×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

بازداشت تور لیدر متخلف و بازگشت اتوبوس حامل گردشگران - بازداشت تور لیدر متخلف و بازگشت اتوبوس حامل گردشگران در تالش -

گیل خبر نوشت: صبح روز چهارشنبه در پی گزارشات مردمی مبنی بر ورود یک تور گردشگری به شهرستان تالش, ماموران انتظامی و امنیتی با دستور سرهنگ پیشه گر فرمانده نیروی انتظامی شهرستان تالش و یگان حفاظت میراث فرهنگی گردشگری در محل اسکان اتوبوس حامل گردشگران در یکی از رستوران های خارج از حومه شهر ، حضور یافته و ضمن اعمال قانون و برخورد با راننده اتوبوس نسبت به بازگرداندن اتوبوس حامل گردشران اقدام نمودند.

ماموران نیروی انتظامی همچنین نسبت به دستگیری تور لیدر و مسئول اتوبوس حامل گردشگران اقدام کرده و پاترول هایی که قصد عزیمت مسافران به مناطق ییلاقی تالش داشتند را توقیف و به پارکینگ هدایت کردند.

گفتنی است که روز گذشته در پی اعلام تور لیدر هتاک به مردم تالش و اصرار بر برگزاری تور گردشگری خود، واکنش های فراوانی در میان مردم به همراه داشت.

مامورین نیروی انتظامی در حالی که قصد داشتند تور لیدر هتاک را دستگیر کنند با بازرسی از اتوبوس متوجه عدم همراهی ایشان با تور مذکور میشوند ولی با این حال ماموران پلیس اگاهی مسئول تور حاضر که اتوبوس گردشگران را همراهی میکرد به جهت تحویل به مراجع قضایی دستگیر نمودند.

جا دارد از حضور و اقدام به موقع و عملیاتی معاونت سیاسی فرمانداری تالش رییس شبکه بهداشت و درمان تالش همچنین فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رییس پلیس پیشگری و پلیس آگاهی و افسران حوزه انتظامی اسالم و ماموران پلیس راه که به خواسته مردم تالش بابت برخورد قاطعانه و سریع با متخلفین در شرایط فعلی کرونایی ، تشکر به عمل اید.

 

t3 1629291016 ed2b7cf3 74cd 4adf a3d5 659e89670bde - بازداشت تور لیدر متخلف و بازگشت اتوبوس حامل گردشگران در تالش - t3 1629291011 67ecaf06 72ea 4619 ada3 62d13d664285 - بازداشت تور لیدر متخلف و بازگشت اتوبوس حامل گردشگران در تالش -

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.