شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41377 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کشف ۳۰ کیلوگرم موادمخدر از یک قاچاقچی در لنگرود
    29 شهریور 1400 - 0:47
    شناسه : 188186
    0

    رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر گیلان از کشف ۳۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش و تریاک از محل اختفاء یک قاچاقچی در شهرستان لنگرود خبر داد.

    پ
    پ

    t3 1632078163 62035290 1 - کشف ۳۰ کیلوگرم موادمخدر از یک قاچاقچی در لنگرود -

    به گزارش «بامردم» به نقل از ایسنا: سرهنگ علی احمدپور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مبارزه با پدیده شوم اعتیاد به موادمخدر یک معضل چند وجهی است و برای مقابله با آن باید تمامی ابعاد مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: آموزش مهارت‌های زندگی از جمله نه گفتن می‌تواند خود عاملی تعیین کننده در عدم گرایش افراد به سمت معضل اعتیاد باشد.

    وی به دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در زمینه توزیع موادمخدر در سطح استان گیلان و پیگیری پلیس در این خصوص اشاره کرد و افزود: پس از انجام تحقیقات نامحسوس، صحت موضوع محرز و مخفیگاه متهم در شهرستان لنگرود مورد شناسایی قرار گرفت.

    رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان گیلان با اعلام اینکه در این باره پرونده تشکیل و دستور قضائی برای دستگیری متهم اخذ شد، گفت: ماموران اداره عملیات ویژه به محل مورد نظر اعزام که ضمن دستگیری قاچاقچی ۳۵ ساله در بازرسی از مخفیگاه وی ۱۵ کیلوگرم ماده روانگردان حشیش و ۱۵ کیلوگرم ماده مخدر تریاک را کشف کردند.

    این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

    سرهنگ احمدپور با اشاره به اینکه گروه‌های مختلف سنی به ویژه جوانان در معرض خطر ابتلا به اعتیاد قرار دارند، تصریح کرد: پلیس با همکاری دستگاه قضائی با جدیت و برابر قانون با این پدیده شوم مقابله می‌کند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.