پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41446 تعداد نوشته های امروز : 13 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • اولین سایت تخصصی پرسش و پاسخ بازارهای مالی رونمایی شد
    25 شهریور 1400 - 0:21
    شناسه : 188073
    0

    نوین چارت به عنوان اولین سایت تخصصی پرسش و پاسخ بازارهای مالی رونمایی شد و از امروز به بعد می‌توانید با مراجعه به سایت نوین چارت به آدرس Novinchart.ir از تمام امکانات این سایت استفاده کنید.

    پ
    پ

    22 12 - اولین سایت تخصصی پرسش و پاسخ بازارهای مالی رونمایی شد -

    نوین چارت به عنوان اولین سایت تخصصی پرسش و پاسخ بازارهای مالی رونمایی شد و از امروز به بعد می‌توانید با مراجعه به سایت نوین چارت به آدرس Novinchart.ir از تمام امکانات این سایت استفاده کنید.

    یکی از مشکلاتی که اکثر کاربران و معامله گران بازارهای مالی که به تازگی وارد این بازار شدند، نبود مکانی برای پرسیدن سوالات و مشکلات در این زمینه است. معمولا افراد در سایت های مختلف و از قسمت نظرات سوال خود را مطرح می‌کنند که مدیر سایت در اکثر اوقات بنا به دلایل مختلف نمی تواند جواب تمام سوالات را به طور کامل بدهد.

    به همین خاطر ما وب سایتی را راه اندازی کردیم تا همه به سادگی بتوانند سوالات خود را در سایت مطرح کنند و اگر علم و تجربه کافی دارند به سوالات دیگر کاربران پاسخ دهند.

    بخش مقالات نوین چارت

    به جز بخش پرسش و پاسخ قسمت دیگری در سایت وجود دارد که می توانید مقالات آموزشی در تمام زمینه های بازارهای مالی مانند ارز دیجیتال، بورس و فارکس را در آنجا پیدا کرده و مطالعه نمایید. به طور مثال در حال حاضر دو مقاله معرفی سه سایت اخبار فارکس و همچنین مقاله 5 سایت اخبار ارز دیجیتال در سایت وجود دارند که جزء مطالب پربازدید سایت هستند.

    موضوعات پرسش و پاسخ

    در حال حاضر موضوعات پرسش و پاسخ به چند بخش اصلی به همراه زیرمجموعه تقسیم شده است که هر کدام را به اختصار توضیح خواهیم داد:

    ارزهای دیجیتال

    در این بخش شما می توانید تمام سوالات خود در زمینه ارزهای دیجیتال را بپرسید. به طور مثال اگر در مورد نحوه خرید یک ارز خاص سوال دارید و یا مشکلی در کیف پول دیجیتالی شما پیش آمده است را باید در این بخش بپرسید.

    بورس تهران

    بورس تهران نیز بخش دیگری از سایت نوین چارت است که تمام سوالات احتمالی بورس را پوشش می دهد. به طور مثال آخرین سوال در این زمینه سوال زیر بوده است:

    آیا هنوز خرید عرضه اولیه سود می دهد؟

    هر سوال دیگری در رابطه با بورس تهران در این بخش قرار می گیرد

    فارکس

    بخش فارکس نیز در سایت قرار دارد و اگر به تازگی وارد این حوزه شده اید سوالات خود را در بخش مخصوص فارکس ارسال نمایید.

    در آینده نزدیک و با توجه به درخواست کاربران قطعا بخش های دیگری به سایت اضافه خواهد شد.

    سخن پایانی

    قطعا سایت نوین چارت در ابتدای مسیر خود قرار دارد و مشکلات و کسری های بسیاری را داراست. ما تمام تلاش خود را می کنیم تا هرروز بهتر شویم و قدم بزرگی در راستای توسعه دانش بازارهای مالی برداریم. بدون شک در این مسیر به کمک شما نیز نیاز داریم تا بتوانیم پلتفرم جامعی در این زمینه داشته باشم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.