سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41414 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • لوکیشن های جذاب عکاسی عروسی در استانبول و فرمالیته ترکیه
    08 شهریور 1400 - 10:35
    شناسه : 187386
    1

    اما با عکاسی و فیلمبرداری فرمالیته قبل از روز عروسی، می توان درکنار لذت بردن از یک عکاسی و فیلمبرداری حرفه ای و آرامش بخش در زمان آزاد پیش از مراسم، از روز اصلی عروسی نیز بدون استرس و نگرانی لذت برد.

    پ
    پ

    - لوکیشن های جذاب عکاسی عروسی در استانبول و فرمالیته ترکیه -

    به جرائت می توان گفت تیم عکاسی حامد انتظار در استانبول یکی از بهترین و حرفه ای ترین استدیو های عکاسی ایرانی استانبول با یک کادر حرفه ای و صمیمی و بهترین تجهیزات حرفه ای عکاسی و فیلم برداری و بسیاری امکانات دیگر مانند هلی شات و کشتی تفریحی و هلیکوپتر برای ساخت کلیپ عروسی در استانبول و عکاسی عروس در ترکیه و فرمالیته در استانبول می باشد.

    مساله عکاسی و فیلمبرداری مراسم ازدواج برای زوجین در روز عروسی به دلایل مختلف همیشه یک دغدغه و گاهی حتی یک استرس قبل عروسی بشمار میرود ، دلایلی همچون هماهنگی با آرایشگاه عروس و داماد ، گل آرایی ماشین عروس، زمان عکاسی و فیلمبرداری ، خستگی پیش از مراسم و دیر رسیدن به تالار و مراسم عقد .

    اما با عکاسی و فیلمبرداری فرمالیته قبل از روز عروسی، می توان درکنار لذت بردن از یک عکاسی و فیلمبرداری حرفه ای و آرامش بخش در زمان آزاد پیش از مراسم، از روز اصلی عروسی نیز بدون استرس و نگرانی لذت برد.

    این روزها تعداد زیادی از عروس و داماد ها برای عکاسی عروس در استانبول و کلیپ فرمالیته عروسی در ترکیه را به دلایل زیر انتخاب می کنند :

    • کلیپ و عکس عروسی فرمالیته متفاوت و جذاب تر
    • جذابیت های طبیعی ، شهری و باستانی شهر های کشور ترکیه از جمله استانبول و آنتالیا
    • داشتن آب و هوای پاکیزه و متعدل و طبیعت سر سبز و زیبای ترکیه
    • نزدیکی به ایران
    • رفت و آمد آسان
    • عدم نیاز به دریافت ویزا
    • و هزینه کمتر نسبت به سایر کشور های اروپایی

    شما برای اطلاع از قیمت عکاسی در ترکیه به سایت entezarhamed.ir مراجعه کنید.

    114169 m9e0uw - لوکیشن های جذاب عکاسی عروسی در استانبول و فرمالیته ترکیه -

    در ادامه به معرفی مکان های معروف و مناسب برای فیلمبرداری و عکاسی فرمالیته عروسی در ترکیه می پردازیم.

    تنگه بسفر

    یکی از زیبا ترین و محبوب ترین مکان ها برای  فرمالیته عروس در استانبول تنگه بسفر می باشد.

    این تنگه نقطه اتصال دریای مرمره و دریای سیاه است و دو قاره اروپا و آسیا را از هم جدا می کند.

    این مکان به شما این امکان را به شما می دهد که از کشتی و قایق هایی که در مسیر دریایی آن وجود دارد

    در عکاسی و فیلمبرداری فرمالیته خود استفاده کنید .

    1. خیابان استقلال و برج گالاتا

    این خیابان یکی از زنده ترین خیابان های جهان است که در منطقه میدان تقسیم شهر استانبول واقع شده است. در پایان خیابان استقلال مرتفع ترین برج شهر با ارتفاع 70 متری و قدمتی بیش از ۷۰۰ سال بنام برج گالاتا واقع شده است.این برج به شما این امکان را می دهد که با نما و منظره شهر زیبای استانبول عکس های شگفت انگیزی بگیرید.

    جزایر پرنسس استانبول

    متشکل از چهار جزیره مسکونی و پنج جزیره غیرمسکونی که در شهر استانبول و دریای مرمره واقع هستند

    این جزایر با نام های دیگری همچون آدا، بئیوک آدا، بوئر گاز آدا و حئیبلی آدا نام گذاری شده اند.

    علت نام گذاری این جزایر در گذشته تبعید پرنسس ها و شاهزادگان به آنها می باشد .

    یک خاصیت ویژه جزایر پرنسس استانبول ممنوعیت تردد انواع ماشین  برای تمامی افراد و استفاده از گاری یا درشکه برای حمل نقل می باشد.

    و شما برای رسیدن به این جزایر باید به همراه قایق از دریا عبور کنید و به آن جا بروید.

    114169 njhocg - لوکیشن های جذاب عکاسی عروسی در استانبول و فرمالیته ترکیه -

    1. پارک ییلدیز

    باغ سلطنتی ییلدیز در منطقه‌ی «بشیکتاش» استانبول قرار دارد و یک پارک تاریخی و شهری محسوب می شود. پارک ییلدیز به عنوان یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های عمومی استانبول در میدان ییلدیز، بین کاخ ییلدیز و کاخ چراغان واقع شده است.

    این پارک محصور میان دیوارها ، در دوران حکومت سلطان عبدالحمید دوم فقط برای استفاده‌ کاخ‌نشینان بوده است. در دوران بیزانس به عنوان جنگل مورد استفاده قرار می‌گرفته و در زمان سلطنت سلیمان، سلاطین از آن به عنوان منطقه‌ی شکار استفاده می‌کردند. در قرن ۱۹ در پی ساخت کاخ، محله شروع به رشد کرد. نام پارک هم از اولین قصری که در آن بنا شد (قصر ییلدیز) گرفته شده است.  در حال حاضر پارک ییلدیز یک باغ بسیار زیبا با گل‌ها، گیاهان و درختان فوق‌العاده جذاب با چشم‌انداز وسیعی بر تنگه‌ی بسفر مکان بسیار مناسبی برای عکاسی و فیلمبرداری فرمالیته در استانبول است.

    این امکان فوق العاده برای شما ایرانیان هم اکنون فراهم شده تا با اطمینان خاطر برای مناسب های ویژه ، با هزینه ساخت کلیپ عروسی در ترکیه بسیار مناسب خاطرات خود را در استانبول ماندگار کنید.

    114169 ke10lo - لوکیشن های جذاب عکاسی عروسی در استانبول و فرمالیته ترکیه -

    1. پارک امرگان

    این پارک ۴۷۰ هزار مترمربعی یکى از بزرگترین پارک های استانبول به حساب مى آید. گل هاى رنگارنگ و درختان کاج و صنوبر بسیار زیبا جلوه خاصى به این پارک داده است. قدمت این پارک به قرن ١٧میلادى باز مى گردد که در آن زمان در دست فرمانده حکومت صفوى بنام امیر گون هان بود.

    بعد ها دست به دست چرخید و در آخر در سال ١٩٣٠ به دست شهردارى سپرده شد. این پارک علاوه بر درختان و گل هاى زیبا چندین عمارت چوبى ریبا و دیدنی دارد. و همچنین رستوران و کافه هایی نیز وجود دارد. هرساله جشنواره لاله ها در این پارک برگزار مى شود.

    1. مسجد اورتاکوی (Ortaköy Cami )

    مسجد اورتاکوی یکی از محبوب ترین دیدنی های شهر استانبول  است و با توجه به معماری باشکوه و قدمتی که دارد جز اصلی ترین جاذبه های گردشگری این شهر به شمار می رود. از لحاظ موقعیت قرارگیری در ناحیه بشیکتاش و در کرانه غربی تنگه بسفر واقع شده. معمار مسجد اوتاکوی فردی به نام نیکوقوس بوده که برای ساخت این مسجد سبک نئوباروک را در نظر گرفته است. در طول تاریخ مسجد اورتاکوی بارها مورد بازسازی قرار گرفت و آخرین بازسازی  که در این مسجد صورت گرفت سال ۲۰۱۴ بود.

    تقابل این مسجد با پل مدرن بسفر که در پس زمینه اش قرار دارد، به خوبی تقابلی از استانبول مدرن و قدیمی را در کنار یکدیگر به تصویر می کشد و فرصت خوبی برای عکاسی به بازدیدکنندگان می دهد. در کتب تاریخی نام اصلی این مسجد مسجد بزرگ سلطان عبدالمجید است که به دلیل قرارگیری آن در کنار تنگه بسفر و اسکله ای میدانی شکل به نام اورتاکوی این بر روی آن قرار گرفته است. این مسجد زیبا و با شکور در بین سال های ۱۸۵۴ تا ۱۸۵۶ توسط فردی به نام سلطان عبدالمجید یکم نیز ساخته شده است.

    - لوکیشن های جذاب عکاسی عروسی در استانبول و فرمالیته ترکیه -

    1. پارک ساحلی ببک و عمارت سفارت مصر

    محله ی ببک استانبول یکی از محله های تاریخی و قدیمی در این شهر است که چشم انداز بی نظیری از تنگه بسفر به شما ارائه می دهد، ببک (bebek) محله ای در محدوده و مدیریت منطقه بشیکتاش است که در سواحل اروپایی بسفر قرار گرفته و چندین محله های «آرناووتکوی»، «اتیلر» و «روملی هیساری» آن را احاطه کرده اند. زمانی که استانبول توسط «فاتیح» فتح شد، ببک یک روستای کوچک متشکل ازماهیگیران یونانی بوده است .

    نکته جالب درباره ی محله ی ببک در استانبول این است که فلسفه ی دقیقی درباره اینکه نام این روستا و محله از کجا آمده نیز وجود ندارد و تنها ترجمه ای از کلمه ببک که به معنای کودک می شود در کتب تاریخی وجود دارد. این نام به گفته ی برخی از کارشناسان به موقعیت جذاب محله در تنگه‌ی بسفر اشاره می‌کند که خلیج عمیق و آرام و چشم‌اندازی گسترده بر هر دو جهت بسفر دارد.

    ساختمان عمارت سفارت مصر در سال ۱۹۰۲ در محله ی ببک و توسط یک معمار ایتالیایی ساخته شد که متعلق به کنسولگری مصر می باشد. این ساختمان یکی از قدیمی ترین و زیباترین بناهای محله ی ببک به شمار می رود و نمای جذابی برای عکاسی و فیلمبرداری فرمالیته عروس در استانبول در اختیار شما قرار می دهد .

    1. تراس و مسجد چاملیجا (Çamlıca Hill)

    تپه‌های چاملیجا مرتفع‌ترین نقطۀ شهر استانبول با  ارتفاع بیش از 250 متر از سطح دریا به بام استانبول مشهور است .

    چاملیجا به معنی سروستان است. در گذشته تعدد زیاد درختان کاج در این منطقه به‌قدری زیاد بود که حتی مانع رسیدن نور خورشید به سطح زمین می‌شده است.

    بخشی از استانبول بر فراز تپه‌هایی ساخته شده که در جوار تنگه بسفر قرار دارند. تعداد این تپه‌ها به هفت عدد می‌رسد. معروف‌ترین تپه در بخش آسیایی استانبول واقع شده و با نام چاملیجا (Çamlıca Hill) شناخته می‌شود. همچنین به دلیل ارتفاع زیاد آن نسبت به سایر تپه‌ها از آن به عنوان بام استانبول هم یاد می‌شود.

    بر فراز این تپه تمام استانبول زیر پای شما است، تنگه بسفر، خلیج شاخ طلایی، کشتی‌های بندرگاه و پل بوغاز که از محبوبیت بالایی در میان جوانان و عشاق برخوردار است و به نوعی تبدیل به پاتوق همیشگی‌شان شده و این موضوع برای عکاسی و فیلمبرداری فرمالیته عروسی نقطه ای ایده ال خواهد بود .

    مسجد چاملیجا بزرگ‌ترین مسجد شهر استانبول است. این مسجد با 6 مناره ، ظرفیت پذیرش 63 هزار نمازگزار و به مساحت مسجد به 17 هزار مترمربع به دستور رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه بر فراز تپه مرتفع چاملیجا ساخته شده و در تاریخ 3 می 2019 با برپایی نماز جمعه افتتاح گردیده است .

    سبک ساخت مسجد چاملیجا نئوکلاسیک است. نئوکلاسیک درواقع ترکیبی از المان‌های مدرن به همراه سبک کلاسیک است. با این تعریف می‌توانیم بفهمیم که معماران این مجموعه از سبک عثمانی و سلجوقی همراه با ویژگی‌های مدرن استفاده کرده‌اند تا هم تاریخ کشور خود را نمایان کنند و هم از جامعه مدرن دور نباشند.

    114169 awutn2 - لوکیشن های جذاب عکاسی عروسی در استانبول و فرمالیته ترکیه -

    1. مسجد سلیمانیه

    مسجد سلیمانیه از جمله مساجد جامع شهر استانبول به‌شمار می‌رود . این مسجد زیبا به دستور سلطان سلیمان اول، توسط معمار سینان بین سال‌های ۱۵۵۰ تا ۱۵۵۷ ساخته شده است. این مسجد دارای چشم‌اندازی زیبا از گلدن هورن است. گنبد مسجد ارتفاعی برابر با ۵۳ متر و قطری معادل ۲۷.۵ متر دارد. همچنین این بنا به سنت عثمانی دارای چهار گلدسته است که نشان از ساخت مسجد به دستور یک پادشاه دارد.

    از مسجد سلیمانیه استانبول می توانید نگاهی کوتاه و گذرا به دو قاره اروپا و آسیا داشته باشید که این ویژگی برای عکاسی و فیلمبرداری فرمالیته عروسی لوکیشنی ایده ال خواهد بود .

    1. پل خلیچ

    استانبول پل های معروف زیادی دارد . پل هایی که دوسمت تنگه بسفر و همینطور دوسمت خلیج طلایی ( Golden Horn ) را به هم متصل میکند و هر کدام کاربری خاص خود را دارند. یکی از این پل ها که به نسبت بقیه جدیدتر است پلی به نام خلیج است که مخصوص عبور مترو و عابر پیاده است.

    در ایم لوکیشین میتوانید مناظر زیبایی از پل گالاتا، اسکله امینونو، و مناظر دوری از مناطق تاریخی سلطان احمد و برج گالاتا را ببینید.بازدید از این پل برای دوستداران معماری و سازه های مدرن جذاب خواهد بود که ظاهری جذاب از تقابل مدرنیته و سنت برای کلیپ عروسی در استانبول به شما ارایه میدهد .

    قلعه دختر(kiz kulesi)

    در دریای مرمره و در مجاورت منطقه کاباتاش یک جزیره کوچک قرار دارد که قلعه دختر یا (kiz kulesi) در آن واقع شده است.

    قدمت برج دختر استانبول به ۱۰۰۰ سال پیش، درست در زمان حکومت بیزانس ها بر ترکسه برمی گردد. این برج در طول کاربردهای مختلفی داشته و یکی از آن ها محلی برای دریافت عوارض بوده و در زمانی دیگر از آن به عنوان برج دفاعی و زمانی به عنوان یک فانوس دریایی نیز استفاده می شده است

    داستان ها و روایات زیادی درباره تاریخچه این برج در بین مردم وجود دارد که باعث شده این مکان به نماد عشق معروف شود و علت این معروفیت به دلیل وجود برجی با افسانه های عاشقانه است که مردم آنجا تعریف می کنند. از جمله داستان شاهزاده و مار

    یکی از داستان هایی که درباره برج دختر وجود دارد، درباره شاهزاده و مار است! در روایاتی می گویند پادشاه قسطنطنیه دختر زیبارویی داشته که بسیار به وی عشق می ورزیده، روزی از روزها یک غیب گو درباره خبر ناگواری را به پادشاه مبنی بر اینکه شاهزاده خانم شما در سن ۱۸ سالگی بر اثر گزش مار از دنیا خواهد رفت را به پادشاه می دهد. از همین رو پادشاه دستور می دهد که برجی در منطقه بسفر بسازند که در خشکی باشد و هم در ارتفاعات که دخترک از گزند مار رها شود. سال های می گذرد و در روز تولد ۱۸ سالگی دخترک پادشاه با سبدی پر از میوه به نزد شاهزاده خانم می رود، دختر که با خوشحالی تمام سبد میوه را که باز می کند ماری افعی درون میوه ها پنهان شده بوده که همان با نیش زدن دختر در برابر چشمان پدر جان می بازد. همین خود دلیلی شده تا به این برج نام دختر داده شود. این مکان هم جزو بهترین لوکیشن ها برای عکاسی عروس و داماد و کلیپ عروسی در استانبول است که یک محیط عاشقانه به عکس ها و کلیپ فرمالیته شما می بخشد.

    تیم استدیو عکاسی و فیلم برداری حامد انتظار در استانبول با یک تیم حرفه ای در خدمت ایرانیان عزیز می باشد. برای هماهنگی و رزرو قبلی آتلیه عکاسی در استانبول به وب سایت entezarhamed.ir جهت خدمات عکاسی در استانبول مراجعه کنید یا با شماره تلفن 00905050719456 مستقیم یا واتس اپ تماس حاصل نمایید. ساخت کلیپ عروسی در استانبول در تور فرمالیته استانبول خاطرات شما را ماندگار می کند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.