×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

1111 - دالفک سرویس رایگان به اشتراک گذاری ویدیو -

دالفک یک پلتفرم اشتراک گذاری رایگان ویدیو است که با هدف ایجاد محیطی سالم و امن در راستای اشتراک محتواهای ویدیویی راه اندازی شده است.

امروزه محتوای ویدیویی جایگاه ویژه ای پیدا کرده است و به دلیل محبوبیت زیادی که دارد سایت های اشتراک ویدیوی متعددی در حال سرویس دهی به کاربران ایرانی هستند.

ویدیو حاصل تلفیق تصویر، صدا، حرکت و متن در ویدیو است. در یک ویدیو هم به صورت سمعی و هم بصری به مخاطب پیام منتقل می‌شود و این امر باعث می شود تا باورپذیری مخاطب بالا رفته و همچنین پیام منتقل شده اعتبار بیشتری داشه باشد.

سرعت انتقال پیام در ویدیو بسیار بالاست، در زمان مشاهده ویدیو کاربر با صرف زمان کمتری نسبت به دیگر انواع محتوا اطلاعات بیشتر، مفید‌تر و همچنین جذاب‌ تری دریافت می‌کند.

در این رابطه گفته می شود که یک دقیقه ویدیو بیشتر از یک میلیون واژه اثر گذار است.

سرویس های به اشتراک گذاری ویدیو این امکان را فراهم می‌ کنند تا محتوایی که از طریق ویدیو تولید شده در نتایج جست‌ و‌ جوی کاربران قرار گیرد و در نتیجه دیده شده و مخاطب خود را پیدا کند.

یکی از محبوب ترین سرویس های اشتراک ویدیوی ایرانی دالفک است که ویژگی های بسیار خوبی را به طور رایگان به کاربران خود ارائه می دهد. در ادامه به بررسی برخی از این ویژگی ها می پردازیم.

از ویژگی های متمایز سایت دالفک موارد زیر قابل ذکر است:

  • داشتن سرورهای قدرتمند و پر سرعت.
  • میزبانی قوی با ارایه سرویس ها در بستر شبکه ای سریع و پایدار.
  • بارگذاری فایل های ویدیویی از آدرس اینترنتی بدون مصرف حجم اینترنت کاربر .
  • امکان ایجاد کانال با قابلیت های شخصی سازی بر حسب سلیقه کاربر.

22 7 - دالفک سرویس رایگان به اشتراک گذاری ویدیو -

دالفک چگونه از حریم شخصی کاربران حمایت می کند؟

برای ایجاد کانال رسمی در دالفک، از شما تقاضا می شود تا اطلاعات خود را در اختیار ما قرار دهید. اما چه اطلاعاتی از شما خواسته می شود؟

اطلاعاتی که در دالفک درباره شما جمع آوری و نگه داری می شود، شامل موارد زیر است:

  • نام و نام خانوادگی شما
  • شماره موبایل شما
  • آدرس پست الکترونیکی شما
  • تاریخ تولد شما
  • آدرس وبسایت یا کانال شما در رسانه های اجتماعی

اما چرا هنگام ثبت نام در دالفک از شما آدرس ایمیل خواسته می شود؟

هنگامی که در دالفک ثبت نام می کنید، از شما آدرس ایمیل خواسته می شود. آدرس ایمیل شما برای مدیریت حساب شما به کار برده شود. به طور مثال اگر زمانی رمز عبور خود را فراموش کنید، رمز عبور شما یا یک لینک برای تعیین رمز عبور جدید به آدرس ایمیل که در زمان ثبت نام وارد کردید ارسال می شود.

همچنین اگرتغییراتی در پروفایل خود در دالفک ایجاد کنید یا درباره خدماتی که در دالفک ارائه می شود سوالی داشته باشید یا اطلاعاتی بخواهید، برای تأیید تغییرات و همیچنین ارسال اطلاعات مورد نظر به آدرس ایمیل شما نیاز است و در واقع آدرس ایمیل یکی از پل های ارتباطی بین کاربر و پلتفرم دالفک است.

همچنین ممکن است برای آگاه کردن شما از اخبار و تغییرات جدید نیز از ایمیلتان استفاده کنیم، برای مثال ممکن است نحوه دسترسی شما به خدمات آنلاین ما تغییر کرده باشد ویا خدمات جدید و پیشنهادات خاصی در وب سایت ما ارائه شده باشد که فکر می کنیم برای شما جالب خواهد بود.

استفاده از کوکی ها در پلتفرم دالفک

کوکی ها فایلهای اطلاعاتی هستند که روی کامپیوتر کاربر ذخیره می شوند تا به وب سایتها کمک کنند تا شما را به خاطر بیاورد. در دالفک، با استفاده از کوکی ها درباره نحوه استفاده کاربران از وب سایت اطلاعات جمع آوری می شود.

زمانی که شما در دالفک ویدیو مشاهده می کنید

در زمان استفاده از سرویس دالفک، در فرمهای ورود اطلاعات، روی صفحات و ایمیل هایی که به فرم های ورود اطلاعات لینک می شوند، و هنگامیکه شما از وب سایت https://Dalfak.com استفاده می کنید اطلاعاتی درباره فعالیت های شما جمع آوری می شود. این اطلاعات شامل موارد زیر است.

آدرس آی پی شما (آدرس آی پی یک شماره دیجیتالی ۱۲ رقمی منحصر به فرد است که سرویس های اینترنتی به وسیله آن کامپیوتر کاربر را شناسایی کرده و با آن ارتباط برقرار می کنند)

نوع مرورگری که از آن استفاده می کنید (مرورگر برنامه ای است که برای دیدن وب سایتها و استفاده از سرویس های اینترنتی از آن استفاده می شود مانند اینترنت اکسپلورر، فایرفاکس، سافاری، گوگل کروم)

زمانی که کاربر وارد دالفک شده و مدت زمانی که در دالفک به تماشای ویدیو پرداخته است.

آدرس یا URL مرجع کارربر (سایتی که شما برای دسترسی و ورود به وب سایت ما از آن استفاده کرده اید)

از این اطلاعات جمع آوری شده از کاربر در دالفک چه استفاده ای می شود؟

کسی با استفاده از این اطلاعات نمی تواند شما را شناسایی کند.

این اطلاعات از بازدیدکنندگان بسیار زیاد دالفک جمع آوری شده و مورد تحلیل قرار می گیرد. با استفاده از این اطلاعات ما متوجه می شویم که کاربران دالفک چگونه از این سرویس استفاده می کنند و این امر به فهمیدن این موضوع کمک می کند تا خدمات بهتری به کاربران ارائه دهیم.

 منبع: نشریه سلام دنیا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.