جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41358 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بیمارستان صحرایی ارتش در بیمارستان رازی رشت احداث شد
    29 مرداد 1400 - 23:24
    شناسه : 187011
    0

    به همت بیمارستان ولی عصر (عج) آموزش تخصصهای دریایی باقرالعلوم (ع) رشت، بیمارستان صحرایی در محوطه بیمارستان رازی رشت احداث شد.

    پ
    پ

    صحرایی 1 - بیمارستان صحرایی ارتش در بیمارستان رازی رشت احداث شد -

    به گزارش «بامردم» به نقل از فارس؛ سیر ابتلا و فوتی‌های ناشی از کرونا در کشور و استان گیلان در موج اخیر که به پیک پنجم خوانده می‌شود، روند صعودی به خود گرفته و روزانه به گسترش بیماری افزوده می‌شود.

    در هفته‌های گذشته شاهد شیوع گسترده ویروس کرونا از نوع دلتا بودیم که متاسفانه تعداد زیادی از هموطنان در طول روز به دلیل درگیر شدن به این ویروس، جان خود را از دست می‌دهند.

    استان گیلان با کاهش جدی رعایت پروتکل‌های بهداشتی روبرو است و پیش‌بینی می‌شود با بحرانی عمیق‌تر و فاجعه‌بارتر از پیک نخست در اسفند ۹۸ مواجه خواهیم شد.

    به همین منظور در راستای دستور مقام معظم رهبری در بسیج امکانات ارتش جهت مقابله با بیماری منحوس کرونا، به همت عوامل پشتیبانی و مهندسی، پزشکی بیمارستان ولیعصر (عج)، تجهیزات و بیمارستان صحرایی ارسالی از اداره بهداشت ودرمان نیروی دریایی ارتش در مرکز درمانی رازی رشت مستقر شد.

    این بیمارستان سیار با ظرفیت ۴۵ تخت، مجهز به امکانات درمانی است که در روزهای آتی آماده پذیرش و خدمات‌رسانی به بیماران می‌شود.

    بیمارستان صحرایی در دست احداث ۶۰ تخته هوانیروز ارتش ۶۰۰ مترمربع مساحت دارد و چندمین بیمارستان صحرایی به بهره‌برداری رسیده توسط ارتش در کشور است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.