×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

لوازم خانگی - از لوازم خانگی خود در برابر افزایش جریان برق محافظت کنید - تعمیر لوزام خانگی دوو

افزایش برق می تواند خسارات زیادی به لوازم مدرن وارد کند و تجهیزات حساس و گران قیمت را بدون هشدار لحظه ای از بین ببرد. بنابراین ، اگر وسایل الکترونیکی ، لوازم خانگی یا ابزارهایی دارید که می خواهید از آنها محافظت کنید ، مطمئن شوید که از خود در برابر ضربه محافظت می کنید. در صورت آسیب جدی به لوازم خانگی در اثر نوسان برق، با یک نمایندگی مجاز مانند نمایندگی دوو ، مرکز نصب و تعمیرات با قطعات اصل، تماس بگیرید.

 

در زیر نگاهی سریع به نوسانات برق و نحوه جلوگیری از آسیب دیدن وسایل برقی توسط آنها است.

·        افزایش جریان برق چیست؟

افزایش جریان  زمانی اتفاق می افتد که میزان نیرو در سیستم الکتریکی افزایش می یابد و معمولاً در نتیجه استفاده نادر از وسایل پرقدرت مانند سیستم های آسانسور ایجاد می شود. در حالی که می توانید در برابر این و دیگر انواع موج ها ، مانند موج های ناشی از سیم کشی معیوب یا قطع خطوط برق ، محافظت کنید ، هر چند وقت یکبار صاعقه می تواند باعث افزایش قدرت شود که می تواند همه محافظت ها را تحت الشعاع قرار دهد.

·        موج محافظین

محافظت از لوازم خانگی شما در برابر افزایش برق اغلب با استفاده از یک محافظ برق ساده که به پریز برق خود وصل می کنید انجام می شود. اگر سطوح قدرت در حدود قابل قبول به نظر برسد ، محافظ موج انرژی اضافی را به سیم اتصال خود هدایت می کند. بنابراین اگر از قبل محافظت در برابر جریان برق را ندارید ، با برق کار خود تماس بگیرید و در اسرع وقت مقداری را نصب کنید.

·        گیرنده های موج گیر

یکی از جامع ترین راه ها برای محافظت از لوازم خانگی شما نصب یک موج گیر برای محافظت از تمام مدارهای الکتریکی در کل خانه شما است. موج گیر در نقطه ای که برق به خانه شما می آید نصب شده است و از شما در برابر افزایش قدرت ، معمولاً تا حدود ۶۰۰۰ ولت محافظت می کند. شما می توانید تا ۲۰۰۰۰ ولت برق گیر دریافت کنید ، و برخی از سیستم های پیچیده تر آب و هوا را برای شما تحت نظر دارند و در صورت تشخیص صاعقه در منطقه ، برق را به نقاط حساس یا آسیب پذیر خانه شما قطع می کنند. با برقکار محلی خود در مورد آنچه مناسب شماست صحبت کنید.

·        همه چیز را از برق بکشید

بهترین محافظت ممکن در برابر افزایش برق این است که هر زمان که لوازم خانگی از آنها استفاده نمی کنید ، آنها را از برق بکشید. هیچگونه افزایش برق نمی تواند به دستگاهی که به برق وصل نیست آسیب برساند و همچنین این یک حرکت هوشمند برای صرفه جویی در مصرف انرژی و ایمن ماندن است. فقط در صورتی که دلیلی برای اتصال شما وجود داشته باشد ، باید به منبع تغذیه متصل شوید. در غیر این صورت ، ارتباط خود را قطع کرده و به منابع انرژی خود احترام بگذارید.

کودک بچه - از لوازم خانگی خود در برابر افزایش جریان برق محافظت کنید - تعمیر لوزام خانگی دوو

چرا وسایل ما اینقدر آسیب پذیر هستند

در گذشته وسایل خانه ما دو برابر اندازه و وزن وسایل امروزی ما بود ، تنها مزیت آن این بود که می توانند کمی بیشتر در راه افزایش جریان برق کار کنند. ریزپردازنده ها در عملکرد رایانه ها و اکثر لوازم خانگی مدرن جزء لاینفک هستند و برای اینکه بتوانند به طور موثر کار کنند ، به یک قدرت ثابت نیاز دارند و آنها را بسیار آسیب پذیر می کند. امروزه وسایل و لوازم ما آنقدر کوچک و ظریف هستند که اصلاً نمی توانند مزاحمت های زیادی را تحمل کنند ، و این به یک نگرانی بزرگ تبدیل کرده است.

قبل از اتصال آن رایانه یا دستگاه جدید به سیستم الکتریکی خود ، مطمئن شوید که حداقل از حفاظت اولیه در برابر ضربه استفاده می کنید ، زیرا اگر اسباب بازی جدید گران قیمت شما سرخ شود ، بسیار ناراحت کننده خواهد بود.

برای محافظت بیشتر از لوازم خانگی خود، مقاله با محافظ برق نگران سوختن وسایل برقی خانه نباشید را مطالعه کنید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.