×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

رضا زنده‌دل شهردار لاهیجان - آیین معارفه رضا زنده‌دل به‌عنوان شهردار لاهیجان برگزار شد - رضا زنده‌دل

آیین معارفه رضا زنده‌دل به‌عنوان شهردار لاهیجان با حضور مدیران استانداری گیلان، دکتر فرخی نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی، مهندس محمودی فرماندار لاهیجان و معاونین فرمانداری، اعضای شورای تأمین، اعضای ادوار گذشته شورای اسلامی شهر لاهیجان و جمعی از مسئولین مسئولان ارشد شهرستان لاهیجان برگزار شد.

در این مراسم، متن حکم استاندار گیلان برای انتصاب شهردار لاهیجان قرائت شد که در آن آمده است: در اجرای تبصره (۳) ذیل بند یک ماده (۸۰) قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران، مصوب ۱۳۷۵/۳/۱ با اصلاحات بعدی و با توجه به پیشنهاد شورای اسلامی شهر لاهیجان و نظر به تجارب ارزنده به‌موجب این حکم جنابعالی را به سمت شهردار لاهیجان منصوب می‌نمایم.

زنده‌دل پس از قرائت سوگندنامه، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی گفت: از اعتماد اعضای شورای اسلامی شهر لاهیجان قدردانی می‌کنم و امیدوارم که بتوانم منشأ خدمات ارزنده‌ای در دوران خدمت در لاهیجان باشم.

وی با اشاره به مشکلات شهرداری‌ها، اظهار داشت: تا زمانی که رونق اقتصادی نداشته باشیم، توسعه هم نداریم.

وی افزود: لاهیجان به‌عنوان عروس شهرهای ایران، دارای جاذبه‌های گردشگری بسیاری است و از این فرصت گردشگری می‌توان برای رونق اقتصادی و توسعه شهر استفاده نمود.

شهردار لاهیجان اظهار داشت: امیدوارم با همدلی و مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف زیست‌محیطی، معماری اسلامی، شبکه حمل‌ونقل و… بتوانیم خدمات مطلوبی ارائه دهیم و رضایت مردم را جلب نماییم.

وی گفت: از اینکه نتوانستیم به دلیل شرایط شهرستان در شیوع ویروس کرونا، میزبان خوبی برای مردم، اصحاب رسانه و سایر اقشار مختلف در این مراسم باشیم، عذرخواهی می‌کنم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.