×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

1 10 - جدیدترین هدایای نمایشگاهی مناسب -

شرکت در سمینارها، کنفرانس‌ها و نمایشگاه‌های مختلف به خصوص در صنعت برای کسب‌وکارها اهمیت زیادی دارد. اما آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که با هدایای تبلیغاتی بازدید از غرفه‌های خود را در نمایشگاه افزایش دهید؟

انتخاب جدیدترین هدایای نمایشگاهی فرصتی طلایی است برای اینکه مخاطبان را به سمت غرفه‌های خود جذب کنید. تاثیر این هدایا را دست کم نگیرید؛ تاثیر مثبت این هدایا بر تعداد مخاطبان در نمایشگاه واقعیتی انکارناپذیر است که مدیران موفق آن را جدی می‌گیرند.

اگر می‌خواهید که برای نمایشگاه خود هدایای ویژه‌ای انتخاب کنید، با ما همراه باشید. در این مقاله بهترین ایده‌ها را برای جذب مخاطب به شما پیشنهاد می‌دهیم.

هدایای نمایشگاهی ارزان

برای اینکه در انتخاب هدایای تبلیغاتی خود موفق باشید، ابتدا باید محدوده قیمتی این هدایا را مشخص کنید. هیچ اهمیتی ندارد که هدایای شما ارزان باشد یا گران؛ تنها مهم است که هدایای جذابی را در محدوده قیمتی مورد نظر خود انتخاب کنید.

اگر به دنبال هدایای نمایشگاهی ارزان قیمت هستید، گزینه‌هایی که در ادامه به شما معرفی می‌کنیم، انتخاب‌های خوبی هستند.

فولدرها؛ جایگزینی جدید برای ساک‌های تبلیغاتی

شاید ساک‌های تبلیغاتی ایده‌ای جدید برای تهیه هدایای نمایشگاهی نباشد، اما یکی از بهترین و پرکاربردترین هدایای تبلیغاتی محسوب می‌شود. معمولاً در نمایشگاه‌ها بروشورهای تبلیغاتی و توضیحاتی راجع به برند را نیز در ساک‌های تبلیغاتی گذاشته و به دست مخاطبان می‌دهند.

در واقع موسسات و شرکت‌هایی که نیاز به معرفی خدمات خود دارند، از این ساک‌ها به عنوان هدایای تبلیغاتی در نمایشگاه‌ها استفاده می‌کنند. این ساک‌ها در شرایط و زمان‌های مختلف کاربرد دارند؛ از این رو ساک‌های تبلیغاتی هدیه‌ای یک بار مصرف نیستند و برای مدتی همراه مخاطبان شما خواهند بود.

اما از آن جایی که بسیاری از برندها از این ساک‌های به عنوان هدایای نمایشگاهی انتخاب می‌کنند، شاید این گزینه برای شما جالب نباشد. بهترین جایگزین برای ساک‌های تبلیغاتی که به اندازه آن‌ها نیز کاربرد داشته باشد، فولدرها هستند.

فولدرها با کمترین هزینه برند شما را به بهترین شکل ممکن معرفی می‌کند. به این ترتیب با اینکه هدیه‌ای ارزان قیمت انتخاب کرده‌اید، اما کاربرد آن در طول روز به اندازه‌ای است که برند شما برای مدت طولانی در ذهن مخاطب ماندگار شود.

دفترچه یادداشت‌هایی با جلد متفاوت

اگر به دنبال جدیدترین هدایای نمایشگاهی هستید، بهتر است که سراغ دفترچه یادداشت‌ها بروید. معمولاً برای خرید دفترچه یادداشت هزینه زیادی را نباید صرف کرد، اما بر خلاف آنچه که هزینه می‌کنید، تاثیر زیادی از این هدیه نمایشگاهی خود دریافت می‌کنید؛ زیرا یکی از کاربردی‌ترین هدایای نمایشگاهی را انتخاب کرده‌اید.

به این ترتیب با انتخاب این هدیه کاربردی هدیه‌ای همیشگی خواهید داشت که برند شما را برای مدت طولانی در ذهن مخاطب ماندگار خواهد کرد.

اما شاید به این فکر کنید که برندهای مختلف برای تبلیغات از دفترچه یادداشت استفاده می‌کنند. برای اینکه متفاوت‌تر از این برندها ظاهر شوید، بهتر است که دفترچه‌هایی با طرح‌های جذاب و متفاوت انتخاب کنید. دفترچه‌هایی که طرح‌های روی آن توجه مخاطبان شما را جلب کند.

به این منظور توصیخ می‌کنیم که ابتدا سن مخاطبان را در نظر داشته باشید. مخاطبان در هر سنی به طرح‌های خاصی جذب می‌شوند. این طرح‌های متفاوت روی جلد دفترچه یادداشت‌ها برند شما را به شکلی متفاوت معرفی می‌کند و اطمینان داشته باشید که از این طریق در ذهن مخاطب خود ماندگارتر خواهید بود.

2 7 - جدیدترین هدایای نمایشگاهی مناسب -

هدایای چوبی ارزان قیمت

اگر می‌خواهید که با هدایای متفاوتی برند خود را به مخاطبان معرفی کنید، بهتر است که سراغ هدایای چوبی بروید. نگران نباشید؛ برخی از هدایای چوبی برخلاف آن چیزی که نشان می‌دهند، هزینه زیادی برای شما نخواهند داشت.

به عنوان مثال موارد زیر گزینه‌های مناسبی برای هدایای نمایشگاهی به شمار می‌آیند:

  • نگهدارنده‌های موبایل چوبی
  • استند دارای جاقلمی
  • جامدادی‌های چوبی
  • استندهای کوچک برای زیر گلدان

اگرچه این هدایا کوچک خواهند بود اما جذابیتی که جنس چوب این هدایا بر مخاطب شما می‌گذارد، بیش از آن چیزی است که تصور می‌کنید.

جدیدترین هدایای نمایشگاهی با قیمت متوسط

اگر می‌خواهید که متفاوت‌تر از سایر برندها ظاهر شوید و در عین حال هزینه زیادی برای این تبلیغات متحمل نشوید، ایده‌های متنوعی برای شما داریم. بهترین راه این است که سراغ گزینه‌های کاربردی‌تر بروید؛ گزینه‌هایی که بدون هزینه‌های زیاد برند شما را در ذهن مشتریان ماندگار کنند. با ما همراه باشید و نموته‌هایی از این ایده‌ها را بخوانید.

ساعت دیواری

به دنبال جدیدترین هدایای نمایشگاهی برای بیشتر دیده شدن در نمایشگاه هستید؟ ساعت دیواری بهترین انتخاب برای شما محسوب می‌شود. ساعت‌های دیواری شما را زیاد به خرج نمی‌اندازد، اما تاثیر فوق‌العاده‌ای در جلب اعتماد مخاطب خواهد گذاشت.

حال فرض کنید که مخاطب شما از این هدیه در محل کار خود استفاده کند؛ می‌دانید چه اتفاقی می‌افتد؟ هر روز چند نفر از مشتریان مخاطب شما زمان را از ساعتی با برند شما چک می‌کنند به این ترتیب نام برند شما در ناخودآگاه ذهن آن‌ها ثبت خواهد شد و در زمان و مکانی دیگر این نام تجاری را به یاد می‌آورند. با انتخاب این ساعت‌ها چند هدف را با یک تیر نشانه گرفته‌اید و مطمئن باشید که موفق خواهید بود.

چراغ مطالعه

خیلی کم پیش می‌آید که در هدایای نمایشگاهی نیازهای خاص مشتریان در نظر گرفته شود. چراغ مطالعه یکی از جدیدترین هدایای نمایشگاهی هستند که کمتر برندی آن‌ها را برای تبلیغات استفاده می‌کند.

حال تصور کنید که این گزینه را انتخاب کرده و نام برند خود را روی آن حک کرده‌اید. بدون شک شما در بسیاری از روزهای خاص مخاطبان خود همراه آن‌ها خواهید بود. روزهایی که تا ساعت‌های طولانی با این چراغ‌ها مشغول مطالعه هستند.

حتماً در این لحظه و در زمان‌های مطالعه به برند شما فکر خواهند کرد. تاثیری که در این لحظه بر مخاطب خود خواهید گذاشت، با چه هدیه دیگری امکان‌پذیر است؟

ست واکس

حدس می‌زنم که تا به حال به این گزینه به عنوان هدایای تبلیغاتی برند خود فکر نکرده بودید. تعجب نکنید؛ چه چیزی بیشتر از واکس در خوش‌پوشی و ظاهر افراد اهمیت دارد؟

اگر در انتخاب جدیدترین هدایای نمایشگاهی به مخاطبان خود نیز اهمیت می‌دهید، ست واکس بهترین انتخاب برای شما محسوب می‌شود. مطمئن باشید که با این هدیه خاص و متفاوت نام تجاری شما جایگاه ویژه‌ای در ذهن مخاطب باز می‌کندو جایگاهی که به آسانی توسط برند دیگری جایگزین نخواهد شد.

ست مانیکور

اگر مخاطبان شما در نمایشگاه خانم‌ها هستند، بهتر است که به فکر هدایایی متناسب با روحیات آن‌ها باشید. قطعاً جعبه ابزار خانم‌ها را خوشحال نخواهد کرد؛ اما ست مانیکور به خوبی از عهده این کار برمی‌آید. هر خانمی با دیدن ست کاملی از وسایل مانیکور خوشحال خواهد شد.

هولدر موبایل

این روزها ابزارهایی که در راستای استفاده از وسایل هوشمند و دیجیتال ارائه می‌شوند، طرفداران زیادی دارند. هولدر موبایل یکی از این ابزارها است که به ندرت کسی به عنوان گزینه‌ای برای هدایای نمایشگاهی به آن نگاه می‌کند.

حتماً می‌دانید که هر چه هدیه‌ای که انتخاب می‌کنید کاربردی‌تر باشد، تاثیر بیشتری در تبلیغات برند شما دارد. این هدیه کاربردی تاثیر زیادی بر مخاطب شما خواهد گذاشت.

جدیدترین هدایای نمایشگاهی گران

هدایای نمایشگاهی با ارزش بالا تاثیر بیشتری نیز بر مخاطب می‌گذارند. معمولاً این هدایا ماندگارتر از سایر هدایای تبلیغاتی هستند و از آنجا که ارزش مادی بیشتری دارند، در مخاطب نیز تاثیر بیشتری می‌گذارند.

اگر هزینه‌ای که برای خرید هدایای نمایشگاهی خرج می‌کنید، برای شما اهمیتی ندارد، ایده‌های متفاوتی برای شما داریم. در ادامه این گزینه‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

جعبه ابزار

همه ما می‌دانیم که آقایان به چه اندازه به جعبه ابزار علاقه دارند. حال اگر این جعبه از ابزارهای مختلف و کاربردی نیز پر شده باشد، دیگر هیچ جای حرفی برای آقایان نمی‌گذارد.

بنابراین اگر مخاطبان شما در نمایشگاه آقایان هستند، بهترین انتخاب برای شما جعبه ابزار است. جعبه‌هایی که با ابزارهای مختلف توجه بسیاری از آقایان را به سوی شما جلب می‌کنند. اطمینان داشته باشید که این هدیه در ذهن آقایان به شکلی متفاوت حک خواهد شد.

ترازوی تبلیغاتی

اگر به دنبال جدیدترین هدایای نمایشگاهی هستید، ترازوهای تبلیغاتی انتخاب متفاوتی برای شما هستند. ترازو یکی از ابزارهای مهم و ضروری در هر خانه‌ای است. با این حال بسیاری از خانه‌ها وجود این ابزار ضروری را دست کم می‌گیرند.

شما با توجه به این نیاز در خانه مخاطبان خود کی از بهترین انتخاب‌ها را در تهیه هدایای نمایشگاهی انجام داده‌اید. یادتان نرود که هدف شما از این هدیه تبلیغ برند خودتان است. برای این منظور بهتر است که نام برند خود را در جایی روی این ترازو حک کنید.

دستگاه بخور

بیایید ایده‌ای متفاوت و خاص را برای هدایای نمایشگاهی بررسی کنیم. دستگاه بخور یکی از گزینه‌هایی است که کمتر برندی برای تبلیغات به آن فکر می‌کند. همین امر نشان می‌دهد که این گزینه به چه اندازه می‌تواند در جلب توجه مخاطب تاثیر بگذارد.

دستگاه‌های بخور در سایزهای مختلف وجود دارند. تنها کافیست که یکی از آن‌ها را انتخاب کرده و نام برند تجاری خود را روی آن حک کنید. تاثیری که از این هدیه متفاوت و خاص مشاهده می‌کنید، فراتر از آن چیزی است که تا به حال تصور کرده‌اید.

کلام آخر

این روزها برندهای مختلف تمام تلاش خود را می‌کنند که در نمایشگاه‌ها به شکل متفاوتی ظاهر شوند. هر چه انتخاب‌های آن‌ها منحصر به فردتر و کاربردی‌تر باشد، تاثیری که بر مخاطب می‌گذارند نیز بیشتر خواهد بود.

اما در این نبرد کدام برندها موفق‌تر هستند؛ آن‌هایی که هدایای نمایشگاهی گران‌تر را انتخاب کرده‌اند یا آن‌هایی که سراغ هدایای متفاوت و جذاب رفته‌اند؟

بدون شک برندهایی که از جدیدترین هدایای نمایشگاهی استقبال کرده‌اند، نتیجه‌ای متفاوت و بهتری تجربه می‌کنند. اگر به دنبال هدایای خاص‌تری هستید، حس هفتم بهترین انتخاب برای شما محسوب می‌شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.