سه شنبه, ۲۱ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 9 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41235 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2365×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • راه اندازی مجدد سایت اولیه شرکت الکتریک در هفته آینده
    19 شهریور 1400 - 0:10
    شناسه : 187831
    0

    رضا امیدوار تجریشی اظهار داشت: شرکت الکتریک ایران رشت بیش از ۶۰ سال قدمت دارد و پس از احاله ای که توسط قوه محترم قضائیه صورت گرفت ، به صندوق بازنشستگی کشور برگشت و انشاالله پس از ۱۸ سال تعطیلی در سایت شهر صنعتی رشت مجدداً آغاز به کار خواهد کرد .

    پ
    پ

    t3 1631211659 photo 2021 09 09 22 50 38 - راه اندازی مجدد سایت اولیه شرکت الکتریک در هفته آینده -

    رضا امیدوار تجریشی مدیرعامل شرکت الکتریک ایران رشت در حاشیه امضای تفاهمنامه همکاری با پارک علم و فناوری استان گیلان با اشاره به دیدارها و جلسات مدیران این شرکت با مسئولین استان گیلان و تقدیر از اهتمام ویژه دستگاه قضایی و دادستان مرکز استان برای کمک به راه اندازی هرچه سریع تر این شرکت، اظهار داشت: شرکت الکتریک ایران رشت بیش از ۶۰ سال قدمت دارد و پس از احاله ای که توسط قوه محترم قضائیه صورت گرفت ، به صندوق بازنشستگی کشور برگشت و انشاالله پس از ۱۸ سال تعطیلی در سایت شهر صنعتی رشت مجدداً آغاز به کار خواهد کرد .

     

    مدیرعامل الکتریک ایران رشت(رشت الکتریک)با بیان اینکه این شرکت در بدو تاسیس و در حین انجام فعالیت در حوزه صنایع برقی و الکتریکی فعالیت می کرده، گفت:این صنعت جزو صنعت هایی هست که همیشه به به روز بودن فناوری و ماشین آلات نیاز دارد و قطعاً بهترین جایی که می توان به این فناوری ها دسترسی داشت پارک علم و فناوری است.

    امیدوارتجریشی با تاکید بر اینکه این شرکت قرار است از ابتدا به صورت دانش بنیان فعالیت مجدد خود را آغاز کند، گفت:با توجه به دانش بالا و توان متخصصان کشور عزیزمان هدف‌گذاری شرکت علاوه بر حضور موفق در بازارهای داخلی، صادرات تولیدات نوین به کشورهای همسایه و بازار Cis است.

    *تولید کلید و پریزهای هوشمند در کوتاه مدت و بردهای پیشرفته در بلندمدت

    این فعال حوزه صنعت با اشاره به اینکه در فاز اول این شرکت بحث تولید و مونتاژ محصولات سریع فروش راه اندازی خواهد شد، افزود: توافقات اولیه با یکی از واحدهای فناور انجام شده است و انشا الله کلید و پریزهای معمولی و هوشمند از اولین محصولات این شرکت خواهد بود.

    مدیرعامل شرکت الکتریک ایران رشت با تصریح بر اینکه بازسازی شرکت طی ۴۰ روز آینده صورت خواهد گرفت و ورود دستگاه خط تولید نیز در دستور کار است، خاطرنشان کرد: جدیت در صندوق بازنشستگی و هلدینگ صبا وجود دارد که این اتفاق در سریع ترین زمان ممکن رخ دهد.

    امیدوار تجریشی با اشاره به رایزنی های اولیه صورت گرفته با شرکت های استان برای همکاری در زمینه تولید، تصریح کرد:انشا الله تولید برد و مادربردهای پیشرفته و دوربین های مداربسته را در برنامه بلند مدت داریم که در این خصوص نیز با چند واحد فناور و دانش بنیان رایزنی صورت گرفته است.

    *راه اندازی سامانه جذب نیروی کار و دریافت ایده های نوآورانه در الکتریک ایران رشت.

    منبع:انعکاس ازاد

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.