سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41323 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2368×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تزریق بیش از یک میلیون و ۳۳۲ هزار دوز واکسن کووید در گیلان
    20 شهریور 1400 - 14:14
    شناسه : 187871
    0

    معاون علوم پزشکی گیلان از تزریق بیش از یک میلیون و ۳۳۲ هزار دوز واکسن کووید۱۹ در استان خبر داد و گفت: با تخصیص واکسن از سوی وزارت بهداشت و درمان، سرعت فرایند واکسیناسیون کووید در استان افزایش می یابد.

    پ
    پ

    واکسن - تزریق بیش از یک میلیون و ۳۳۲ هزار دوز واکسن کووید در گیلان -

    به گزارش «بامردم»، به نقل از ایسنا؛ دکتر آبتین حیدرزاده در جمع خبرنگاران، با اشاره به افزایش سرعت فرایند واکسیناسیون طی یک هفته گذشته، اظهار کرد: تاکنون بیش از یک میلیون و ۳۳۲ هزار تزریق واکسن کرونا در سطح استان انجام شده است.

    وی افزود: با تخصیص واکسن از سوی وزارت بهداشت و درمان، سرعت واکسیناسیون افزایش یافته و در هفته های آتی بیشتر خواهد شد.

    معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با تاکید بر اینکه انجام واکسیناسیون براساس سند ملی و گروه های سنی هدف است، گفت: مردم برای دریافت واکسن، حتما باید طبق گروه های سنی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام و در صورت دریافت پیامک به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

    حیدرزاده، از بهبود فرایند واکسیناسیون طی هفته آینده خبر داد و خاطرنشان کرد: فرایند واکسیناسیون در مراکز و پایگاه تزریق واکسن کووید ۱۹ در سراسر استان در حال انجام است.

    وی با بیان اینکه سرعت فرایند واکسن در شهرستان رشت هم افزایش یافته، عنوان کرد: طی سه روز گذشته، ۲۳ هزار و ۴۱۶ دوز واکسن نوبت اول و ۱۵ هزار و ۳۴۴ دوز واکسن نوبت دوم در شهرستان رشت به واجدین شرایط سنی و گروه های هدف تزریق شده است

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.