شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41377 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • معرفی کوتاه کننده لینک ریزی برای کسب درآمد از لینک کوتاه
    25 شهریور 1400 - 0:17
    شناسه : 188074
    1

    سرویس های کوتاه کننده لینک، لینک های طولانی را به لینک های کوتاه تبدیل می کنند. در این مقاله میخواهیم کوتاه کننده لینک ریزی را که قابلیت کسب درآمد از لینک کوتاه را دارد به شما معرفی کنیم.

    پ
    پ

    11 9 - معرفی کوتاه کننده لینک ریزی برای کسب درآمد از لینک کوتاه - کسب درآمد

    در این مقاله می خواهیم به معرفی و بررسی سرویس کوتاه کننده لینک ریزی بپردازیم. سرویس های کوتاه کننده لینک معمولا تحت وب هستند که این سرویس لینک های طولانی را به لینک های کوتاه تبدیل می کند. لینک های کوتاه دارای مزیت های فراوانی هستند ولی دو تا از اصلی ترین مزایای لینک های کوتاه این است که نمایش آن راحت تر است و همچنین راحت تر می توان به حافظه سپرد.

    سرویس کوتاه کننده لینک به این صورت است که لینک های طولانی را دریافت می کند و به شما لینک کوتاه تحویل می دهد و معمولا این تبدیل با استفاده از تغییر مسیر انجام می شود. منظور از تغییر مسیر این است که کاربر با کلیک روی لینک کوتاه شده به سایت ارائه دهنده سرویس هدایت می شود و از آنجا به سایت اصلی هدایت می شود.

    شما کاربران اگر می خواهید لینک های طولانی و نازیبای خود را با ظاهری زیبا و همچنین کوتاه شده به اشتراک بگذارید باید از سایت های کوتاه کننده لینک استفاده کنید. زمانی مسئله کوتاه کردن لینک بسیار جالب می شود که شما می توانید با استفاده از لینک هایی که کوتاه کرده اید به کسب در آمد بپردازید.

    چرا باید از کوتاه کننده لینک استفاده کنیم؟

    شما در ابتدا با کوتاه کننده لینک آشنا شدید و ممکن است که سوال های زیر را از خود بپرسید:

    • سرویس کوتاه کننده لینک چه کاربردی دارد؟
    • چرا باید از لینک کوتاه استفاده کنیم؟

    در ادامه چند مثال ساده ارائه می دهیم تا با مزایای لینک کوتاه آشنا شوید:

    • شما در بسیار از مواقع می خواهید آدرس وبسایت خود را در شبکه های اجتماعی مثل تلگرام و واتساپ منتشر کنید. معمولا این آدرس ها در شبکه های مجازی بسیار طولانی است و چند خط را اشغال می کند. در همچین مواقع شما با استفاده از لینک کوتاه می توانید این مشکل را حل کنید.
    • ممکن است بعضی از سایت ها برای جذب مشتری بیشتر و همچنین برای افزایش ترافیک سایت، اقدام به طراحی یک استراتژی بازاریابی پیامکی کنند. در همچین مواقع نمی توان لینک های طولانی و نازیبا برای افراد پیامک کرد و باید از لینک کوتاه استفاده نمایید.
    • امروزه تمام صاحبین کسب و کار از شبکه اجتماعی اینستاگرام استفاده می کنند و برای انتقال کاربران از از اینستاگرام به سایت خود ممکن است لینک خود را در بیو اینستاگرام به اشتراک بگذارند. در بیو اینستاگرام نباید از لینک های طولانی استفاده شود و بهتر است که از لینک های کوتاه شده استفاده نمایید.
    • افراد بسیار زیادی آدرس وب سایت خود را در کامنت های وب سایت دیگر انتشار می دهند. در بخش کامنت ها و نظرات امکان انتقال مستقیم به سایت شما وجود ندارد و کاربران برای استفاده از آن آدرس وب سایت باید دوباره تایپ کنند. اگر لینک کوتاه شده باشد تایپ کردن آن برای کاربر بسیار آسان است و به راحتی می تواند تایپ کند.

    در مواردی که بالا گفته شد حتما باید از لینک ها کوتاه شده استفاده شوند. ناگفته نماند شما اگر از لینک های طولانی و نازیبا استفاده کنید ممکن است کاربر از کلیک روی آن لینک منصرف شود. در نتیجه شما اگر از لینک های کوتاه شده و زیبا استفاده کنید باعث می شود کاربران بیشتری به آدرس URL مورد نظر شما وارد شوند.

    در وبسایت های ایرانی معمولا از زبان فارسی در ساختار لینک خود استفاده می کنند؛ زمانی که شما در شبکه های اجتماعی آن لینک ها را به اشتراک می گذارید به هم ریخته می شود و همچنین ناخوانا هستند پس اگر URL های شما به فارسی است شما باید حتما از کوتاه کننده لینک استفاده کنید زیرا باعث می شود لینک مورد نظر شما زیبا تر و خوانا تر شود.

    معرفی سایت کوتاه کننده لینک ریزی

    در این قسمت می خواهیم به معرفی سایت کوتاه کننده لینک ریزی بپردازیم. وب سایت ریزی یکی از وب سایت هایی است که سرویس کوتاه کننده لینک را به رایگان ارائه می دهد. شما با استفاده از این سایت می توانید لینک های طولانی خود را به لینک ها کوتاه و زیبا تبدیل کنید. زمانی که شما لینک های طولانی خود را به لینک های کوتاه تبدیل کنید در نتیجه می توانید لینک خود را در هر جایی به اشتراک بگذارید البته ناگفته نماند که شما می توانید با استفاده از لینک های کوتاه شده درآمد کسب کنید.

    شما برای این که بتوانید از سرویس کوتاه کننده لینک به کسب درآمد بپردازید باید در سایت ثبت نام کنید سپس لینک های طولانی خود را به لینک کوتاه تبدیل کنید و بعد لینک کوتاه شده را به اشتراک بگذارید. زمانی که شما لینک کوتاه شده را به اشتراک می گذارید به ازای هر بازدید از لینک کوتاه شده شما  درآمدی به شما تعلق می گیرد.

    مزیت های کوتاه کننده لینک ریزی چیست؟

    مزایای بسیار زیادی وجود دارد که سایت کوتاه کننده لینک ریزی را به بهترین گزینه برای تبدیل لینک های طولانی و نازیبا به لینک های کوتاه و زیبا کرده است که در ادامه به این مزایا می پردازیم:

    کسب درآمد از لینک های کوتاه شده

    یکی از مهم ترین و اصلی ترین ویژگی های وبسایت کوتاه کننده لینک ریزی که ارائه می دهد این است که می توان از طریق لینک های کوتاه شده درآمد کسب کرد. شما می توانید به رایگان در سایت ریزی ثبت نام کنید و بعد اقدام به ساخت لینک منحصر به فرد خود کنید. شما زمانی که لینک کوتاه شده خود را ساختید می توانید آن را در شبکه های اجتماعی، انجمن ها و همچنین وبسایت های دیگر منتشر کنید و به ازای هر کلیکی که روی آن لینک انجام می شود مبلغی به شما تعلق می گیرد.

    شما اگر از این سرویس استفاده کنید علاوه بر این که به هدف اصلی خود یعنی لینک بریده شده و زیبا دست پیدا می کنید می توانید درآمد خوبی نیز از طریق این سایت کسب کنید. یکی از مزیت های وبسایت ریزی که در قسمت کسب در آمد دارد، محدودیت پایین برداشت است. در وب سایتهای کوتاه کننده لینک شما نمی توانید همیشه درآمدی که کسب کرده اید را برداشت کنید بلکه باید صبر کنید تا در آمد شما به سقف برداشتی که توسط وب سایت تعیین شده است برسد، که این سقف در حال حاضر در وبسایت ریزی حدود هشت هزار تومان است.

    مشاهده آمار بازدید از لینک ها

    بسیاری از افراد که از کوتاه کننده لینک استفاده می کنند تمایل دارند که آمار افرادی که وارد لینکشان شده اند را مشاهده کنند. اگر مشاهده آمار افرادی که وارد لینکتان شده است برایتان مهم است می توانید از این خدمت وبسایت ریزی استفاده کنید و آمار دقیق بازدید کننده لینک خود را در هر زمان که می خواهید مشاهده کنید.

    داشتن امکان ویرایش لینک ها

    سایت کوتاه کننده لینک به این صورت است که شما آدرس اینترنتی خود که طولانی است را وارد میکنید و سایت ریزی یک لینک کوتاه شده و زیبا به شما می دهد که این آدرس کوتاه شده ترکیبی از اعداد و حروف است. شاید شما خواسته باشید لینک های خود را شخصی سازی و منحصر به فرد کنید و با پسوند اختصاصی خود لینک کوتاه شده را بسازید. شما اگر خواسته باشید لینک کوتاه شده خود را شخصی سازی کنید وبسایت ریزی این خدمت را در اختیار شما قرار می دهد تا لینک کوتاه شده را با پسوند شخصی خود بسازید تا بازخورد بهتری از آن لینک داشته باشید. همچنین یکی دیگر از مزیت های سرویس کوتاه کننده لینک ریزی این است که شما می توانید لینک اصلی خود را نیز ویرایش کنید به این صورت که یک لینک کوتاه شده ثابت داشته باشید و هر وقت که خواستید لینک مقصد و اصلی خود را تغییر دهید.

    وبسایت ریزی دارای امکانات و ویژگی های بسیار زیاد دیگری است که شما می توانید با ثبت نام رایگان در وبسایت rizy.ir با آنها آشنا شوید و استفاده کنید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.