پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41350 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • طرز تهیه پنکیک
    24 شهریور 1400 - 17:04
    شناسه : 188037
    0

    پنکیک یک نوع کیک ساده و فوری است که محبوبیت بسیار زیادی در کل دنیا دارد به طوری که در سراسر دنیا می توانید آنرا بیابید. پنکیک این کیک خوشمزه را می توانید خیلی سریع برای وعده های صبحانه یا عصرانه تهیه کنید و به همراه انواع مربا سرو کنید.

    پ
    پ

    طرز تهیه پنکیک 1 - طرز تهیه پنکیک - پنکیک

    طرز تهیه پنکیک ساده

    پنکیک یک نوع کیک ساده و فوری است که محبوبیت بسیار زیادی در کل دنیا دارد به طوری که در سراسر دنیا می توانید آنرا بیابید. پنکیک این کیک خوشمزه را می توانید خیلی سریع برای وعده های صبحانه یا عصرانه تهیه کنید و به همراه انواع مربا سرو کنید. در واقع پنکیک ها یک نوع کیک تخت و نازک هستند که داخل تابه پخته می شوند. پنکیک ها بیشتر در وعده صبحانه یا عصرانه سرو می شوند، شاید برای شما جالب باشد در بریتانیا یک روز به عنوان روز پنکیک نامگذاری شده است که تقریبا ۴۰ روز بعد از عید پاک است. شما می توانید پنکیک ها را در طعم و مزه های مختلف با پوره میوه ها تهیه کنید.

    با مقدار موادی که در این دستور شیرینی پزی قرار گرفته است می توانید ۸ عدد پنکیک تهیه کنید. در صورتی که می خواهید مقدار کمتر یا بیشتری پن کیک تهیه کنید کافیست مقدار مواد را ضرب یا تقسیم کنید. با آموزش شیرینی پزی و طرز تهیه پنکیک ساده خانگی با پارسی دی همراه باشید

    طرز تهیه پنکیک 2 - طرز تهیه پنکیک - پنکیک

    طرز تهیه پنکیک شکلاتی

    بعضی وقت‌ها که ایده یک صبحانه متفاوت به سرمان می‌زند، پنکیک شکلاتی گزینه‌ای بسیار خوشمزه و مناسب است. چون طرز تهیه بسیار راحتی دارد و ۱۰ دقیقه قبل وعده صبحانه می‌توانید پنکیک شکلاتی داغ و تازه را آماده و میل کنید. با طرز تهیه پنکیک شکلاتی در وبسایت پارسی دی با ما همراه باشید.

    طرز تهیه پنکیک 3 - طرز تهیه پنکیک - پنکیک

    طرز تهیه پنکیک پف دار

    پنکیک یکی از شیرینی های خانگی خوشمزه است که به ساده ترین روش در منزل تهیه می شود. پنکیک هم به صورت شیرینی و دسر تهیه می شود و هم به عنوان یک صبحانه کامل، پنکیک ها دارای تنوع بسیار زیادی هستند از جمله: پنکیک شکلاتی، پنکیک مغز دار، پنکیک ساده و…. در بخش آشپزی از وب سایت سلام دنیا قصد داریم تا طرز تهیه پنکیک پف دار شکلاتی را به شما آموزش دهیم.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.