شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دولت سهم خواهی های انتخاباتی را بدون پاسخ بگذارد
    05 شهریور 1400 - 18:31
    شناسه : 187263
    0

    امام جمعه رشت، از دولت خواست سهم خواهی های انتخاباتی را بدون پاسخ بگذارد و بر رفع مشکلات مردم به وسیله سپردن امور به دست افراد کارآمد تمرکز کند و متذکر شد: برطرف کردن مشکلات کوتاه مدت مردم در گام نخست می تواند آرامش و اعتماد را به جامعه بازگرداند.

    پ
    پ

    رسول فلاحتی - دولت سهم خواهی های انتخاباتی را بدون پاسخ بگذارد -

    آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نماز جمعه شهر رشت، با اشاره به تشکیل کابینه دولت سیزدهم و رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به وزرا، اظهار کرد: دولت جدید مبارزه با فساد اداری و دیوان سالاری را جزو اولویت ها خود قرار دهد.

    وی یکی از برنامه های مهم دولت سیزدهم را ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی دانست و افزود: بازار با تورم افسارگسیخته مواجه بوده و دولت برای رفع بخش عمده ای از مشکلات اقتصادی مردم باید اقدام به مهار تورم کند.

    نماینده ولی فقیه در گیلان، با تاکید بر لزوم حفظ وحدت و همگرایی مسئولان در همه قوا، عنوان کرد: دولتمردان نیز باید هماهنگ و یکصدا باشند و اجازه ندهند که اختلافات کارشناسی به سطح جامعه کشیده شود.

    امام جمعه رشت، از رئیس جمهور خواست در انتخاب استانداران به تخصص، تعهد، انقلابی گری، روحیه جهادی و جوان بودن مدیران توجه کند و گفت: امروز جوانان توانمند و نخبه فراوانی در کشور داریم که با تخصص و تعهد خود می توانند گره از مشکلات باز کنند، اما تاکنون مورد حمایت نهادهای حاکمیتی به ویژه دولت قرار نگرفته اند.

    وی از دولت خواست سهم خواهی های انتخاباتی را بدون پاسخ بگذارد و بر رفع مشکلات مردم به وسیله سپردن امور به دست افراد کارآمد تمرکز کند و متذکر شد: برطرف کردن مشکلات کوتاه مدت مردم در گام نخست می تواند آرامش و اعتماد را به جامعه بازگرداند.

    آیت الله فلاحتی، بخشی از نابسامانی های بازار و کمبود کالاهای مصرفی و داروها و بی ثباتی قیمت ها را ناشی از کارشکنی ضد انقلاب دانست و اضافه کرد: در این راستا نهادهای نظارتی دستگاه قضا به ویژه بازرسی و تعزیرات کمک کار دولت باشند.

    وی ارسال کشتی حامل سوخت ایران به لبنان را یک تدبیر اقتصادی برای رفع تحریم ها دانست و اظهار کرد: خرید سوخت از ایران علاوه بر رفع بخشی از مشکلات مردم لبنان، موجب انحصارشکنی عربستان و امارات در فروش بنزین شد.

    امام جمعه رشت، با بیان اینکه امروز دیگر پوشالی بودن آمریکا برای جهانیان ثابت شده است، خاطرنشان کرد: جنایت های آمریکا در گوشه گوشه دنیا هرگز فراموش نمی شود و عراق و تونس و مصر و لیبی و افغانستان و… نتیجه تکیه کردن به آمریکاست.

    نماینده ولی فقیه در گیلان، با ابراز تاسف از اینکه عده ای همچنان دل در گرو آمریکا دارند، تاکید کرد: دنیا به توان علمی و فناوری جوانان ایرانی اذعان دارد و در مسئله تولید واکسن ضد کرونا نیز مانند انرژی هسته ای در دنیا خواهیم درخشید.

    وی همچنین یاد و خاطره شهدای دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر را گرامیداشت و یادآور شد: دشمنان انقلاب اسلامی به ویژه منافقین سختی های زیادی را بر ملت ایران تحمیل کردند، اما در سایه صبر و استقامت این ملت قله های عزت و اقتدار را فتح کردیم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.