سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41412 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • معرفی و دانلود سریال خاتون قسمت 5 و همه قسمت ها
    17 شهریور 1400 - 10:31
    شناسه : 187718
    0

    سریال خاتون سریالی متفاوت با نقش آفرینی مهران مدیری و اشکان خطیبی و نگار جواهریان به کارگردانی تینا پاکروان تولید سال ۱۴۰۰ است که به صورت اختصاصی در مدرن فیلم و شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود.

    پ
    پ

    خاتون 1 - معرفی و دانلود سریال خاتون قسمت 5 و همه قسمت ها -

    سریال خاتون سریالی متفاوت با نقش آفرینی مهران مدیری و اشکان خطیبی و نگار جواهریان به کارگردانی تینا پاکروان تولید سال ۱۴۰۰ است که به صورت اختصاصی در مدرن فیلم و شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود.

    این سریال این روز ها بسیار محبوب گشته و میتواند جایگزین خوبی برای سریال زخم کاری باشد.

    گزیده ای از سریال خاتون

    سریال خاتون قسمت پنجم داستان عاشقانه‌ای را در سال ۱۳۲۰ و در کشاکش اشغال ایران توسط نیروهای متفقین با تاکید بر روی شخصیت زن اصلی خود یعنی خاتون با نقش آفرینی نگار جواهریان روایت می‌کند.

    پاینده ایران : و ایران در جنگی چند روزه شکست خورد و به اشغال متفقین درآمد. درحالی که بند بند وجود تمام مردم ایران فریاد می‌کشید : پاینده ایران…

    تا به این لحظه هیچ گونه خلاصه داستانی برای سریال خاتون منتشر نشده اما طبق شنیده ها این سریال قرار است در دهه ی سی شمسی روایت شود. ماجرا در رابطه با زنی به نام خاتون است که در شمال کشور زندگی می کند. اتفاقات و ماجراهایی که در آن برهه ی زمانی رخ می دهد، در بطن زندگی این شخص روایت می شود. از طرفی دیگر داستان با اتفاقات و ماجراهای جالبی گره خورده که التهاب و جذابیت خاصی بدان می بخشد. مجموع این موارد سبب شده تا  منتقدان نسبت به داستان این سریال امیدوار باشند.

    خاتون 2 - معرفی و دانلود سریال خاتون قسمت 5 و همه قسمت ها -

    دانلود سریال خاتون

    این سریال به طور اختصاصی از پلتفرم نماوا پخش میگردد. با این حال شما می توانید جهت دانلود سریال خاتون به وبسایت ایزی ببین مراجعه نمایید و تمامی قسمت های آن را به طور قانونی خریده و دانلود نمایید.

    بازیگران سریال خاتون

    مهران مدیری در نقش جهانگیر روزبه ، نگار جواهریان در نقش خاتون ، اشکان خطیبی در نقش شیرزاد ملک ، شبنم مقدمی در نقش فخرالنسا

    میرسعید مولویان در نقش رضا فخار ، ستاره پسیانی در نقش پروین ، فرخ نعمتی در نقش سرتیپ آریا ، بهناز جعفری در نقش رعنا ، رضا بهبودی در نقش دکتر بوکوفسکی ، بابک حمیدیان در نقش کمیسر رجب‌اف

    شاهرخ فروتنیان در نقش فریدون خان ، مهران غفوریان در نقش موسیو ، مهتاب ثروتی در نقش ماری ، مهدی قربانی در نقش فرهاد ، عاطفه رضوی در نقش قدرت ، پیام دهکردی در نقش نظربیگ

    آیدا ماهیانی در نقش باربارا کُوالسکا ، پژمان بازغی ، غزل شاکری ، قربان نجفی و سروش صحت

    خاتون 3 - معرفی و دانلود سریال خاتون قسمت 5 و همه قسمت ها -

    معرفی کارگردان سریال خاتون

    خاتون اولین تجربه ی سریال سازی تینا پاکروان است و او نویسندگی و تهیه کنندگی این کار را هم برعهده داشته است.

    تینا پاکروان متولد ۱۳۵۶ در تهران و فارغ التحصیل رشته کارگردانی سینما از دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنر است.

    او فعالیت حرفه ای خود را با همکاری با نشریات سینمایی آغاز کرد و به عنوان منشی صحنه و دستیار کارگردان وارد عرصه ی سینما و تلویزیون شد. سپس برای ادامه ی تحصیل به خارج از کشور رفت و در دانشگاه یوسی‌اِل‌اِی آمریکا در رشته سینما تحصیل کرد. در آنجا چند فیلم کوتاه و مستند ساخت و پس از بازگشت به ایران فعالیت خود را با همکاری با کارگردانان مطرح ایرانی به عنوان دستیار کارگردان و مدیر تولید و ساخت فیلم کوتاه از سر گرفت.

    پاکروان اولین کار بازیگری خود را با سریال تلویزیونی سال های مشروطه به کارگردانی محمدرضا ورزی تجربه کرد که مدیر تولید، طراح دکور و مشاور فیلمنامه ی آن هم بود.

    متروپل به کارگردانی مسعود کیمیایی، خانه کاغذی به کارگردانی مهدی صباغ زاده، سارا و آیدا به کارگردانی مازیار میری و بی وزنی به کارگردانی مهدی قادری فرد، دیگر آثاری هستند که تینا پاکروان به عنوان بازیگر در آن ها حضور داشته است.

    پاکروان تاکنون سه فیلم بلند سینمایی هم کارگردانی کرده است: خانوم (محصول سال ۹۲)، نیمه شب اتفاق افتاد (محصول سال ۹۴) و لس آنجلس تهران (محصول سال ۹۶)، که جز مورد دوم که فیلمنامه ی آن اثر طلا معتضدی است، نویسندگی بقیه برعهده ی خود پاکروان بوده است.

    پاکروان کار تهیه کنندگی را هم تجربه کرده و تهیه کننده ی همه ی ساخته های خود نیز بوده است.

    از آنجایی که میزان دانلود سریال خاتون قسمت 5 این روز ها بسیار پر طرفدار می باشد ، این سریال توانسته موفقیت بزرگی برای این کارگردان باشد. امیدواریم از تماشای این مجموعه لذت ببرید. جهت دریافت آن به بهترین سایت دانلود فیلم و سریال یعنی ایزی ببین مراجعه کنید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.