جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مسئولین ارشد لاهیجان درزمینه جذب اعتبارات یاری‌گر مدیریت شهری باشند
    03 مهر 1400 - 15:39
    شناسه : 188401
    0

    رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان با اشاره به مشکلات پرسنل شهرداری لاهیجان و عدم دریافت حقوق و مزایا، از مسئولین ارشد شهرستان و استان و نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی خواست درزمینه جذب اعتبارات یاری گر مدیریت شهری لاهیجان باشند.

    پ
    پ

    کنعانی رئیس شورای شهر لاهیجان - مسئولین ارشد لاهیجان درزمینه جذب اعتبارات یاری‌گر مدیریت شهری باشند - بهمن کنعانی

    بهمن کنعانی در مراسم معارفه شهردار لاهیجان ضمن خیرمقدم به مسئولین ارشد شهرستان لاهیجان و میهمانان استانی، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی، تقارن هفته دفاع مقدس را تقارن علم و شهادت و علم و ایمان دانست و یاد و خاطره همه شهدای دفاع مقدس خاصه شهدای لاهیجان و امام شهیدان را گرامی داشت.

    وی با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم فلاح چای و سیروس حمیدی عضو ادوار لاهیجان، از زحمات مهندس قیامتیون و بهمن مرتضی پور شهردار سابق و سرپرست شهرداری قدردانی کرد.

    کنعانی با اشاره به مشکلات پرسنل شهرداری لاهیجان و عدم دریافت حقوق و مزایا، از مسئولین ارشد شهرستان و استان و نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی خواست درزمینه جذب اعتبارات یاری گر مدیریت شهری لاهیجان باشند.

    وی گفت: شهرداری خانه مردم است و امیدواریم شرایط طوری مهیا شود که شهروندان با رغبت و احساس آرامش به شهرداری مراجعه کنند.

    رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان گفت: تا زمانی که مردم را در کنار خود نداشته باشیم در هیچ کاری موفق نخواهیم بود و همه تلاش ما این است که از ظرفیت کهن لاهیجان استفاده کنیم.

    وی برای رضا زنده‌دل شهردار جدید لاهیجان آرزوی موفقیت نمود و گفت: امیدواریم شهردار لاهیجان همواره پاک دستی، شفافیت، قانونمندی، صرفه‌جویی و مدیریت مشارکتی را سرلوحه کار خود قرار دهد و اعضای شورای شهر نیز از وی حمایت خواهند کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.