×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

120118 3wiv6l - یادمه شاپ بهترین فروشگاه آنلاین هدیه -

یادمه شاپ بهترین فروشگاه آنلاین هدیه

معمولا افراد خاص‌پسند به دنبال هدایایی هستند که در عین زیبایی شایسته، شیک و مناسب طرف مقابلشان باشد. به ویژه زمانی که بخواهند به عزیزترین فرد زندگی‌شان کادو بدهند. برای خرید هدیه‌های خاص و متفاوت باید به فروشگاهی دسترسی داشت که به این موضوع بسیار اهمیت می‌دهد و با در نظر گرفتن سلیقه‌های مختلف لوازم هدیه عرضه می‌کند.

از سوی دیگر با توجه به اینکه در این روزهای متفاوت که خارج شدن از منزل می‌تواند سلامتی افراد را به خطر بیندازد. دسترسی داشتن به فروشگاه اینترنتی که انواع هدیه را به قیمت مناسب ارائه می‌کند و بدون دغدغه با پیک و یا پست در منزل به افراد تحویل می‌دهد، بیش از هر زمانی دیگری می‌تواند کمک کننده باشد. شما هم به دنبال چنین فروشگاه اینترنتی معتبری هستید که هم هدیه لوکس و مناسب ارائه دهد و هم راحتی مشتریان را در اولویت قرار دهد؟! پس تا انتها همراه‌مان شوید تا یکی از فروشگاه‌های آنلاین معتبر که می‌توانید به راحتی از آن‌ها برای هر مناسبتی کادو خریداری کنید را معرفی کنیم.

یادمه شاپ یک فروشگاه آنلاین هدیه معتبر است که در ۲۴ ساعت شبانه‌روز و در هفت روز هفته در دسترس و آماده خدمت‌رسانی به افرادیست که به بهانه کادو خریدن، دوست دارند عزیزان‌شان را خوشحال کنند. راستی اگر شما جز افرادی هستید که به نحوه کادو کردن هدیه خود هم بی نهایت اهمیت می‌دهید، خبر خوشحال‌ کننده‌ای برایتان داریم. این فروشگاه برای رفاه حال مشتریان، هدیه خریداری شده را با کادوپیچ رایگان به وسیله پیک برای شهروندان تهرانی و به وسیله پست به سایر شهرهای ایران ارسال می‌کند. در ادامه لیستی از هدایای شیک را که می‌توانید از این فروشگاه اینترنتی معتبر خریداری کنید را در اختیارتان قرار دهیم.

پک هدیه تولد مردانه

در بیشتر مواقع انتخاب و خرید کادو برای آقایان به مراتب سخت‌تر از خانم‌هاست. اما با وجود انواع پک‌های هدیه، کادو دادن به آقایان هم آسان شده و خانم‌ها راحت‌تر می‌توانند به کادویی که مد نظرشان است، دسترسی پیدا کنند. معمولا در پک‌های هدیه چندین محصول کاربردی قرار داده می‌شود. این پک‌ها کمک می‌کند تا خانم‌ها دست از خرید کادوهای کلیشه‌ای بکشند و سبد هدایای مخصوص آقایان را به جوراب، کفش و یا سایر کالاهای مرسوم محدود نکنند.

پک هدیه تولد مردانه جز هدیه‌های خاص و شیک است که برای کادو دادن به آقایان سخت‌پسند در روز تولد، سالگرد ازدواج و حتی روز پدر مناسب می‌باشد. این پک شامل محصولاتی همچون عطر مردانه برند کالکشن، اسپری خوشبو کننده بدن مردانه، کراوات و گل حصیری است. از مزایای این محصول، کاربردی بودن و مناسب برای استفاده روزانه است. عطرهای مردانه برند کالکشن که در این پک قرار داده شده با توجه به حجم مناسبی که دارند، به راحتی قابل حمل هستند. این پک ها باعث شده است که یادمه شاپ بهترین فروشگاه آنلاین هدیه باشد.

120118 8pnrop - یادمه شاپ بهترین فروشگاه آنلاین هدیه -

پک هدیه تولد دخترانه

پدرها و مادرهای مهربان معمولا به رسم حمایت و عشق ورزیدن، به دختران خود هدیه می‌دهند. با توجه به اینکه دخترها لبریز از احساسات لطیف هستند، نیاز دارند که شما علاقه خود را به شیوه مخصوص خود به آن‌ها ابراز کنید. حال تصور کنید که با چنین روحیات ظریفی کادویی از شما هدیه بگیرند که هم مناسب باشد و هم اینکه بتوانند همه روزه از آن استفاده کنند. مطمئن باشید آن‌ها با هر بار نگاه کردن و دیدن کادویی که از شما دریافت کرده‌اند به یادتان خواهند افتاد و هیچ زمانی لطف و محبتتان را از یاد نمی‌برند.

یکی از هدیه‌های لوکس و ایده‌آلی که به هر مناسبتی می‌توانید به دختران خوش سلیقه خود تقدیم و حسابی هیجان‌زده‌اش کنید، پک هدیه تولد است. این پک شامل ماگ سرامیکی، کیف پول چرم زنانه، آینه جیبی، آویز کیف و لاک است. پک هدیه تولد دخترانه یادمه شاپ مخصوص دخترانیست که به دنبال محصولات خاصی هستند که بتوانند همیشه از آن استفاده کنند. این پک به قیمت مناسب و با ضمانت اصالت کالا ارائه می‌شود.

120118 yznium - یادمه شاپ بهترین فروشگاه آنلاین هدیه -

پک هدیه کارمندی

بیست و چهارمین روز شهریور در تقویم ایران، روز کارمند نام‌گذاری شده و برخی این روز را با کادو دادن به افرادی که در سمت کارمندی مشغول به فعالیت هستند، جشن می‌گیرند. اگر در بین اطرافیان خود شخصی دارید که کارمند است و قصد دارید با تقدیم کردن کادویی شیک و مناسب از او قدردانی کنید، ما به شما پک هدیه کارمندی را پیشنهاد می‌کنیم.

با توجه به اینکه روز کارمند از روزهای مناسبتی خاص و مهم در فرهنگ ما به شمار می‌رود، باید برای چنین افرادی کادویی در نظر گرفته شود که متناسب با سلیقه و شرایط کاری آن‌ها باشد. پک هدیه کارمندی شامل لوازم کاربردی مثل ماگ سرامیکی و کیف پول چرمی است که قرار دادن آن در هاردباکس مخصوص کادویی می‌تواند بی اندازه کارمندان سخت‌پسند را خوشحال کند. هر کارمندی برای حفظ بهداشتی فردی‌اش نیاز دارد که یک لیوان شخصی با خود به همراه داشته باشد. بنابراین ماگ سرامیکی به همراه در و قاشق که دوام بالایی هم دارند و به راحتی شکسته نمی‌شوند، برای کارمندانی که در طول روز با چندین ارباب و رجوع سر و کار دارند، مناسب است. کیف پول آن هم با متریال با دوام و ماندگار چرم نیز جز محصولاتیست که می‌توانند مدت زمان طولانی و همه روزه از آن استفاده کنند.

پک هدیه دانش‌آموز

دور از اغراق نیست اگر بگوییم یادآوری خاطرات دوران مدرسه و دانش‌آموزی برای همه شیرین و دلچسب است. به ویژه در روزهایی که از معلم و یا اعضای خانواده‌مان جایزه می‌گرفتیم. کادو دادن به دانش‌آموزان پیش از شروع سال تحصیلی می‌تواند به آن‌ها روحیه ببخشد و تلاش‌شان را برای شروع سال جدید بیشتر کند.

اگر فرزندی دارید که علاقه‌مندید پیش از شروع سال تحصیلی جدید او را خوشحال و ذوق‌زده کنید و احساس ارزشمندی به او بدهید، می‌توانید پک هدیه دانش‌آموزی را برای او در نظر بگیرید. این پک مجموعه‌ای از لوازم کاربردی و پر طرفدار مناسب کودکان از جمله لوازم تحریز و قمقمه آب با بسته‌بندی و تزیین زیباست.

120118 u505ga - یادمه شاپ بهترین فروشگاه آنلاین هدیه -

پک هدیه دانش آموز کد L-100

پک هدیه نامزدی زنانه

میان همه روزهای خاص در زندگی خانم‌ها، روز نامزدی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و دوست دارند این روز به بهترین شکل ممکن برگزار شود. به ویژه اینکه دوران نامزدی جز اولین و ماندگارترین روزهای زندگی مشترک دو طرف به شمار می‌رود و به همین دلیل اهمیت و حساسیت آن بیشتر می‌شود. بنابراین پیشنهاد ما به آقایانی که قرار است در آینده نزدیک اولین روزهای زندگی‌شان را با کادو دادن به نامزدشان به بهترین شکل ممکن بسازند، پک هدیه نامزدی است. در این پک محصولات مورد نیاز و مناسب برای خانم‌ها قرار داده شده که بی تردید از دیدن‌شان خوشحال می‌شوند و از شما قدردانی خواهند کرد.

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  1. جمالی

    من چندین بار تجربه خرید از فروشگاه یادمه شاپ را دارم. به نظرم لیست ایده‌های این فروشگاه خیلی بیشتر از این مواردی هست که در اینجا اشاره شده. پک هدیه کلا ایده جالبیه و میتونه آدمای مشکل‌پسند رو هم راضی کنه.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.