جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41358 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • حسابرسی سرمایه‌گذاری های دومان سهند
    10 شهریور 1400 - 15:44
    شناسه : 187498
    0

    بر اساس حسابرسی مالی کارشناس رسمی دادگستری؛ دومان سهند بین سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۶ میلادی  ۱۰۰میلیون دلار (بر اساس برابری نرخ دلار به ریال در آن زمان ) جذب سرمایه داشته است.

    پ
    پ

    حسابرسی - حسابرسی سرمایه‌گذاری های دومان سهند -

    حسابرسی سرمایه‌گذاری های دومان سهند توسط کارشناس رسمی دادگستری

    ۱۰۰ میلیون دلار جذب سرمایه در سال ۲۰۱۴  تا ۲۰۱۶ میلادی

    بر اساس حسابرسی مالی کارشناس رسمی دادگستری؛ دومان سهند بین سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۶ میلادی  ۱۰۰میلیون دلار (بر اساس برابری نرخ دلار به ریال در آن زمان ) جذب سرمایه داشته است.

    بر اساس همین گزارش، در طی دو سال بیش از ۵۰ میلیون دلار اصل و سود سرمایه گذاران با آنها تسویه شده و قرارداد آن‌ها تمدید نشده و همچنین بیش از ۳ میلیون دلار حقوق و مزایا به کارمندان خود پرداخت کرده است.

    در سه ماهه آخر سال ۲۰۱۶ حدود ۴۰ میلیون دلار جذب سرمایه دومان سهند بوده است . کاهش ۱۰ میلیون دلاری جذب سرمایه در سال ۲۰۱۶  ، نشان از سوددهی شرکت و عدم نیاز به جذب پول از سرمایه گذاران جدید و تکیه بر توانایی های مالی شرکت داشت.

    جزئیات حسابرسی ۶۰۰  صفحه  ای انجام شده به شرح ذیل است :

    شرکت سرمایه گذاری دومان سهند در تیر ماه سال ۱۳۹۴ با شماره ثبت  ۴۷۵۶۸۰ از اداره ثبت شرکت ها زیر نظر قوه قضاییه مجوز تاسیس گرفت.

    در آگهی تاسیس این شرکت که در سایت روزنامه رسمی کشور زیر نظر قوه قضائیه قابل رویت است (تصویر شماره ۱ که در انتهای این متن قابل رویت است)، جذب سرمایه داخلی و خارجی در زمینه‌های مختلف عمرانی و خدماتی قید شده است. دومان سهند از همان بدو تاسیس شرکت به عنوان مدیرعامل و سهامدار ارشد این شرکت و صاحب حق امضا انتخاب شد. بر اساس درخواست سهامداران این شرکت، آقای سید مصطفی موسوی؛ کارشناس رسمی دادگستری با شماره پروانه ۱۰۶۶۶؛ حسابرسی مالی شرکت دومان سهند را در تابستان سال ۱۳۹۷ در ۶۰۰  صفحه انجام داد.

    در این  حسابرسی ۶۰۰ صفحه ای،  کلیه تراکنش‌های مالی این شرکت و زیرمجموعه‌های آن و همچنین سهامداران مورد بررسی قرار گرفته است. خلاصه کلیه فعالیت های این شرکت  در صفحه ۱۴  این حسابرسی نمایان است (تصویر شماره ۲ که در انتهای این متن قابل رویت است).

    بر اساس گزارش حسابرسی در صفحه مذکور این شرکت ۸۳۰ فقره قرارداد سرمایه گذاری با ۲۵۹ نفر منعقد کرده است. طبق ردیف (۳_۲_۴) در صفحه ۱۴ گزارش مالی شرکت دومان سهند ارزش قراردادهای سرمایه گذاری بیش از ۳ هزار میلیارد ریال بوده است. بر اساس ردیف(۲_۲_۴) صفحه ۱۴ حسابرسی مالی شرکت دومان سهند با ۱۱۹ نفر از سرمایه گذاران مبلغ بیش از ۱۷۰۰ میلیارد ریال را تسویه نموده است و در سه ماهه آخر سال ۱۳۹۶ با ۱۳۹ نفر قراردادهایی با ارزش بیش از ۱۴۰۰ میلیارد ریال داشته است.

    کاهش جذب سرمایه حدود ۳۰۰ میلیارد ریالی نشان از عدم نیاز شرکت به جذب سرمایه بیشتر به دلیل سوددهی داخلی زیرمجموعه ها بوده است. با توجه به تصویر دوم صفحه ۱۴ حسابرسی مالی شرکت دومان سهند با سربرگ کارشناسی رسمی دادگستری، با شماره پروانه و شماره تماس ایشان و مهر قانونی منتشر شده است.

    خلاصه این گزارش در محضر مقام قضایی ، توسط کارشناس حسابرسی مذکور ارائه و توسط دوربین های مراجع قضایی و صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ثبت شده است.

    آگهی تاسیس شرکت سرمایه گذاری دومان سهند (تصویر شماره یک)

    1 1 min - حسابرسی سرمایه‌گذاری های دومان سهند -

    گزارش حسابرسی سرمایه‌گذاری های دومان سهند توسط کارشناس رسمی دادگستری(تصویر دو)

    mali - حسابرسی سرمایه‌گذاری های دومان سهند -

    منبع: www.doumanfund.com

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.