ظاهری زیبا از نظر بزرگترها، اما مبهوت کننده از نظر کوچولوهای عاشق انیمیشن، دارد. اگر فرزند دلبند شما با این دوچرخه کودک سایز 16، سواری را بیاموزد، به بهترین خاطره زندگی اش تبدیل می شود. پشتی صندلی، زین نرم و راحت، سبد و تایر همرنگ با تنه، از ویژگی های این دوچرخه کودک قیمت مناسب است.

    منبع :مطالب درج شده در سایت فروشگاه اینترنتی دوچرخه آریا چرخ

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.