پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41350 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • حشرات کوچک ترین عاملان بیماری
    16 شهریور 1400 - 9:16
    شناسه : 187688
    1

    حتما می دانید که سوسک ها، موش ها، مارمولک ها و … به ما آسیب های مالی و جانی زیادی می رسانند. وگرنه ما به دنبال سم پاشی برای نابودی آن ها نبودیم و اجازه می دادیم این جیوانات در کنار ما زندگی کنند!

    پ
    پ

    متاسفانه هرروزه شاهد این هستیم که حشرات موذی همچون مارمولک، سوسک، موریانه، مورچه و … وارد محل سکونت ما شده و جا خوش کرده اند. این حشرات علاوه بر این که بر روی سلامت روان ما تاثیر می گذارند، بیماری های جسمی زیادی را بر ما و اهل خانه به ارمغان می آورند. اما چاره چیست؟ باید اجازه دهیم که جانداران به بعد روانی و جسمانی ما آسیب وارد کنند؟ قطعا پاسخ شما خیر است.
    پس هم اکنون دست به کار شوید. شما می توانید با سم پاشی محل کار و سمپاشی منازل خود، شر این موجودات موذی را از زندگی تان دور کنید. البته سم پاشی کار ساده ای نیست و هر کسی نمی تواند این کار را انجام دهد. شما باید برای خدمات سمپاشی از افراد متخصص کمک بگیرید. در ادامه در همین مقاله شما را با چند شرکت متخصص در همین حوزه آشنا می کنیم.

    111 2 - حشرات کوچک ترین عاملان بیماری - خدمات سمپاشی

    حشرات کوچک ترین عاملان بیماری

    حتما می دانید که سوسک ها، موش ها، مارمولک ها و … به ما آسیب های مالی و جانی زیادی می رسانند. وگرنه ما به دنبال سم پاشی برای نابودی آن ها نبودیم و اجازه می دادیم این جیوانات در کنار ما زندگی کنند!

    شاید برایتان جالب باشد اما بیماری های خطرناکی که حتی گمان نمی کنید توسط این جانداران موذی به انسان ها و دیگر پستانداران منتقل می شود. در ادامه شما را با چند بیماری خطرناک که سوسک ها، موش ها، مارمولک ها و …  عامل انتقال آن هستند را بررسی می کنیم و راهکارهای مفیدی به شما ارائه می دهیم. لطفا تا انتها ما را دنبال کنید.

    لپتوسپیروز 

    لپتوسپیروز یکی از خطرناک ترین بیماری هایی است که معمولا توسط موش ها با انسان منتقل می شود. لپتوسپیروز از بیماریهای عفونی است که تب شدیدی را به همراه دارد. علاوه بر آن بیماری عائمی چون استفراغ ،خونریزی و بزرگی و دردناکی کبد و … را تجربه می کند. این بیماری از طریق ادرار و فضولات موش ها به انسان منتقل شده و بعد از دوران کوتاهی فرد را درگیر می کند. همچنین این بیماری خطرناک می تواند باعث مرگ افراد شود و سالانه جان تعداد زیادی از انسان ها را می گیرد.
    اما چاره چیست؟

    بهترین راه پیشگیری است. هزینه ای که برای پیشگیری صرف می شود در برابر هزینه های مالی، روانی و جسمی که باید پس از ابتلا به بیماری صرف کنیم به معنای واقعی کلمه ناچیز است. پس بهتر است همین الان سم پاشی محل زندگی و سمپاشی منازل خود را شروع کنید.

    44 - حشرات کوچک ترین عاملان بیماری - خدمات سمپاشی

     سالمونلوز

    از خطرناک ترین بیماری هایی که موش ها و سوسک ها مهم ترین عاملان آن به شمار می روند. این بیماری به طرز وحشتناکی افراد مبتلا را آزار می دهند و نشانه های سختی را برای آنها به همراه می آورد.

    عفونت سالمونلا به طور معمول باعث:

    • تهوع و استفراغ
    • گرفتگی شکم
    • اسهال (گاهی خونین)
    • تب
    • سردرد

    می شود.
    اما داستان به همین سادگی نیست. آمار نشان می دهد که سالانه ما جان بسیار از هموطنان خود را بر اثر ابتلا به همین بیماری از دست داده ایم. اگر همین افراد کمی بیشتر به بهداشت و سم پاشی و سمپاشی منازل اهمیت می دادند، شاید اکنون در کنار خانواده شان پای تلویزیون نشسته بودند. پیش از آن که دیر شود، اقدام کنید. می توانید برای دریافت خدمات سمپاشی با شماره های درج شده در همین مقاله تماس حاصل فرمایید.

    تیفوس موشی

    این بیماری در حقیقت یک بیماری شایع در بین موش هاست اما گاها به انسان نیز سرایت می کند! فرض کنید انسان ها به بیماری حیوانات مبتلا شوند. وضع خیلی سخت و وحشتناک می شود. این بیماری علاوه بر این که علائم بدی در انسان به وجود می آورد بر روی سیستم عصبی انسان نیز تاثیر می گذارد!

    سم پاشی و سمپاشی منازل را جدی بگیرید پیش از آنکه دچار جهش ژنتیکی شوید. می توانید برای دریافت خدمات سمپاشی با شماره های درج شده در همین مقاله تماس حاصل فرمایید.

    اسهال

    سوسک ها جاندارانی که انسان ها را به اسهال مبتلا می کنند. . باکتری‌ هایی مانند باکتری اشریشیا کلی، سالمونلا، شیگلا و آئروموناس توسط پا و بدن سوسک‌ها حمل شده و در مسیر حرکت آن ها پخش می‌شوند. سوسک‌ها باکتری‌های موسوم به سودوموناس را در داخل روده‌ هایشان دارند و سوسک‌ها را به منبعی برای پخش باکتری‌ های اسهال‌ زا تبدیل کرده‌اند. در نهایت انسان با این باکتری ها تماس هایی داشته و به بیماری ها گرفتار می شود.
    بهترین راه ، پیشگیری است. پس بهتر است همین الان سم پاشی محل زندگی و سمپاشی منازل خود را شروع کنید.

    عفونت زخم

    همه ما تا به حال تجربه زخم شدن قسمتی از بدن مان را داشته ایم.  اما بیشتر افراد نمی دانند که سوسک‌ها حامل جاندارانی هستند که باعث عفونت این زخم‌ها می‌ شوند و همانطور که می دانید عفونت تا چه میزان می توان خطر آفرین باشد. عفونت باعث گندیدگی زخم‌ ها شده و به قانقاریا و مرگ فرد قربانی منجر می شود.
    همانطور که قبل تر نیز اشاره شد، سوسک ها و موش ها بیماری سالمونلا را نیز منتقل می کنند. باکتری‌های اشریشیا کلی و سالمونلا نیز موجب شیوع بیماری‌های پوستی و عفونت های شدید می شود.

    555 - حشرات کوچک ترین عاملان بیماری - خدمات سمپاشی

    خدمات سمپاشی را از کدام شرکت دریافت کنیم؟

    شرکت های متعددی در حال حاضر به ارائه خدمات سمپاشی می پردازند. هر یک از آنها ویژگی خاص خود را دارند و خدمات متفاوتی را ارائه می کنند. در این بین ما می خواهیم شما را با یکی از بهترین این شرکت ها آشنا کنیم.

    کیان پاک تهران از بزرگ ترین و با تجربه ترین شرکت های سم پاشی است که آماده خدمات رسانی به شما عزیزان است. ما سعی کرده ایم بهترین خدمات را با بهترین قیمت ها به شما ارائه کنیم.

    سم پاشی محل کار و سمپاشی منازل خود را به شما بسپارید

    همین حال با ما تماس بگیرید تا از تخفیف های ما برخوردار شوید. ما تخفیف هایی به صورت روزانه، ماهانه، سالانه و فصلی در اختیار شما قرار می دهیم. با عضویت در شبکه های اجتماعی ما، از این تخفیف ها برخوردار شوید.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.