جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41363 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • معرفی چهار مدل از گوشی های پرطرفدار سامسونگ در بازار ایران
    16 شهریور 1400 - 17:01
    شناسه : 187706
    0

    گوشی‌های سامسونگ به دلیل کیفیت ساخت بالا، عملکرد عالی، قابلیت‌های زیاد، نرم‌افزار بهینه و طراحی زیبا همیشه مورد علاقه‌ی طیف وسیعی از کاربران بوده است.

    پ
    پ

    گوشی‌های سامسونگ به دلیل کیفیت ساخت بالا، عملکرد عالی، قابلیت‌های زیاد، نرم‌افزار بهینه و طراحی زیبا همیشه مورد علاقه‌ی طیف وسیعی از کاربران بوده است. اکنون، ۴ مدل از گوشی‌های هوشمند این غول دنیای فناوری را که ارزش خرید بالایی دارند، با هم بررسی می‌کنیم.

    ● گلکسی اس 20 اف ای سامسونگ

    سامسونگ، گوشی گلکسی اس 20 اف ای (GALAXY S20 FE) را از نظر مشخصات و قابلیت‌ها، هم سطح گوشی‌های پرچمدار اما با برچسب قیمتی بسیار پایین‌تر از کمترین مدل پرچمدار روانه‌ی بازار کرد تا گوشی‌های پرچمدار شرکت‌های چینی را به چالش بکشد. این گوشی که با نام نسخه‌ی «هواداران» شناخته می‌شود، با اسقبال کم نظیر کاربران مواجه شد.

    Samsung Galaxy S20 FE

    گلکسی اس 20 اف ای سامسونگ مشخصاتی مانند نمایشگر ۶.۵ اینچی سوپرآمولد، رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰، گوریلا کلس ۳، پشتیبانی از HDR10+، نمایشگر همیشه روشن و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بعلاوه‌ی تراشه‌ی پرچمدار اسنپدراگون ۸۶۵ به همراه تراشه‌ی گرافیکی بسیار قدرتمند آدرنو ۶۵۰ در کنار رم ۶ یا ۸ و حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

    این گوشی از ماژول چهارگانه‌ی ۱۲ مگاپیکسلی واید، ۸ مگاپیکسلی تله فوتو و ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید و سلفی ۳۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد. کیفیت فیلم‌برداری تا رزولوشن 4k و ۳۰ یا ۶۰ فریم بر ثانیه، عکس‌ها و ویدیوهای مثال‌زدنی را ثبت و ضبط می کند. کیفیت صدای کم نظیر ۳۲ بیت/ ۳۸۴ کیلوهرتز که AKG آن را تنظیم کرده، اوج کیفیت صدا را به ارمغان می‌آورد. باتری غیرقابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی سیم‌دار، شارژ سریع بی سیم و شارژ معکوس، به همراه حسگر اثرانگشت اپتیکال (زیر نمایشگر)، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت، قطب‌نما، پشتیبانی از Samsung Dex و دستیار صوتی Bixby با پشتیبانی از دستورات صوتی محاوره‌ای، نیز از دیگر قابلیت‌های این گوشی بسیار ارزشمند است.

    ● گلکسی A51 سامسونگ

    گوشی سامسونگ گلکسی A51 یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های هوشمند میان‌رده‌ی سامسونگ است که در بازارهای خارجی و داخلی با استقبال بسیار خوبی مواجه شد.طراحی این گوشی به قدری زیبا انجام شده است که مجذوب آن خواهید شد. اگرچه فریم و پنل پشتی، هر دو پلاستیکی هستند؛ اما سطح صاف و صیقلی آن‌ها، ظاهری مشابه پرچم‌داران شیشه‌ای و براق بازار به گلکسی ای ۵۱ می‌بخشد. استفاده از نمایشگر OLED در محصولات سامسونگ یکی از برگ‌های برنده‌ی این شرکت در رقابت نفس‌گیر با میان‌رده‌های دیگر برندها محسوب می‌شود.

    Samsung Galaxy A51

    این گوشی بسیار خوش دست که از نمایشگر ۶.۵ اینچی سوپر آمولد، با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل و گوریلا گلس ۳ بهره می‌برد، با تراشه‌ی قدرتمند اگزینوس ۹۶۱۱ و استفاده از ۴، ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۶۴، ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی عرضه می‌شود. ماژول چهارگانه با دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی آن می‌تواند خاطرات شیرین شما را با کیفیت حداکثر تا 4K و ۳۰ فریم بر ثانیه ضبط کند.

    بلندگو‌های استریو و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع ۱۵ واتی از دیگر ویژگی‌های این گوشی دوست‌داشتنی است. حداکثر روشنایی این گوشی در حالت دستی به ۵۹۰ و در حالت خودکار به ۷۰۵ نیت می‌رسد که حتی در زیر نور مستقیم خورشید نیز می‌توان از آن استفاده کرد. حسگر اثرانگشت (زیر نمایشگر، اپتیکال)، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت، قطب‌نما، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون از دیگر امکانات این گوشی ارزشمند است. قیمت گوشی A51 در بازار امروز را می‌توانید در اینجا مشاهده کنید.

    ● گوشی گلکسی A32 سامسونگ

    گوشی گلکسی A32 سامسونگ به لطف قیمت معقول و مشخصات قابل قبول به یکی از گوشی‌های مورد علاقه‌ی بسیاری از کاربران تبدیل شده است که تمایل ندارند برای خرید تلفن همراه هزینه‌ی زیادی را متحمل شوند. درکل، گوشی‌های سری A30 سامسونگ با استقبال زیادی رو‌به‌رو شده‌اند.

    طراحی زیبای گوشی A32 اولین موردی است که توجه افراد را به خود جلب می‌کند.این گوشی هوشمند علی رغم قیمت پایینی که دارد با نمایشگر ۶.۴ اینچی سوپرآمولد، رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل و محافط نمایشگر گوریلا گلس ۵ عرضه می‌شود. نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی برای تصویر، از دیگر قابلیت‌های بسیار جذاب این گوشی است تا در هنگام بازی شاهد تصاویری بسیار نرم و روان باشید.

    Samsung Galaxy A32

    تراشه‌ی هلیو G80 مدیاتک به همراه ۴، ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، به گوشی A32 قدرت بسیار خوبی می‌بخشد تا به راحتی بتواند از پس اکثر بازی‌های تقریباً سنگین هم برآید.

    در بخش دوربین گوشی A32 نیز شاهد شگفتی دیگری هستیم که سامسونگ برای این گوشی از ماژول دوربین چهارگانه بهره برده است و دوربین اصلی آن ۶۴ مگاپیکسل کیفیت دارد. یک حسگر ۸ مگاپیکسلی اولتراواید به همراه دو حسگر ۵ مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو و سنسور تشخیص عمق تصویر نیز دیگر لنزهای این دوربین هستند. در بخش دوربین سلفی نیز، گوشی A32 از لنز ۲۰ مگاپیکسلی برای عکس‌های سلفی یا تماس‌های تصویری بهره می‌برد. کیفیت ویدیوهای این دوربین به رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه محدود شده است. حسگر ۶۴ مگاپیکسلی این گوشی از فناوری فیلتر رنگی Quad Bayer استفاده می‌کند که هر ۴ پیکسل مجاور رنگ یکسانی را ثبت می‌کنند که در نتیجه عکس‌هایی با وضوح ۱۶ مگاپیکسل ثبت می‌شوند که از کیفیت رنگ، دقت جزئیات و روشنایی بهتری بهره می‌برند. استفاده از این فناوری به خصوص برای عکس‌هایی که در محیط‌های کم‌نور گرفته می‌شوند بسیار کارآمد بوده و باعث می‌شود تا نویز عکس‌ها کاهش یافته و از جزئیات و دقت بهتری برخوردار شوند.

    ● گلکسی M21 سامسونگ

    گلکسی M21 یکی از مقرون‌به صرفه‌ترین گوشی‌های سامسونگ است که نسبت به قیمتی که عرضه می‌شود، مشخصات بسیار خوبی را به ارمغان می‌آورد. نمایشگر بسیار باکیفیت ۶.۴ اینچی سوپرآمولد با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ با تراکم ۴۰۳ پیکسل در هر اینچ، استفاده از محافظ گوریلا گلس ۳ و روشنایی ۴۲۰ نیت برخی از ویژگی‌های آن هستند.

    این گوشی کاملا اقتصادی از تراشه‌ی بسیار قدرتمند اگزینوس ۹۶۱۱ قدرت می‌گیرد که ۴ یا ۶ گیگابایت رم بعلاوه‌ی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی داخلی از نوع UFS 2.1 به یاری آن می‌شتابند.

    Samsung Galaxy M21

    یکی دیگر از شگفتی‌های این گوشی استفاده از ماژول دوربین سه‌گانه با حسگر اصلی با کیفیت ۴۸ مگاپیکسل است. حسگر اولتراواید نیز ۸ مگاپیکسل کیفیت دارد و آخرین سنسور را نیز لنز ۵ مگاپیکسلی تشخیص عمق تصویر تشکیل می‌دهد. این دوربین می‌تواند با کیفیت حداکثر تا 2160P و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه فیلم‌برداری کند که برای یک گوشی پایین‌رده، واقعاً خارق‌العاده است. دوربین سلفی نیز از حسگر ۲۰ مگاپیکسلی برای ثبت عکس‌های سلفی یا تماس‌های تصویری بهره می‌برد.

    باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی که از شارژ سریع ۱۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کند، شاید با استفاده‌ی متعارف تا ۳ روز نیز دوام بیاورد. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به حسگر اثرانگشت (پشت گوشی)، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت، قطب‌نما، اسپیکر استریو و جک ۳.۵ میلی‌متری برای هدفون اشاره کرد.

    جمع‌بندی

    گوشی‌هایی که مورد بررسی قرار گرفتند از ارزشمندترین تلفن‌های هوشمند سامسونگ هستند. انتخاب هر کدام از آن‌ها به سلیقه‌ی شما بستگی دارد. اگر تلفنی در حد پرچمداران سامسونگ لازم دارید، از گلکسی اس 20 اف ای سامسونگ غافل نشوید. اگر میان‌رده‌ای بسیار زیبا و با مشخصات عالی نیاز دارید، گلکسی A51 سامسونگ انتخاب هوشمندانه‌ای است. این گوشی عکس‌ها و فیلم‌های بسیار باکیفیتی را ثبت و ضبط می‌کند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.