×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

سردار عزیزاله ملکی - دستگیری کلاهبرداران ۸۰۰ میلیارد ریالی در لاهیجان -

سردار عزیزالله ملکی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: با دریافت چند فقره پرونده قضائی مبنی بر کلاهبرداری فردی در قالب فروش لوازم و قطعات خودرو، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی گیلان افزود: با تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی لاهیجان مشخص شد، یک خانم با جلب اعتماد مردم و ایجاد یک گروه تلگرامی، خود را نماینده یکی از شرکت‌های معروف خودروسازی معرفی و با وعده فروش لوازم و قطعات خودرو، از مردم کلاهبرداری کرده است.

وی با اشاره به متواری بودن و تحت تعقیب قرار گرفتن این کلاهبردار، گفت: مأموران آگاهی با تلاش شبانه‌روزی و اقدامات فنی و اطلاعاتی مخفیگاه این متهم را در شهر لاهیجان شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

سردار ملکی از اعتراف متهم ۴۴ ساله پس از مواجهه با ادله و مستندات به کلاهبرداری ۸۰۰ میلیارد ریالی با همدستی مردی ۴۸ ساله خبر داد و گفت: مالباختگان در قبال خرید قطعات خودرو وجوه خود را قبل از دریافت لوازم به حساب متهم اصلی این پرونده واریز می‌کردند.

وی با اعلام اینکه در ادامه تحقیقات، همدست وی دستگیر و هر دو متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند افزود: این پرونده با ۵۰ شاکی در حال رسیدگی است و تحقیقات برای شناسایی سایر مال باختگان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی گیلان از شهروندان خواست قبل از واریز هرگونه وجه به حساب فروشنده از صحت اظهارات وی اطمینان حاصل کنند و دقت و هوشیاری لازم را در برابر افراد سودجو و کلاهبردار داشته باشند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.