چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41343 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تزریق دوز سوم واکسن کرونا ۸ ماه پس از تزریق دوز دوم/ افرادی که جراحی دارند کی واکسن بزنند؟
    18 شهریور 1400 - 11:17
    شناسه : 187800
    0

    دبیر کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا درباره تزریق دوز یادآور یا دور سوم واکسن کرونا گفت: سازمان جهانی بهداشت اعلام کرده است افراد ۸ ماه بعد از تزریق دوز دوم واکسن می‌توانند دوز یادآور را تزریق کرد.

    پ
    پ

    واکسن - تزریق دوز سوم واکسن کرونا ۸ ماه پس از تزریق دوز دوم/ افرادی که جراحی دارند کی واکسن بزنند؟ -

    به گزارش «بامردم» به نقل از برنا، عاطفه عابدینی دبیر کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: دوز سوم واکسن در کشورهای دیگر به افرادی دارا سیستم ایمنی ضعیف، افراد مسن و کادر درمان پیشنهاد شده است و در ایران نیز امیدواریم همین تصمیمات گرفته شود.

    عابدینی تأکید کرد: تزریق دوز سوم واکسن در قالب تزریق واکسنی غیر از واکسن تزریق شده انجام می‌شود و در ایران نیز اعلام خواهد شد که برای انجام چنین کاری هر فردی باید چه واکسنی را تزریق کند. همچنین تزریق این مرحله از واکسن، عوارضی را برای افراد ایجاد نخواهد کرد.

    او درباره به تأخیر افتادن تزریق دوز دوم واکسن افراد هم گفت: بیماران دارای جراحی‌های سنگین اورژانسی لازم است دو هفته قبل از انجام عمل، واکسیناسیون خود را تکمیل کنند. در غیر این صورت یک ماه بعد از انجام جراحی امکان تزریق دوز واکسن برای فرد وجود دارد.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.