×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

پردونه - پردونه ، پلتفرم آنلاین برای حیوانات و پرندگان خانگی -

کمتر کسی را می توان پیدا کرد که به حیوانات خانگی علاقه نداشته باشد! حیوانات خانگی امروزه جایگاه بسیار ویژه ای نزد مردم پیدا کرده اند. البته از دیرباز تا کنون نگهداری و پرورش انواع حیوانات خانگی و مزرعه برای اهداف مختلف انجام می شد. اما امروزه داشتن یک دوست خوب از جنس حیوانات زیبا، خیلی طرفدار پیدا کرده است. حیوانات اهلی و خانگی اگر به خوبی از آن ها مراقبت شود، حس خوبی به همه ما منتقل خواهند کرد.

معرفی مرجع حیوانات خانگی پردونه

پردونه یک بستر آنلاین می باشد که در سال ۱۳۹۲ توسط مهدی موسوی (سیدمحمدمهدی موسوی) تاسیس شد. این پلتفرم ابتدا با هدف آموزش و نگهداری اصولی از مرغ عشق راه اندازی شد. پس از مدتی با دریافت بازخورد بسیار خوب از مخاطبان خود، تصمیم به توسعه آن در تمام حوزه های پرندگان خانگی نظیر طوطی عروس هلندی، قناری، کبوتر، کاسکو، فنچ و غیره گرفته شد. در حال حاضر نیز در مسیر توسعه خود برای پشتیبانی و حمایت از سایر حیوانات خانگی و مزرعه می باشد.

پردونه از چه بخش هایی تشکیل شده است؟

وب سایت پردونه از بخش های متنوع و مختلفی تشکیل شده است. مهمترین بخش های این وب سایت عبارتند از:

  • پردونه نوشت: این بخش از پردونه، به بخش مقاله ها و نوشته های تخصصی متخصصان و کاربران پردونه در حوزه حیوانات خانگی تعلق دارد. در این بخش، مطالب مفید و علمی و تجربی حوزه پرندگان خانگی و حیوانات منتشر می گردد.
  • پردونه دانش: این بخش از پردونه، به عرضه فایل های مفید جهت افزایش کیفیت زندگی پرندگان خانگی می پردازد. شما در این بخش می توانید به فایل های متنوع همچون برنامه های غذایی هفتگی برای پرندگان خانگی دسترسی داشته باشید.
  • پردونه راهنما: این بخش از پردونه، به منظور راهنمایی کاربران مختلف راه اندازی شده است. بسیاری از کاربران و علاقه مندان به حیوانات خانگی با مشکلات و سوالات متعددی روبرو می شوند؛ که مایل هستند با یک فرد خبره یا حتی کمی باتجربه گفتگو و از او راهنمایی دریافت کنند. این بخش دقیقا به همین منظور ساخته شده است تا افراد بتوانند به یکدیگر در یک فضای کارآمد مختص حیوانات خانگی، کمک نمایند.
  • پردونه مشاغل: این بخش به منظور حمایت، توسعه و تبلیغات مشاغل حوزه حیوانات خانگی نظیر کلینک های دامپزشکی، فروشگاه های لوازم حیوانات، پت شاپ ها و غیره می پردازد.
  • پت شاپ پردونه: این بخش که در آینده ای نزدیک راه اندازی خواهد شد، به ایجاد یک پت شاپ آنلاین کاملا کاربردی می پردازد تا بتواند نیازهای مختلف حیوانات و پرندگان خانگی را به شکلی قابل قبول تامین نماید.
  • سایر بخش های پردونه: پردونه همواره در حال ایده پردازی است تا بتواند نیازهای این حوزه را شناسایی نماید و نسبت به برطرف کردن آن ها از طریق ایجاد بسترهای مبتنی بر تجارت الکترونیک اقدام نماید.

چرا پردونه؟

  1. پردونه دارای نماد اعتماد الکترونیک می باشد.
  2. پردونه دارای تاییدیه صنایع خلاق از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری می باشد.
  3. پردونه در سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران در گروه محیط زیست قرار گرفته است.
  4. پردونه یک استارتاپ فناور می باشد.

برای ورود به وب سایت پردونه به نشانی https://pardone.ir کلیک نمایید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.