پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41445 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ۶۰ پایگاه واکسیناسیون مشترک میان سپاه و دانشگاه علوم پزشکی گیلان راه اندازی شد
    07 شهریور 1400 - 18:05
    شناسه : 187362
    0

    عبدالله پور با درخواست چندین باره از مسئولان در خصوص واردات به موقع واکسن به گیلان تصریح کرد: سپاه قدس گیلان تمام ظرفیت انسانی و پشتیبانی خود را برای ریشه کنی بیماری کرونا پای کار آورده و با ورود واکسن روند تزریق آن را سریع تر می کند.

    پ
    پ

    محمد عبدالله پور - ۶۰ پایگاه واکسیناسیون مشترک میان سپاه و دانشگاه علوم پزشکی گیلان راه اندازی شد -

    سردار محمد عبدالله پور امروز در نشست با رئیس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سالن اجتماعات سپاه قدس گیلان با بیان اینکه وضعیت شیوع کرونا در گیلان بسیار خطرناک است، اظهار کرد: از یک ماه گذشته دلتا ویروس کرونا در کشور و استان گیلان شیوع پیدا کرده و این روند کماکان ادامه دار است ولی در یک الی دو روز گذشته با رعایت نصب ایمن راه روند ابتلا در گیلان به طور بسیار ناچیزی کاهش پیدا کرده است.

    وی با تاکید بر لزوم همراهی مردم در اجرای درست طرح شهید سلیمانی در این استان بیان کرد: کمک مردم در اجرای طرح شهید سلیمانی روند درمان بیماری کرونا را سرعت می بخشد لذا از آنان انتظار دارم که در کنار کادر درمان، سپاه و بسیج به اجرای درست این طرح کمک کنند.

    فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به تامین نیرو لازم در جهت انجام فرآیند واکسیناسیون در گیلان افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته هیچ گونه نگرانی بابت تامین نیرو واکسیناسیون در گیلان وجود نداشته و سپاه این آمادگی را دارد در صورت تامین به موقع واکسن در سریعترین زمان ممکن تمامی مردم‌ را واکسینه کند.

    عبدالله پور با درخواست چندین باره از مسئولان در خصوص واردات به موقع واکسن به گیلان تصریح کرد: سپاه قدس گیلان تمام ظرفیت انسانی و پشتیبانی خود را برای ریشه کنی بیماری کرونا پای کار آورده و با ورود واکسن روند تزریق آن را سریع تر می کند.

    به گفته فرمانده سپاه قدس گیلان شناسایی افراد واکسینه نشده بسیار به کنترل و تسریع در روند واکسیناسیون کمک می‌کند به این منظور پایگاه‌های بسیج نیز به شناسایی افراد واکسن نزده باید کمک می کنند.

    عبدالله پور با بیان اینکه سپاه و بسیج در کنار کادر درمان به دنبال موج پنجم کرونا است، تصریح کرد: حضور سپاه و بسیج موجب تسریع در روند واکسیناسیون شده و در همین راستا ۶۰ پایگاه واکسیناسیون با همکاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان و چندین پایگاه توسط سپاه قدس در گیلان راه‌اندازی شده است لذا از مردم درخواست دارم احساس نگرانی نکنند زیرا کشور از این موج سنگین کرونا عبور می‌کند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.