پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41350 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • معرفی موسسه حرف آخر و پکیج های آموزشی برای قبولی آسان در کنکور
    07 شهریور 1400 - 10:02
    شناسه : 187348
    0

    موسسه حرف آخر با هدف ارائه جدیدترین تکنولوژی آموزشی کار خود را در زمینه آموزش دروس کنکور آغاز کرد. مدیر عامل این موسسه، استاد عبدالرضا منتظری می باشد که توانسته با محصولات آموزشی جدید و نوآورانه نام این برند را در کل کشور مطرح کند.

    پ
    پ

    1 700x426 1 - معرفی موسسه حرف آخر و پکیج های آموزشی برای قبولی آسان در کنکور -

    موسسه حرف آخر با هدف ارائه جدیدترین تکنولوژی آموزشی کار خود را از سال ۱۳۹۰ در زمینه آموزش دروس کنکور آغاز کرد. مدیر عامل این موسسه، استاد عبدالرضا منتظری می باشد که توانسته با محصولات آموزشی جدید و نوآورانه نام این برند را در کل کشور مطرح کند. محصولات و پکیج های آموزشی حرف آخر با استفاده از جلوه های بصری و انیمیشن، مطالب را به صورت ساده و روان ارائه می دهد تا دانش آموز بتواند به راحتی بعد از مشاهده فیلم های آموزشی آن ها را درک کرده و برای به خاطر سپردن و یادآوریشان مشکلی نداشته باشد. این امر موجبات کسب نتیجه مطلوب و حداکثری را در امتحانات و کنکور را فراهم می سازد.

    حرف آخر راه قبولی آسان و مطمئن در کنکور

    برای قبولی آسان و مطمئن در دانشگاه موردنظر خود می بایست به چند نکته بسیار مهم توجه داشته باشید. یکی از مهم ترین قدم های اولیه که باید در راه قبولی در کنکور سراسری به آن دقت کنید انتخاب منبع معتبر می باشد زیرا به همان میزان که یک منبع با کیفیت می تواند راهی برای قبولی باشد و به شما برای رسیدن به موفقیت کمک کند به همان میزان نیز اگر در انتخاب منابع دچار اشتباه شوید ممکن است سال ها پشت کنکور عمر خود را تلف کنید.

    به همین خاطر موسسه حرف آخر برای کسب رتبه کنکور بهتر تمام تلاش خود را نموده است تا منابع بسیار مفیدی تهیه و در اختیار دانش آموزان و داوطلبان قرار دهد. زیرا همان طور که میدانید منابع مطالعه کنکور باید حاوی تمام نکات مهم و به زبان ساده باشد تا تمامی دانش آموزان با هر میزان تلاش بتوانند با مطالعه آن نتیجه قابل قبولی به دست آورند.

    اگر شما نیز از آن دسته داوطلبانی هستید که به منابع مطالعه خود توجه چندانی نداشته اید بهتر است هر چه سریع تر در آن ها تجدید نظر کنید تا وقت خود را با خواندن کتاب های ناکارآمد هدر ندهید و با حرف آخر در مدت زمان کوتاهی به قبولی آسان در دانشگاه موردنظر خود نزدیک شوید.

    مزیت پکیج های آموزش کنکور موسسه حرف آخر

     حال شاید بپرسید که پکیج های آموزش کنکور موسسه حرف آخر نسبت به سایر پکیج ها از چه مزیت های ویژه ای برخوردار است؟ سوال خوبی است زیرا دانستن پاسخ این سوال به شما اطمینان خاطر خواهد داد و در نتیجه با اعتماد بیشتری به مطالعه خواهید پرداخت.

    مزیت متمایز کننده پکیج های آموزشی حرف آخر را می توان در موارد زیر خلاصه نمود:

    تدریس توسط بهترین اساتید کنکور: پکیج هر درس به کمک دانش اساتید خبره در آن حوزه تهیه شده است بنابراین در مقایسه با سایر پکیج های آموزشی، هیچ گونه اشتباه علمی در آن دیده نمی شود، علاوه بر آن تمامی آموزش ها در راستای پاسخگویی به سوالات کنکور طراحی شده است به این معنی که بعد از تمام شدن پکیج هر درس به راحتی می توانید سوالات کنکور را پاسخ دهید.

    یادگیری در کوتاه ترین زمان: در محصولات حرف آخر هر درس و مبحث به طور کامل و کاربردی تدریس شده است به همین خاطر دیگر نیاز به شرکت در کلاس های کنکوری خسته کننده و طولانی نخواهد بود زیرا در مدت زمان کوتاهی به طور کامل بر هر مبحث مسلط خواهید شد.

    عدم محدودیت زمانی برای مطالعه: شما با خرید پکیج آموزشی می توانید در هر ساعت از شبانه روز که بخواهید آن را مطالعه نمایید، این موضوع تاثیر بسیار زیادی بر یادگیری خواهد داشت زیرا شما هر موقع که ذهنتان آمادگی لازم را دارد می توانید پکیج‎های آموزشی را نگاه کنید و نکته بردارید بدون آنکه مجبور به شرکت در کلاس های کنکوری شوید.

    مطابق با آخرین تغییرات کتب درسی: پکیج های آموزشی حرف آخر مطابق با آخرین تغییرات کتب درسی تهیه گشته و بر اساس کتاب نظام جدید طراحی شده است زیرا سوالات کنکور از کتاب های نظام جدید طراحی می شوند.

    2 12 - معرفی موسسه حرف آخر و پکیج های آموزشی برای قبولی آسان در کنکور -

    بررسی پکیج جامع فیزیک نظام جدید حرف آخر

    پکیج جامع فیزیک نظام جدید موسسه حرف آخر یکی از جامع ترین پکیج های فیزیک محسوب می شود که طی حدود ۷۶ ساعت تمامی مباحث پایه دهم، یازدهم و دوازدهم به طور کامل توسط استاد پیمان کامکار تدریس شده است و در طی آن سوالات کنکور سال های گذشته را نیز موردبررسی قرار می دهد و پاسخ تشریحی آن ها را نیز ارائه می کند.

    یکی از ویژگی های ممتاز این پکیج آموزشی آن است که استاد پیمان کامکار از متد و شیوه های جدید برای آموزش درس فیزیک در این پکیج استفاده نموده که به کمک آن دانش آموزان و داوطلبان به راحتی می توانند مطالب را یاد بگیرند و از آن برای حل تست های کنکور استفاده کنند.

    شما به کمک این پکیج حرف آخر در مدت زمان حدود ۷۶ ساعت می توانید به یک جمع بندی کامل از درس فیزیک دست پیدا کنید، توجه داشته باشید که با خرید این پکیج امکان اخذ مشاوره رایگان موسسه نیز برای شما فراهم خواهد شد. برای مشاهده و خرید این پکیج و سایر پکیج های فیزیک به صفحه محصولات فیزیک حرف آخر مراجعه کنید.

    در جمع بندی کنکور، حرف آخر را انتخاب کنید

    همان طور که در قسمت های قبلی گفتیم با خرید پکیج آموزشی حرف آخر می توانید به راحتی در ساعات مشخصی مطالب را به خوبی فرابگیرید و باقی تایم خود را به تمرین و تست زدن بپردازید بجای آنکه بیشتر تایم خود را در کلاس های کنکوری پر هزینه هدر دهید.

    این پکیج های جامع علاوه بر آنکه در ابتدای شروع مطالعه می تواند شما را از رقیبان خود متمایز کند بلکه در روزهای آخر نیز می توانید به وسیله آن به طور کاملا حرفه ای دوره جمع بندی فوق العاده ای داشته باشید زیرا با یک بار مرور مباحث پکیج آموزشی در مدت زمان کوتاهی تمامی درس ها را جمع بندی خواهید نمود و در نتیجه در کنکور نتیجه دلخواه خود را خواهید گرفت.

    قبولی در بهترین دانشگاه های ایران برای شما دیگر تنها یک آرزو نیست چون با استفاده از پکیج های آموزشی و مشاوره های حرفه ای موسسه حرف آخر هر روز یک قدم به موفقیت نزدیک تر خواهید شد. توجه داشته باشید که پکیج های موردن ظر خود را از سایت مرکزی این موسسه به آدرس اینترنتی harfeakhar.org سفارش دهید تا از اعتبار آن اطمینان پیدا کنید زیرا ممکن است افراد سودجو از نام این موسسه برای فروش محصولات آموزشی بی کیفیت خود سو استفاده نمایند.

    منبع: حرف آخر راهی برای قبولی آسان در کنکور

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.