چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41419 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ظرفیت تولید روزانه ۳میلیون ماسک در گیلان وجود دارد
    05 شهریور 1400 - 0:20
    شناسه : 187234
    0

    رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی گیلان با بیان اینکه بسیج با قدرت در تولید ماسک ورود نموده است، گفت: در روزهای ابتدای شیوع کرونا ظرفیت تولید ماسک در استان ۲۰۰۰ عدد بود که اکنون این ظرفیت به ۳ میلیون در روز ارتقا یافته است.

    پ
    پ

    ماسک - ظرفیت تولید روزانه ۳میلیون ماسک در گیلان وجود دارد -

    به گزارش «بامردم» رحمت صاحب امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بیش از ۱۰ هزار پک بهداشتی در روزهای نخست کرونا در استان توزیع شد، اظهار کرد: بیش از یک میلیون ماسک رایگان تاکنون زیر نظر بسیج اصناف در استان توزیع شده است.

    وی با بیان اینکه بسیج با قدرت در تولید ماسک ورود کرده است، گفت: در روزهای ابتدای شیوع کرونا ظرفیت تولید ماسک در استان ۲۰۰۰ عدد بود که اکنون این ظرفیت به ۳ میلیون در روز ارتقا یافته است.

    رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی گیلان با بیان اینکه دغدغه ای در تولید ماسک استان نداریم یادآور شد: در تولید ماسک علاوه بر رفع نیازمندی های استان صادرات به کشورهای همسایه نیز انجام می‌شود.

    صاحب با بیان اینکه بازار اصناف همواره پای کار بوده اند افزود: پای کار بودن اصناف و متدین در هشت سال دفاع مقدس زبان زده بوده است، امروزه نیز در حوادث غیرمترقبه و مقابله با کرونا، بازاریان دوشادوش سایر خیران وارد عرصه شدند.

    وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۶۶۰۰ بسته های معیشتی میان نیازمندان توسط سازمان بسیج اصناف استان تهیه و توزیع شد، افزود: سال گذشته شش دستگاه کپسول اکسیژن، اهدای ۲۲ قلم کالای اساسی به نیازمندان، ایجاد ایستگاه سلامت و … از اقدامات بسیج اصناف در دوران کرونا است.

    رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی گیلان از برگزاری رزمایش سراسری عاشقان ثارالله در کشور و همزمان در گیلان خبر داد و گفت: این رزمایش با هدف کمک به کادر درمان و ریشه کنی کرونا انجام خواهد شد، در اجرای این رزمایش تهیه و تحویل کپسول های اکسیژن به بیمارستان‌ها و توزیع بسته های معیشتی تحویل نیازمندان خواهد شد.

    صاحب با بیان اینکه با شیوع ویروس کرونا بیشترین آسیب را بازاریان و اصناف دیدند، ادامه داد: اصناف با همراهی در جهت اجرایی شدن مصوبات کرونا نشان دادند اولویت سلامت مردم است.

    وی با بیان اینکه بازار و اصناف در تمام عرصه ها همواره نقش آفرین هستند گفت: ۱۰ هزار شهید اصناف در کشور داریم که بیش از ۲۰۰ شهید متعلق به گیلان است.

    رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی گیلان با اشاره به فعال بودن ۱۶ اتاق اصناف و بیش‌ از ۳۳۶ اتحادیه های صنفی در گیلان گفت: در این ایام کارهای بزرگی را بازاریان استان انجام دادند.

    وی تلاش برای حفظ بازار اسلامی را یکی از رویکردهای بسیج اصناف دانست و افزود: برای کسب و کار حلال نیز بسیج اصناف کلاس های آموزشی را در دستور کار دارد.

    صاحب، اجرای طرح (کاسب یک دانش آموز)، مشارکت بازاریان و اصناف در کمک به دانش آموزان، اهدای جهیزیه به نوعروسان، ساخت مسکن محرومین و …را از دیگر اقدامات بسیج اصناف در طول سال عنوان کرد.

    ایسنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.