جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کرونا جان بیش از چهار هزار نفر را در شهرستان رشت گرفت
    29 شهریور 1400 - 19:53
    شناسه : 188199
    0

    فرماندار و رئیس ستاد کرونای رشت گفت: از آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون، چهار هزار و ۳۰۷ نفر در این شهرستان بر اثر ابتلا به بیماری کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند.

    پ
    پ

    فتح اللهی - کرونا جان بیش از چهار هزار نفر را در شهرستان رشت گرفت -

    به گزارش «بامردم»به نقل از روابط عمومی فرمانداری رشت، علی فتح اللهی با بیان اینکه آمار بستری های مبتلا به بیماری کرونا در این شهرستان روند نزولی دارد، اظهار داشت: آمار بستری‌ها از تعداد ۴۳۵ بستری هفته گذشته به تعداد ۳۰۷ بستری در امروز رسیده‌ ایم که شاهد کاهش ۳۰ درصدی بستری‌ های کرونایی در سطح شهرستان هستیم.

    وی با اشاره به شتاب پیدا کردن تزریق واکسن کرونا در شهرستان رشت افزود: تزریق روزانه واکسن در زمان حاضر به ۳۲ هزار نفر در این شهرستان رسیده و همه دستگاه‌ها، سپاه و بسیج برای تسریع در تزریق واکسن پای کار آمده اند و مراکز تزریق واکسن نیز افزایش یافته است.

    فتح اللهی بیان داشت: هم اکنون حدود ۸۷ پایگاه‌ واکسیناسیون در شهرستان رشت از جمله عمومی، اصناف، ادارات و بیماران خاص با تعداد یکهزار و ۳۰۰ نفر کادر اجرایی در این شهرستان مشغول انجام واکسیناسیون هستند.

    وی با بیان اینکه برنامه ریزی برای واکسیناسیون دانش آموزان انجام گرفته و بر اساس نوبت دهی روند واکسیناسیون آغاز خواهد شد، اضافه کرد: از آغاز واکسیناسیون تاکنون ۵۳۰ هزار دُز واکسن در شهرستان رشت تزریق شده که ۵۰ درصد دُز اول و ۲۳ درصد دُز دوم را شامل می شود.

    فتح اللهی با بیان این که رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این شهرستان به حدود ۶۷ درصد رسیده تاکید کرد : رعایت پروتکل‌ها به کاهش شیوع این بیماری کمک خواهد کرد.

    رئیس ستاد کرونای شهرستان رشت یادآور شد: هفته گذشته از ۲ هزار و ۴۵۶ واحد صنفی بازدید به عمل آمد که از این تعداد ۱۶۷ اخطار داده شد و هفت واحد صنفی به دلیل عدم رعایت پروتکل ها پلمب شد.

    شهرستان رشت با ۸۸۱ هزار نفر جمعیت اکنون در وضعیت نارنجی بیماری کرونا قرار دارد.

    گیلان با دو و نیم میلیون نفر جمعیت از نخستین استان های درگیر شیوع ویروس کرونا در کشور بود. بر اساس آخرین آمار ۶۰۵ بیمار مبتلا به بیماری کووید ۱۹ در بیمارستان های استان گیلان بستری هستند که ۱۳۰ نفر طی شبانه روز گذشته راهی بیمارستان ها شدند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.