جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41358 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • لاتاری چیست؟
    17 شهریور 1400 - 10:22
    شناسه : 187717
    0

    شرکت‌کنندگان باید برای شرکت در لاتاری گرین کارت آمریکا در زمان مشخص شده که قابل تمدید هم نمی‌باشد ثبت نام خود را تکمیل کرده و مدارک خود را ارسال کنند.

    پ
    پ

    چیست 1 - لاتاری چیست؟ -

    لاتاری یا قرعه‌کشی برای دریافت گرین کارت آمریکا یک قرعه‌کشی است که هر ساله در تاریخ مشخصی توسط وزارت خارجه دولت آمریکا برگزار می‌شود و افرادی که در این قرعه‌کشی یا بخت‌آزمایی برنده شوند، پس از طی کردن مراحل اخذ ویزا به راحتی می‌توانند به آمریکا مهاجرت کنند و اقامت دائمی و قانونی این کشور را به دست بیاورند. با شرکت در لاتاری برای به دست آوردن اقامت آمریکا شانس برنده شدن خود را امتحان کنید.اگر قصد ثبت‌ نام در لاتاری1400 را دارید،این مطلب را از دست ندهید!

    شرکت در لاتاری گرین کارت آمریکا

    شرکت‌کنندگان باید برای شرکت در لاتاری گرین کارت آمریکا در زمان مشخص شده که قابل تمدید هم نمی‌باشد ثبت نام خود را تکمیل کرده و مدارک خود را ارسال کنند. شرایط لازم برای شرکت در لاتاری آمریکا داشتن دیپلم ۱۲ سال و زندگی در کشورهای واجد شرایط شرکت در لاتاری هر سال می‌باشد.

    برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی لاتاری همین الان شانس خودت رو امتحان کن و در یک دوره رایگان به ارزش 149000 تومان شرکت کن.فرصت بسیار محدود است!

     

    مزیت شرکت در لاتاری گرین کارت آمریکا

    چیست 2 - لاتاری چیست؟ -

    به افرادی که در لاتاری گرین کارت آمریکا برنده می‌شوند، امتیازات ویژه‌ای از جمله بهره‌مندی از تمام حقوق قانونی و شهروندی ایالات متحده آمریکا به جز حق رأی، اختصاص داده می‌شود. استفاده از خدمات بیمه‌های سلامت و خرید و فروش ملک در این کشور از دیگر مزایای برنده شدن در لاتاری است.

    افرادی که تمایل دارند در کشور آمریکا به ادامه تحصیل بپردازند نیز می‌توانند هزینه‌های کمتری را برای تحصیل در این کشور پرداخت کنند و در هر یک از ایالت‌های کشور آمریکا که خودشان تمایل داشته باشند به زندگی و تحصیل بپردازند.

    امکان دریافت ویزای کاری و ورود به بازار کار ایالات متحده نیز یکی دیگر از مزایای برنده شدن در لاتاری گرین کارت آمریکا است. برندگان لاتاری می‌توانند خانواده خود را نیز به عنوان همراه، به کشور آمریکا ببرند و پس از پنج سال زندگی در این کشور پاسپورت آمریکایی دریافت کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.