چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41421 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ساخت سوئیچ پاسات و ساخت ریموت پاسات در مرکز ایران سوئیچ
    16 شهریور 1400 - 20:46
    شناسه : 187710
    0

    ریموت ها و سوئیچ پاسات از نظر ظاهری دارای شباهتهایی به هم می باشند اما از لحاظ فنی دارای خصوصیات منحصر به فردی و یکتایی می باشند تا امنیت فولکس واگن پاسات شما را فراهم آورند.

    پ
    پ

    - ساخت سوئیچ پاسات و ساخت ریموت پاسات در مرکز ایران سوئیچ -

    یکی از تخصصی‌ترین سرویس‌های مرکز ایران سوئیچ ، ساخت سوئیچ و ریموت پاسات انواع اتومبیل‌های فولکس واگن می باشد. برای ساخت سوئیچ پاسات و ساخت ریموت پاسات و کددهی سوئیچ یدک اتومبیل‌های پاسات ، فقط وجود فرد متخصص کافی نیست و در این میان به دستگاه‌های برنامه‌ دهی و لوازم و تجهیزات به روز و پیشرفته و از همه مهم تر تیمی متبحر می باشد تا در کمترین زمان ممکن اقدام به ساخت نمایند.

    ریموت ها و سوئیچ پاسات از نظر ظاهری دارای شباهتهایی به هم می باشند اما از لحاظ فنی دارای خصوصیات منحصر به فردی و یکتایی می باشند تا امنیت فولکس واگن پاسات شما را فراهم آورند. مرکز ایران سوئیچ با مناسبت ترین قیمت  و بالاترین کیفیت در زمینه ساخت سوئیچ و ریموت پاسات فولکس واگن آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.

    با توسعه فناوری‌های جدید، هر خودرویی دارای سوئیچ های ضد سرقت می باشد؛ همین موضوع سبب شده است که سرویس ساخت سوئیچ، ساخت ریموت پاسات ، ساخت سوئیچ یدک، سوئیچ کیلس پاسات ، پروگرام و تعریف ریموت پاسات و کلید در بین صاحبان خودروهای داخلی و خارجی مشاهده شود. متخصصان ما با در نظر گرفتن نیاز صاحبان اتومبیل‌های لوکس خارجی و همچنین تعداد زیادی از خودرو که دارای مشکل گمشدن و مفقود شدن سوئیچ شده اند، با 20 سال سابقه در ایران اقدام به ساخت سوئیچ انواع مدل پاسات بصورت اورجینال کرده‎‌اند.

    ساخت سوئیچ یدک پاسات

    خدمات مرکز ساخت سوئیچ مهربانی در کپی و ساخت سوئیچ یدک پاسات در مدل های مختلف به صورت کاملاً تخصصی ظرف مدت کوتاهی اقدام به تغییر کد تعریف شده بروی سیستم خودرو به صورت کامپیوتری و یا در مواقعی که سوئیچ و ریموت های پاسات گم می شوند کارشناسان مرکز اقدام به حذف و پاک نمودن تمامی کدهای تعریف شده برای جلوگیری از سرقت رفتن خودرو انجام می شود

    البته توجه داشته باشید که قبل از گم شدن سوئیچ و ریموت ها اقدام به ساخت یک سوئیچ یدک نمایید تا در چنین مواقعی هم هزینه ساخت خیلی پایین تر می آید و هم کمترین زمان نیاز دارد تا ساخته شود. این مسئله نیز بسیار مهم است که خودروهای دیگر فقط می­توانند یک عدد سوئیچ یدک داشته باشند که در صورت آسیب دیدن سوئیچ باید اقدام به درست کردن مجدد آن نمود . اما با توجه به کد دهی خاص خودروهای پاسات می­توان هر تعداد سوئیچ که دلخواه ماست با کد مخصوص خودرو ما طراحی شود.

    پروگرام ریموت پاسات فولکس واگن

    یکی دیگر از خدمات مرکز ایران سوئیچ، پروگرام و کددهی ریموت و سوئیچ پاسات می باشد که به صورت آنلاین توسط دستگاه‌های پیشرفته انجام می‌شود. برای پروگرام و کدهی مجدد و یا تغییر کد و حذف و پاک نمودن آن نیازمند خودرو می باشد. بعضی از مشتریان اقدام به ارسال ریموت و سوئیچ خودرو می کند که کپی ریموت امکان پذیر نمی باشد . بنابراین دوستان و مشتریان مستقر در شهرهای غیر از تهران لطفاً برای مشاوره با مرکز تماس بگیرند.

    از دیگر قابلیت های ریموت های پاسات ، خام کردن و کددهی می باشد که از خدمات منحصر به فرد مجموعه می باشد، بنابراین قبل از پروگرام ریموت پاسات که دارای کد قبلی است، ابتدا باید ریموت قبلی را با تجهیزات مخصوص خام کرده تا با کد دهی بتوان مجددا از آن استفاده کرد.

    در صورت گم شدن و یا مفقودی تمامی ریموت ها و سوئیچ ها با مراجعه به مرکز ساخت سوئیچ می توانید اقدام به سفارش سوئیچ یدک پاسات نمایید.

    خدمات سوئیچ و ریموت و ریموت کلیس

    • ساخت سوئیچ پاسات در صورت مفقودی
    • ساخت ریموت یدکی پاسات توسط دستگاه اتوماتیک
    • ساخت مجدد ریموت پاسات و کددهی ریموت کلیس گو
    • باز کردن درب خودرو در کم‌ترین زمان
    • پاک کردن کد خطای پاسات توسط دستگاه دیاگ
    • غیر فعال کردن ریموت گمشده پاسات
    • ساخت و تراش کلید پاسات
    • پروگرام و تعریف ریموت فولکس واگن پاسات

    باز کردن درب خودروی پاسات

    گاها برای مالکین خودرو پیش آمده است که ریموت پاسات خود را داخل خودرو و یا دریا صندوق عقب خودرو جا گذاشته باشند و درب خودرو را بسته و در نیز قفل شده باشد که در این شرایط و عملا دسترسی به سوئیچ یدک پاسات هم امکان پذیر نسیت، قطعا بازنمودن درب پاسات غیر ممکن است که با فقط ابزار مخصوص امکان پذیر است.  بدون ریموت یا کلید یا ابزار ، بازکردن درب پاسات به هیچ وجه عملی نیست. در این صورت باید قبل از مراجعه به نیروی های متخصص برای بازکردن درب، روش بازکردن درب را از تعمیر کار سوال کنند.

    قیمت سوئیچ و ریموت پاسات

    مشتریان گرامی برای سفارش ریموت پاسات و یا تعویض قاب توسط نمایندگی نیاز به زمان بیشتر دارد زیرا با توجه به تحریمهای موجود زمان دریافت ریموت  کمی طولانی خواهد شد.

    بنابراین مرکز ایران سوئیچ اقدام به وارد کردن سوئیچ وریموت اورجینال پاسات کرده است بنابراین این مدل سوئیچ و ریموت دارای قیمت های متفاوتی می باشند زیرا مدل های چینی و اورجینال تفاومت کیفیتی بسیار بالایی دارند .برای دریافت مشاوره و اطلاع از قیمت با شماره های زیر تماس بگیرید.

    تماس : 22297397 -09124802295

    تماس با ایران سوئیچ : 09385881754- 44299085-44299069

    سوئیچ کیلس گو پاسات

    کی لس به این معنا است که سیستم سوئیچ و ریموت پاسات فاقد کلید است و فقط یک ریموت همراهتان باشد کافی است. در واقع این سیستم  هوشمند است که در این طراحی و تکنولوژی بسیار منحصر به فرد و خاص از شناسایی ریموت خودرو از طریق امواج وایرلس صورت گرفته است و دیگر نیازی به وارد کردن کلید داخل سوئیچ نیست و این فن آوری بسیار خاص است. این مدل طراحی و ساخت اولین بار توسط کمپانی زیمنس در سال 1995 تولید شده است.

    زمانی که ریموت پاسات کی لس را داخل جیب خود و یا کیفتان و یا اینکه در دستتان قرار داده اید و به خودرو نزدیک می شوید، این سیستم به صورت اتوماتیک ریموت را شناسایی کرده است و شما با کشیدن دستگیره، قفل مرکزی عمل کرده است و درب ها باز شده است و پس از اینکه وارد خودرو پاسات شدید، با فشار دادن پدال ترمز و زدن دکمه استارت، خودرو روشن شده است و پس از اینکه خودرو را خاموش کردید و از خودرو خارج شدید، با فشار دادن دکمه‌ای که روی دستگیره خودرو است تعبیه شده و با فشار دادن آن دکمه نیز درب خودرو قفل و بسته شده است در واقع قفل مرکزی درب‌های پاسات را قفل کرده است .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.