×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر

R1IbXjBRFEOd - نیویورک زیر آب رفت/ وضعیت اضطراری اعلام شد+ عکس -

به گزارش رویترز، «بیل دوبلازیو» شهردار نیویورک شامگاه چهارشنبه (به وقت محلی) در این شهر به دلیل بارش شدید باران، وضعیت اضطراری و فوق‌العاده اعلام کرد.

طبق گزارش‌ها، شدت بالای بارش که رکورد بارش را در نیویورک شکست، باعث سیل در نیویورک و زیر آب رفتن خیابان‌های بسیاری شده است.

مقام‌های آمریکایی فعالیت خطوط متروی نیویورک را به تعلیق درآوردند و به ساکنان شهر درباره وضعیت خطرناک خیابان‌ها و عبور  مرور هشدار دادند.

XJujpbSfYyJP - نیویورک زیر آب رفت/ وضعیت اضطراری اعلام شد+ عکس -

شهردار نیویورک ضمن اعلام تعطیلی خطوط مترو به مردم این شهر بزرگ آمریکا درباره خطرات سیل هشدار داد و گفت: «خواهش می‌کنم که به خیابان‌ها نروید…از مترو دور بمانید، از خیابان‌ها دور بمانید و وارد این خیابان‌های پر از آب نشوید. در خانه بمانید».

پیش از اعلام وضعیت اضطراری در نیویورک، «فیل مورفی» فرماندار ایالت نیوجرسی هم با اشاره به رسیدن «طوفان آیدا» به مناطق غربی این ایالت، در نیوجرسی وضع فوق ‌العاده اعلام کرده بود.

طوفان آیدا که ابتدا مناطقی از جنوب ایالت لوئیزیانا را درنوردید و به تدریج به دیگر نقاط آمریکا گسترش یافت، باعث وزش باد شدید، گردباد و وقوع سیل در مناطق مختلف شد.

گردباد در مناطقی از پنسیلوانیا و نیوجرسی باعث تخریب زیادی شد و طبق برخی گزارش‌های محلی، حداقل ۹ منزل مسکونی را از بین برد.

sRThniPbxq3Y - نیویورک زیر آب رفت/ وضعیت اضطراری اعلام شد+ عکس -

طبق گزارش شبکه «ان‌بی‌سی نیوز»، طوفان آیدا جان حداقل ۶ نفر را گرفته و برق نزدیک به یک میلیون مشترک در لوئیزیانا همچنان قطع است.

nrx0Dpkekn3W - نیویورک زیر آب رفت/ وضعیت اضطراری اعلام شد+ عکس -

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.