سه شنبه, ۲۱ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 9 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41241 تعداد نوشته های امروز : 9 تعداد دیدگاهها : 2365×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • قیمت چوب ترمووود ایرانی و خارجی
    30 شهریور 1400 - 10:05
    شناسه : 188223
    0

    ترموود ، متریالی مقاوم با طراحی مدرن از محصولی است که قرن های متوالی در محیط زندگی انسان استفاده شده است. شیوه تمام مکانیزم تولید ترمووود بدون هیچ گونه مواد غیر طبیعی و شیمیایی به انجام می رسد.

    پ
    پ

    ترمووود فونیکس

    ترموود ، متریالی مقاوم با طراحی مدرن از محصولی است که قرن های متوالی در محیط زندگی انسان استفاده شده است. شیوه تمام مکانیزم تولید ترمووود بدون هیچ گونه مواد غیر طبیعی و شیمیایی به انجام می رسد.

    استفاده از چوب ترمو، در طراحی نمای ساختمان، ویلاسازی، طراحی محیط داخلی، طراحی روف گاردن و…کاربرد دارد. ماندگاری چوب ترمو در میان متریال حاصل از چوب، تا به امروز نمونه ای نداشته است.

    ترمووود اندیشه ای نوین در دیزاین، کارایی منحصر در اجرا، کیفیت ایده آل در گذر زمان و زیبایی بی نظیر در شرایط مختلف را به نمایش گذاشته است. قیمت چوب ترمووود یکی از مناسب ترین ها در میان انواع متریال در دیزان و دکوراسوین داخلی و بیرونی است.

    ترمووود چیست؟

    چوب، محصولی زیبا، گرمابخش، با پتانسیل بالا و آرامش بخش در محیط زندگی انسان است. طی دهه های گذشته با استفاده از محصولی طبیعی مانند ترمووود، تمایل به استفاده از چوب مقاوم و برش داده شده در نمای ساختمان و دیزاین داخلی گسترش یافته است.

    تایل کف

    ترمووود را در عبارتی دقیق می توان الوار های حرارت دیده انواع چوب درختان دانست، که نخستین بار در فنلاند اختراع شده است و تا به امروز متریالی ایده آل و جذاب بوده است. این الوار ها پس از اعمال حرارت تا ۲۰۰ درجه سانتی گراد و بیش تر، از دستگاه های مکانیزه خارج می شوند.

    طی این فرآوری نوین و شیوه مدرن، خصوصیات ذاتی و ظاهری چوی اعم از خواص فیزیکی و شیمیایی آن بهبود می یابند. این بهبود سبب افزایش مقاومت و استحکام انکار ناپذیر چوب در برابر بسیاری از عوامل محیطی می شود. اجرای ترمووود در هر شرایط جغرافیایی امکان پذیر است. نصب ترمووود فرآیندی تخصصی است که با ابزار ها و امکانات ویژ توسط نصاب ترموود رخ می دهد.

    مراحل تولید چوب ها

    نخستین خط تولید ترمووود در کشور فنلاند طراحی و اجرا شده است. طی این سبک فرآوری چوب، ابتدا الوار ها از چوب درختانی چون؛ راش، توسکا، کاج، زبان گنجشک، صنوبر و لاریکس بریده می شوند. این الوار ها در انواع سخت چوب و نرم چوب و هر یک برای استفاده در موقعیت خاصی طراحی می شوند.

    سفارش چوب ترمووود

    برای نمونه اجرای ترمووود در نمای ساختمان نیازمند ضخامت و ابعاد خاص خود است. به همین ترتیب الوار های مناسب برای کف سازی و دیگر اهداف نیز با ضخامت و اندازه ویژه برش داده شده اند.

    این متریال آماده شده و در ماشین های اعمال حرارت ویژه ای که به همین قصد طراحی و ساخته شده اند قرار می گیرند. طی زمان بندی مشخص و در دمای مناسب این چوب ها فرآوری می شوند.

    مواد موجود در چوب از جمله سلولز چوب طی این فرآیند در اثر برخورد با حرارت دگرگون می شود. به این طریق است که خصوصیات شیمیایی چوب تغییر می کنند. در ادامه با ایجاد تغییرات در خواص ذاتی و خواص ظاهری مانند رنگ چوب، ترمووود خلق می شود.

    رنگ ترمووود

    برند های برجسته داخلی و بین المللی تولید چوب ترمو، سعی نموده اند طیف رنگی مناسب با سبک ها و سلیقه های مختلف را تولید نمایند. متریال ترمووود یکی از متنوع ترین محصولات چوبی است. برای رنگ آمیزی ترموود از رنگ های ویژه ای استفاده می شود تا پایداری خصوصیات ترمو در شرایط آب و هوایی را اثبات کند.

    رنگ های ترمو پوشش دهنده ای قوی و مناسب برای محیط زیست هستند که در برابر نور، رطوبت و حرارت مقاومت بالایی دارند. فرآیند رنگ آمیزی چوب ترمو نیز با استفاده از شیوه های مدرن و مکانیزه و ابزار پیشرفته ای انجام می شود. رنگ ترمووود دارای انواع روغنی و پایه آب است. طیف این رنگ ها بسیار گسترده است و سبب افزایش زیبایی و ماندگاری متریال طی شرایط مختلف می شود.

    رنگ ترمووود

    فرآیند رنگ آمیزی چوب ترمو به جهت حفاظت از سطح چوب، جلوگیری از آسیب های محیطی و افزایش دوام و استحکام چوب ضرورت دارد. از انواع رنگ های پایه آب برای محیط روباز استفاده می شود. مانند نمای ساختمان، دیزاین روف گاردن و انواع دکوراتیو که قرار است در فضای باز باشند.

    از رنگ های پایه روغنی هم برای نماسازی در انواع محیط بیرونی و هم برای دیزاین محیط داخلی استفاده می کنند. استفاده از رنگ روغنی سبب حفظ نقش و نگار طبیعی در سطح چوب خواهد شد.

    اجرای چوب ترمووود

    اجرای تخصصی و حرفه ای چوب ترموود، توسط تیم های با تجربه و آگاه از آخرین تغییرات تکنولوژی ترمو انجام می شود. اجرای ترمووود در نمای هر سازه ای و یا در داخل هر محیطی سبب افزایش حالت دکوراتیو آن خواهد شد.

    نمایی مدرن و ظاهری متمایز از تمام ساختمان ها سبب افزایش جلوه سازه می شود. بافت ترمو به حالت طبیعی چوب است و اجرای ترموود در دیزاین محیط می تواند سبب متراکم شدن حسی فوق العاده زیبا باشد.

    ترمووود کرج

    همواره باید بدانید برای اجرای چوب ترمو نیاز به دریافت اطلاعات بسیاری هستید. ترمووود اجرا شده در شرایط دمایی و آب و هوایی گوناگون دارای ثبات در ظاهر، رنگ، ابعاد و ویژگی ها خواهد بود. هم چنین این محصول به دلیل آن که حرارت دیده است دارای ۵۰ درصد رطوبت کمتر از انواع چوب است. به همین دلیل است که وزن آن نیز بسیار سبک تر است. بنابراین امکان جابه جایی و فعالیت با ترمو به سهولت انجام می شود.

    سخن آخر

    چوب کنار استخر

    مجموعه فونیکس با تجربه بالا و سابقه ای زرین در زمینه فروش و اجرای ترمووود، اماده ارائه بهترین خدمات به شما همکاران و مشتریان است. بازرگانی فونیکس با در اختیار داشتن تیمی مجرب برای اجرای محصولات چوب ترمووود اماه خدمت رسانی می باشد. تلاش داریم تا با ارائه برترین برند ها و برجسته ترین محصولات، خدمتی نوین را به شیوه ای مدرن به شما ارائه دهیم. برای سفارش چوب ترمووود با کیفیت و ارزان می توانید به نمایشگاه ما در کرج مراجعه و یا با ما در تماس باشید.

    آدرس: کرج، چهارراه طالقانی به سمت۷تیر، نبش کوچه فخرآبادی، فروشگاه چوب و سنگ فونیکس تلفن: ۰۲۶۹۱۳۰۲۵۶۰ ، موبایل: ۰۹۱۲۶۷۶۱۹۰۲

    ثبت دیدگاه

    1 دیدگاه برای “قیمت چوب ترمووود ایرانی و خارجی”
    1. ترموود یه پوشش جذاب به شمار میاد و نمای زیبایی به ساختمون میده

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.