شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بهترین ترازوها در دسته‌های گوناگون کدامند؟
    20 شهریور 1400 - 13:31
    شناسه : 187862
    0

    برای آشنا شدن با بهترین مدل‌های انواع ترازو یادداشت پیش رو را مطالعه کنید.

    پ
    پ

    بازار ترازو یکی از آن دسته بازارهایی است که صف درازی از تولیدکنندگان در آن مشغول فعالیت‌اند. این صف به قدری طولانی‌ست که اگر قصد خرید ترازو داشته باشید، حسابی به دردسر خواهید افتاد و شاهد ناتوانی خود در انتخاب خواهید بود. شاید تصور کنید در همه بازارها وضع چنین است. اما این تصور خلاف واقع است. برای مثال در بازار کنسول‌های بازی شرکت‌های تولیدکننده اصلی به سه عدد محدود می‌شود. یا در بازارهای دیگر دست کم تعداد تولیدکنندگان و برندها کمتر از بازار ترازو است. در بازار ترازو و تنها با در نظر گرفتن تولیداتی که در بازار داخلی موجود است، بیش از 40 شرکت سازنده ترازو حضور دارند.

    1 min min - بهترین ترازوها در دسته‌های گوناگون کدامند؟ -

    حال در چنین شرایطی، آیا انتخاب ترازوی دلخواه آسان است؟ بدون تردید کاری دشوار خواهد بود. اما اگر ما بهترین ترازوها را در دسته‌های گوناگون معرفی کنیم چه؟ در آن صورت شما به پرچمداران هر دسته از ترازوها یا تولیدکنندگان شناخته شده‌تر دسترسی خواهید داشت و مجبور نخواهید بود تمامی تولیدات آن 40 شرکت را زیر‌ورو کنید. به این ترتیب برای آشنا شدن با بهترین مدل‌های انواع ترازو یادداشت پیش رو را مطالعه کنید.

    بهترین ترازوی فروشگاهی

    دسته ترازوی فروشگاهی بسیار متنوع است. از آنجایی که فروشگاه‌ها درگیر خرید و فروش روزمره مصرف‌کنندگان هستند و در این راه مدام نیازهای جدید شکل می‌گیرد، ترازوهای فروشگاهی همواره از به روزترین انواع ترازو به حساب می‌آیند و از تکنولوژی‌های روزآمد بهره می‌برند. در این دسته شرکت‌های داخلی شناخته‌شده‌ای مانند پند و محک سابقه‌ای درخشان دارند. و از میان ترازوهای خارجی می‌توان به تولیدات شرکت دیبال (Dibal) اسپانیا و دیجی (Digi) ژاپن اشاره کرد. از میان ترازوهای محک مدل 17000 و 15000 پلاس را می‌توان بهترین ترازوهای محک دانست. از میان انواع ترازوی پند نیز می‌توان به مدل‌های PX7500 جدید اشاره کرد. ترازوهای مدل SM5300 دیجی و سری D900 شرکت دیبال نیز از جمله پیشرفته‌ترین ترازوها در دسته ترازوی فروشگاهی به شمار می‌آید که درج فهرست قابلیت‌های آنها چندین صفحه را پر خواهد کرد.

    2 min min - بهترین ترازوها در دسته‌های گوناگون کدامند؟ -

    بهترین ترازوی صنعتی

    در دسته ترازوی صنعتی به راحتی نمی‌توان ادعا کرد که فلان مدل یا فلان برند برترین و بهترین ترازو در این دسته است. از فعال‌ترین تولیدکنندگان در این دسته شرکت تایوانی جادور (Jadever) است که مدل‌های بسیاری در این دسته تولید کرده است. اما باز هم به راحتی نمی‌توان مدلی را مشخصا به نام بهترین تولید این شرکت مطرح کرد. عموما متقاضیان برای خرید ترازوی صنعتی به کارراه‌اندازترین مدل‌ها توجه دارند. و از قضا در بازار ترازوی صنعتی همواره مدل‌های اقتصادی زیادی تولید می‌شود. برای مثال می‌توان به ترازوی صنعتی ساتریو (Satrue) یا برخی از مدل‌های صنعتی ترازوی پند نیز اشاره کرد. شرکت‌های کیا ایران و AND ژاپن نیز تولیداتی در دسته ترازوی صنعتی دارند که متقاضیان از آنها استقبال کرده‌اند.

    بهترین ترازوی آزمایشگاهی

    در دسته ترازوی آزمایشگاهی تراکم برندها و تولیدکننده‌ها کمتر است و کار خرید ترازو آسان‌تر. البته دسته ترازوی آزمایشگاهی از حیث مدل و تعدد ترازوها بسیار گسترده است. علت این امر ناشی از وجود دقت‌های گرمی متفاوت است. برای مثال انواع ترازوی آزمایشگاهی عموما با شش دقت مختلف ساخته می‌شوند که آنها را از 1 گرم تا 0.00001 (یکصد هزارم) گرم و بیشتر در گروه های کاری متفاوت دسته‌بندی می‌کند. برای توضیح بیشتر، باید بدانید که ترازویی با دقت 1 گرم، عموما به مصرف عطاری و کسب و کارهای مشابه می‌رسد. اما ترازویی با دقت 0.00001 (یکصد هزارم) گرم به کار حوزه‌های تخصصی مانند آزمایشگاه‌های ترکیب مواد می‌آید. در عین حال ترازوی آزمایشگاهی به انواع دیگری مانند ترازوی رطوبت سنج نیز تقسیم می‌شوند که کاربردهای اختصاصی و علمی دارند. با این اوصاف با حضور ترازوهای دقیقی همچون AND ژاپن، متلر تولدو (Mettler Toledo) سوئیس و به تازگی رادوگ (Radwag) لهستان که در بازار داخلی یافت می‌شود، می‌توان به دقیق‌ترین و به تعبیری دیگر، بهترین ترازوی آزمایشگاهی رسید.

    بهترین ترازوی پزشکی

    ترازوی پزشکی نیز انواع بسیاری دارد که بر حسب کاربرد، شکل و شمایل مختلفی به خود می‌گیرد. یک ترازوی پزشکی می‌تواند ترازوی قد و وزن، ترازوی ویلچری، ترازوی نوزاد یا انواعی دیگر باشد. ترازوهای پزشکی عموما کارکرد ساده‌ای دارند و به‌سبب نیازی که پزشکان و کلینیک‌ها به اطلاعات وزنی و قدی دارند، کار خود را سرراست انجام می‌دهند. در این میان ممکن است برخی از ترازوها اطلاعات دیگری مانند مقدار چربی بدن و تعداد ضربان قلب و مقدار BMI را نیز محاسبه کنند. در حوزه ترازوی پزشکی چنانچه بنا باشد به بهترین اشاره شود، نمی‌توان نامی از ترازوی سکا از آلمان نبرد. این شرکت با قدمت و وسعتی که در زمینه تولید ابزارهای اندازه گیری، به‌خصوص در حوزه پزشکی دارد، از معتمدترین نام‌ها برای متقاضیان خرید ترازوی پزشکی به حساب می‌آید. فروشگاه اسکیل اغلب مدل‌های ترازوی سکا را در فروشگاه خود گنجانده است.

    بهترین ترازوی خانگی

    ترازوی خانگی به دو دسته کوچک‌تر تقسیم می‌شود که آنها را هم با نام ترازوی خانگی می‌شناسند. ترازوی آشپزخانه و ترازوی زیرپایی نام این دو دسته کوچک‌تر است که کاربری آنها متفاوت از هم است. ترازوی آشپزخانه اغلب ترازویی با ظرفیت توزین سبک، حداکثر تا 10 کیلوگرم است که کارش وزن کردن مواد مصرفی و غذایی داخل آشپزخانه است. ترازوی زیرپایی نیز برای وزن کردن افراد استفاده می‌شود و می‌توان از نمونه‌های ضدآب آن در حمام نیز استفاده کرد. احتمالا ترازوی زیرپایی تنها ترازویی باشد که می‌تواند وزنی بیش از 70 کیلوگرم را بسنجد. چراکه ابزار سنجیدن وزن بیش از 70 کیلوگرم را باسکول می‌نامند. از جمله برندهای برجسته در این دسته می‌توان به ترازوی آشپزخانه کمری و سکا و بیورر (Beurer) آلمان و ترازوی زیرپایی سکا و بیورر اشاره کرد.

    3 min min - بهترین ترازوها در دسته‌های گوناگون کدامند؟ -

    در انتها و با معرفی جمعی از فعال‌ترین تولیدکنندگان ترازو به نکته‌ای مهم در پاسخ به عنوان این یادداشت می‌رسیم. اینکه با قطعیت نمی‌توان بهترین ترازوی موجود در بازار را معرفی کرد؛ حتی با وجود جداسازی آنها در دسته‌های گوناگون. به این ترتیب پاسخ نسبی به سوال قطعی بهترین ترازو چیست، بستگی مستقیمی با نیازها و سلایق خریدار خواهد داشت. به همین سبب است که خرید ترازو همواره در شمار خریدهای دشوار قرار می‌گیرد. شما می‌توانید برای اطلاع بیشتر از انواع ترازو و خرید ترازو و همچنین دانستن قیمت ترازو با فروشگاه اسکیل در تماس باشید. فروشگاه اسکیل سابقه‌ای نزدیک به 10 سال در خرید و فروش انواع ترازو دارد و همچون فروشگاهی کارکشته و باتجربه شما را به سوی خرید ترازوی بهتر و مناسب‌تر با نیاز شما، راهنمایی خواهد کرد.

    https://tajhizat.co/

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.