شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41377 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آیا آسمان مجازی فضا را آکوستیک میکند؟
    24 شهریور 1400 - 0:14
    شناسه : 188003
    0

    آیا شما هم نقشه‌های زیادی برای طراحی داخلی خانه‌ی جدید و یا دفتر کاریتان کشیده‌اید؟ شاید هم به خاطر همین است که در حال خواندن این مطلب هستید تا بدانید آسمان مجازی دقیقا چه مزایایی دارد. در واقع آسمان مجازی می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

    پ
    پ

    222 - آیا آسمان مجازی فضا را آکوستیک میکند؟ -

    آیا شما هم نقشه‌های زیادی برای طراحی داخلی خانه‌ی جدید و یا دفتر کاریتان کشیده‌اید؟ شاید هم به خاطر همین است که در حال خواندن این مطلب هستید تا بدانید آسمان مجازی دقیقا چه مزایایی دارد. در واقع آسمان مجازی می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. چرا که با تمام طرح‌ها و ایده‌های دیگر فرق دارد و متفاوت است. آسمان مجازی هم وزن کمی دارد و هم استحکام و مقاومت بی‌نظیری دارد و در هر فضایی می‌تواند نصب گردد.

    آسمان مجازی، ضد انعکاس صدا

    حتما شما هم دقت کرده‌اید که وقتی یک فضایی خالی از اسباب و اثاثیه است، تمام صداها به شکل اکو شنیده می‌شود. این به خاطر انعکاس بالای صدا در داخل این محیط است. وقتی که شما اسباب و اثاثیه داخل فضایی قرار می‌دهید، این وسیله‌های جلوی انعکاس صدا را می‌گیرند و آنجا تا حد قابل توجهی قابل تحمل‌تر می‌شود. این موضوع در مورد آسمان مجازی هم صدق می‌کند. چرا که آسمان مجازی از یک نوع پارچه خاص ساخته شده است که می‌تواند انعکاس صدا را تا حد قابل توجهی بگیرد. البته نباید از آن انتظار عایق صدا داشته باشید، چرا که چنین ادعای درست نیست. اما به عنوان وسیله‌ای برای گرفتن انعکاس صدا بسیار عالی است.

    بیشتر کسانی که استودیوی موسیقی دارند و یا در خانه خود، کار موسیقی انجام می‌دهند، از آسمان مجازی برای فضای داخلی خود بهره می‌برند. چرا که پوشاندن زمین و دیوارها از متریال‌های ضد انعکاس صدا کار بسیار آسانیست، اما انجام دادن این کار روی سقف می‌تواند سخت باشد. ولی بعد از نصب آسمان مجازی علاوه بر زیباتر شدن فضا، این قابلیت به راحتی در فضای داخلی به وجود می‌آید. یعنی خودتان اگر پس از نصب و قبل از نصب را با یکدیگر مقایسه کنید، متوجه تفاوت فاحش انعکاس صدا در آن خواهید شد.  از پیمانکاران ایرانی آسمان مجازی میتوان به نگین الماس و از خارجی ها میشود به سایت باریسول اشاره کرد.

    آسمان مجازی برای سلیقه‌های مختلف

    فرقی نمی‌کند جوان باشید یا پیر یا میان‌سال و… آسمان مجازی برای هر رده سنی و سلایق مختلف ساخته شده است. طرح‌هایی که برای آسمان مجازی وجود دارد کاملا متنوع و متفاوت هستند. یعنی می‌توان آن را در فضاهای تجاری، مسکونی، پزشکی و… نصب و استفاده کرد. در واقع این خود افراد هستند که بسته به نوع استفاده‌شان طرح‌های متنوع را انتخاب کرده و آن را در فضای داخلی‌شان استفاده می‌کنند. برای مثال برخی از افراد آن را در دفاتر کاریشان نصب کرده و بیشتر برای تحت تاثیر قرار دادن مشتریان خاصشان استفاده می‌کنند. افرادی دیگر هم ممکن است برای جذاب‌تر شدن فضای داخلی خانه‌شان آن را در آشپزخانه و یا سالن پذیرایی‌شان نصب کنند.

    جالب است بدایند که آسمان مجازی مقاومت بسیار بالایی در برابر حرارت و حتی آتش دارد. در واقع نوع پارچه آسمان مجازی طوری طراحی شده است که با حرارت منبسط شده و اندازه آن برای هر ابعادی از سقف مناسب باشد. به همین دلیل هیچ نگرانی برای استفاده در آشپزخانه و محیط‌هایی که دمای بالایی دارند، ندارد. آسمان مجازی به راحتی تمیز می‌شود و ضخامت نازک آن باعث شده تا بسیار سبک باشد و نصب آن هم در هر فضایی امکان‌پذیر باشد. عمر آسمان مجازی بسیار بالا بوده و نیازی ندارد تا هر چند ماه یا سال آن را تعویض کنید. البته اگر قصد تعویض طرح آن را داشته باشید، این موضوع کاملا جداگانه است. اما برای نگهداری سقف خودتان می‌تواند تا سالیان سال خیالتان راحت باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.