شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41377 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • شوتینگ چیست و هزینه نصب شوتینگ زباله در ساختمان
    05 شهریور 1400 - 12:21
    شناسه : 187241
    0

    شوت زباله نیز به عنوان “سیستم متمرکز جمع آوری زباله” شناخته می شود. یک روش کارآمد و بهداشتی دفع زباله در انواع ساختمان های مسکونی و تجاری را فراهم می کند. شوتینگ زباله را میتوان در لابی مشترک، راه پله، بالکن و آشپزخانه نصب کرد.

    پ
    پ

    زباله - شوتینگ چیست و هزینه نصب شوتینگ زباله در ساختمان - شوتینگ زباله

    شوت زباله نیز به عنوان “سیستم متمرکز جمع آوری زباله” شناخته می شود. یک روش کارآمد و بهداشتی دفع زباله در انواع ساختمان های مسکونی و تجاری را فراهم می کند. شوتینگ زباله را میتوان در لابی مشترک، راه پله، بالکن و آشپزخانه نصب کرد.

    سیستم شوتینگ با توجه به موقعیت قرارگیری و نصب به دو دسته داخلی و خارجی تقسیم می شود. و با توجه به نوع کاربر آن در انواع مختلفی من جمله شوتینگ نخاله ساختمانی، شوتینگ هتل‌ها، شوتینگ بیمارستانی، شوتینگ زباله‌های غیر قابل بازیافت، شوتینگ نخاله ساختمانی و شوتینگ زباله‌های بازیافت پذیر تولید می شود.

    شرکت تهویه نو با سال ها سابقه در امر نصب کانال سازی و سیستم های تهویه هوا و شوتینگ زباله می تواند در این امر به شما کمک شایانی کند . برای تماس با شرکت به سایت شرکت مراجعه نماید . (کانال سازی تهویه نو)

    هزینه نصب شوتینگ زباله

    سیستم‌ شوتینگ زباله برای هتل‌ها و بیمارستان‌ها استفاده میشود با توجه به تجمع افراد در برج‌ها و ساختمانهای بلند و چند واحدی تصمیم گرفتند این سیستم را در برج‌ها و مجتمع‌های مسکونی بزرگ هم طراحی و اجرا کنند. در مدل جدید، سیستم‌های شوتینگ زباله در مجتمع مسکونی به تهویه، عایق صدا و شستشوی خودکار تجهیز شده است.

    این نوع شوتینگ در زمان هایی استفاده می شود که پس اتمام ساختمان، تصمیم به نصب سیستم شوتینگ زباله می گیرند. در این شرایط، کانال شوتینگ در خارج از ساختمان قرار میگیرد.

    شوتینگ های داخلی در مقایسه با شوتینگ خارجی متداول است. طبق نام اش مشخص است که کانال اصلی شوتینگ داخلی، داخل ساختمان قرار دارد.

    شوتینگ نخاله ساختمانی: این نوع شوتینگ در زمان ساخت ساختمان ها استفاده می شود. با استفاده از شوتینگ مصالح به طور همزمان و با سرعت بالا و هزینه کم، به خارج از ساختمان انتقال داده میشود.

    این نوع شوتینگ پرکاربردترین شوتینگ زباله است. همانطور که اشاره شد، این مدل شوتینگ زباله، در آپارتمان ها و سایر ساختمان های مرتفع استفاده می شود تا انتقال سریع و راحت زباله ها برای مردم مهیا شود. شوتینگ زباله آپارتمان، ایجاد آسایش برای ساکنان، محیطی پاکیزه و بهداشتی فراهم میکند.

    شوتینگ هتل ها: در هتل های بزرگ برای حمل حوله و ملافه و زباله از شوتینگ استفاده می شود. شوتینگ هتل سبب شده خدمات به مشتریان بسیار سریعتر انجام شود. وجود شوتینگ در هتل موجب بهبود بهداشت محیط می شود.

    شوتینگ بیمارستانی: در بیمارستان و درمانگاه ها برای انتقال زباله های آلوده و عفونی و ملحفه های آلوده از سیستم های شوتینگ استفاده می شود. زباله های بیمارستانی بسیار آلوده و خطرناک می باشد، استفاده از سیستم شوتینگ زباله در بیمارستان ها حائز اهمیت است.

    باتوجه به نوع کارکرد شوتینگ و استفاده ای که در اماکن متفاوت دارد، قیمت و هزینه نصب و طراحی اش متفاوت است.

    منبع : مینویسم

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.