×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

1 9 - قالب اینستاگرام - دانلود طرح لایه باز اینستاگرام

قالب اینستاگرام

قالب پست اینستاگرام

قالب استوری اینستاگرام

قالب پست و استوری اینستاگرام وب کاران

ایجاد یک پست جذاب برای پیچ اینستاگرام شما کار سختی نیست. شما نیازی به نرم افزار پیچیده یا پیش زمینه طراحی گرافیکی ندارید تا بتوانید یک پست گرافیکی زیبا طراحی کنید  تا شخصیت و زیبایی شما را منعکس کند ولی با انتخاب گسترده ای از قالب های خیره کننده و آسان برای سفارشی سازی پست های اینستاگرام که ما در وب کاران منتشر کردیم تا به شما عزیزان برای ارتقا سطح کیفیت پست های اینستاگرامیتان کمک کرده باشیم.

مجموعه قالب های آماده مورد استفاده در پست و استوری اینستاگرام ما شامل طرح هایی برای انواع مناسبت ها و مشاغل های مختلف در سبک ها و سلیقه های متفاوت برای پیج هایی از قبیل پزشکی، خبری، فروشگاهی، مهاجرت، معرفی، شخصی، تولد، تعمیرگاه خودرو ، تعمیرات لوازم خانگی، ورزشی و … موجود می باشد. در وب کاران می توانید مطمئن باشید که یک قالب با موضوع کاری خود پیدا خواهید کرد که به راحتی می توانید متناسب با نیازهای خود ویرایش کنید.

تمامی قالب های موجود در سایت ما کاملا لایه باز بوده و با فرمت PSD,Ai,EPS در اختیار شما قرار میگیرد و شما عزیزان با کمی حوصله و دقت میتوانید با نرم افزارهای ویرایش مانند فتوشاپ و ایلستراتور قالب های دانلود شده خود را به سلیقه خود ویرایش کنید و پست های جذابی با رنگ و تصویر های خود پست های با کیفیت بالا برای فالوورها و یا دنبال کنندگانتان ایجاد کنید.

در صورتی که هر گونه مشکلی در قالب های دانلود شده داشتید با تیم پشتیبانی وب کاران میتوانید از ساعت ۹ صبح الی ۹ شب درمیان بگذارید تا در کمترین زمان ممکن مشکل بوجود آمده را برای شما حل نماید. از اینکه ما را همراهی میکنید بسیار سپاسگذاریم.

4 1 - قالب اینستاگرام - دانلود طرح لایه باز اینستاگرام 5 - قالب اینستاگرام - دانلود طرح لایه باز اینستاگرام 6 - قالب اینستاگرام - دانلود طرح لایه باز اینستاگرام 7 - قالب اینستاگرام - دانلود طرح لایه باز اینستاگرام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.