×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر

زبان انگلیسی - 6 کاری که هنگام آموزش زبان انگلیسی نباید انجام دهید؟ - آزمون آیلتس

ما از طریق وبلاگ آموزشگاه زبان صادقی حریری سعی می کنیم برای کسانی که در حال یادگیری و آموزش زبان انگلیسی هستند مطالب مفید و مورد نیازی را فراهم کنیم. ما اطلاعات و نکاتی در مورد زبان انگلیسی ارائه کرده ایم و اکنون برخی از کارهایی را که نباید انجام دهید ، بررسی می کنیم. موانعی که اگر ایجاد نکنید ، یادگیری زبان اغلب می تواند آسان تر باشد. ما به عنوان اولین آموزشگاه زبان در کرج که به صورت تخصصی اقدام به برگزاری دوره های مکالمه نمودیم برای آشنایی شما شش مورد اصلی که باید هنگام یادگیری زبان انگلیسی از آنها اجتناب کنید را با شما به اشتراک می گذاریم.

  1. از افرادی که می گویند یادگیری زبان سخت است دوری کنید.

انگلیسی در سراسر جهان صحبت می شود و اغلب برای افرادی که مایل به یادگیری زبان دوم هستند ، بهترین انتخاب است. این بدان معناست که بسیاری از مردم قبلاً در یادگیری آن موفق بوده اند! گاهی اوقات به دلایلی مانند تلفظ و میزان لهجه ها و گویش های مختلف ، یادگیری زبان انگلیسی سخت تلقی می شود. اما با حفظ انگیزه خود در مراحل یادگیری، می توانید به موفقیت دست پیدا کنید.

  1. آموزش زبان را فقط به کلاس درس معطوف نکنید

رفتن به دوره های مکالمه زبان انگلیسی یک مبنای عالی برای یادگیری است ، اما به محض بیرون آمدن از در کلاس درس ، استفاده از این زبان را خاموش نکنید. برای اینکه یک زبان آموز موفق باشید ، سعی کنید در زبان خارج از کلاس درس نیز تداوم آموزش داشته باشید. این کار به ویژه در صورتی مفید است که شما علائق شخصی خود را نیز درگیر کنید ، بنابراین به آهنگهای انگلیسی زبان هنرمندان مورد علاقه خود یا فیلم هایی با بازیگران مورد علاقه خود گوش دهید. راههای زیادی برای انتخاب کلمات جدید یا حفظ انگیزه یادگیری وجود دارد ، برای ایده های بیشتر به وبلاگ ما ، “۶ راه آسان برای یادگیری زبان انگلیسی” مراجعه کنید.

  1. از مقایسه ی خود با سایر زبان آموزان خودداری کنید

صرف نظر از سطح مهارت شما ، تقریباً قطعی است که زبان آموزان هم سطح شما دقیقاً در سطح شما نیستند. همه با سرعت های مختلف یاد می گیرند – و این خوب است! در هر سطحی که باشید ، سخت تلاش کرده اید تا به آن برسید ، بنابراین به این واقعیت افتخار کنید و ادامه دهید. و احساس نکنید که مجبورید برای سطحی متفاوت عذرخواهی کنید!

44 1 - 6 کاری که هنگام آموزش زبان انگلیسی نباید انجام دهید؟ - آزمون آیلتس

  1. برای طولانی صحبت کردن از خود توقع بالا نداشته باشید

یادگیری زبان انگلیسی یک مهارت است و مانند مهارت های دیگر مانند رانندگی با ماشین یا نواختن یک ساز موسیقی ، باید آن را تمرین کنید. ممکن است منتظر اعتماد به نفس برای صحبت به زبان انگلیسی باشید ، اما زیاد منتظر نمانید ، هرچه زودتر آموزش زبان انگلیسی را شروع کنید ، سریعتر توانایی شما بهبود می یابد. و این ما را به نقطه بعدی خود می رساند…

  1. از اشتباه کردن نترسید

از ترس بازکردن دهان خود برای صحبت به زبان انگلیسی و انجام یک اشتباه شرم آور رهایی یابید. اگر کلمه اشتباه بگویید هیچ اتفاق بدی نمی افتد و ترس می تواند مانعی قوی برای غلبه بر آن باشد. به جای نگرانی در مورد نحوه واکنش مردم نسبت به تلاش شما برای صحبت به زبان انگلیسی ، اعتماد به نفس آن را داشته باشید و به سادگی از اشتباهاتی که مرتکب می شوید درس بگیرید.

  1. از گره خوردن در دستور زبان خودداری کنید

هر زبانی دارای قوانین دستوری است و عادت کردن به آنها تنها بخشی از فرایند یادگیری زبان است. اما بسیاری از زبانها جنبه های ساده ای از گرامر را نیز دارند ، بنابراین بر قسمت های سخت تر زبان انگلیسی تمرکز نکنید ، اما سعی کنید با یادگیری موارد ساده تر ، پیشرفت خود را ادامه دهید.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.