×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

1 15 - در خرید صندلی باغی و تاب ویلایی و صندلی تابی به چه نکاتی توجه کنیم! - تاب باغی

از آنجا که در تولید مبلمان ویلایی، جنس فلز به کار گرفته شده، نوع رنگ بدنه، شستشو بدنه مبل، جنس ابر و پارچه اهمیت بسیار بالایی دارد. جنس فلز مبل در صورت استفاده از لوله سبک با گوشت ضعیف، شستشو ضعیف بعد از جوشکاری و باقی ماندن اثرات جوشکاری و چربی بر روی فلز باعث باد کردن رنگ پس از مدتی کوتاه خواهد شد.

استفاده از ابر و اسفنج با دانسیته پایین و یا ضعف در دوخت و خیاطی و جنس پارچه بی کیفیت نیز از موارد مهمی است که باید توجه داشت.

برخی از تولیدکنندگان در تولید از کیفیت تولید کاسته به طور مثال تعداد توری صندلی و میز را کاهش داده و یا قطر میز را کمی شاید در حد ۱۰سانتی متر کم کرده و پایه ها رو ساده تر کرده و یا از شیشه ۶میل استفاده نکرده و شیشه با ضخامت کمتری به کار می برند.

نکته خیلی مهم این است که در زمان رنگ آمیزی بدنه مبل باغی گروه صنعتی ویلامبل رنگ پودری الکترواستاتیک را یک بار روی محصول با دستگاه مخصوص پاشیده و رنگ اضافه ریخته شده روی زمین را در فرایند تولید استفاده نماید، در صورتی که تولیدکنندگان متفرقه از رنگ ریخته شده روی زمین دوباره در فرایند رنگ استفاده کرده که باعث شده کیفیت رنگ کاهش یافته و رنگ صندلی کمی به شیری مشابه باشد و دانه های ریز سیاه رنگ حاصل از کثیفی رنگ گاها مشاهده می شود.

2 11 - در خرید صندلی باغی و تاب ویلایی و صندلی تابی به چه نکاتی توجه کنیم! - تاب باغی

در زمان تولید تاب باغی نیز در صورت استفاده از لوله ضعیف با مواردی که در فرآیند تولید مبل باغی همچون رنگ، ابر و پارچه ضعیف نیز کالایی بی کیفیت تولید شده که موجب نارضایتی مشتری می شود.

در تولید تاب ریلکسی نیز تولیدکنندگان متفرقه کارگاهی با تولید صندلی تابی با لوله و گوشت ضعیف، نخ و پارچه و الیاف بی کیفیت کار را برای انتخاب و خرید مشتری سخت کرده اند. اما این نکته مهم است که تولیدکنندگان با استفاده از عکس های شرکتهای بزرگ و برند همچون برند ثبت شده ویلامبل انتخاب را برای انتخاب جنس و کالای خوب سخت کرده اند و بهترین راه گرفتن عکس آخرین کالای تولید شده توسط آن تولیدی می باشد که با عکس تبلیغ شده مقایسه نمایید.

3 7 - در خرید صندلی باغی و تاب ویلایی و صندلی تابی به چه نکاتی توجه کنیم! - تاب باغی

گروه صنعتی ویلامبل با تولید بیش از ۱۰۰محصول و استفاده از بهترین و پیشرفته ترین دستگاه ها و با مهندسی تخصصی و رعایت استانداردهای لازم آماده تولید و ارسال تجهیزات باغی مورد علاقه شما به درب منزل ومحل کار شما می باشد. کافیست وارد سایت مبلمان و تاب باغی ویلامبل شده و از مدلهای متعدد این شرکت بازدید نمایید.

4 1 - در خرید صندلی باغی و تاب ویلایی و صندلی تابی به چه نکاتی توجه کنیم! - تاب باغی

برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت مبلمان فضای باز و ثبت سفارش به سایت رسمی فروشگاه مبلمان باغی مراجعه نمایید.

صفحه رسمی اینستاگرام جهت اطلاع از تخفیف ها و جشنواره ها : VillaMobl

تاریخچه ویلامبل

برند ویلا مبل از سال ۱۳۹۴ با دریافت گواهی نامه ثبت علامت شروع به کار کرده است. تولیدی این برند در شهرستان جاجرود می‌باشد؛ این تولیدی دارای ۱۵ سال سابقه کار در زمینه مبلمان باغی و تجهیزات مسافرتی و باغی می‌باشد. این برند کار خود را اولین بار با تولید تاب ریلکسی شروع کرده است و تا اکنون توانسته با توجه به نیازهای شما عزیزان تمامی محصولات باغی را تولید و توزیع نماید.

سایت ویلامبل با محوریت فروش اینترنتی مبلمان فضای باز جهت خرید مبلمان، تاب راحتی و ریلکسی باغی و ویلایی، با خدمات متنوع و تنوع بافت محصولات و ضمانت بر روی محصولات با ارسال به سراسر کشور افتتاح گردید. مجموعه ویلا مبل یکی از قدیمی ترین تولید کننده محصولات باغی و تاب ریلکسی در تهران می‌باشد.

این فروشگاه تمامی نیاز خریداران نسبت به محصولات فضای باز اعم از مبلمان باغی، تاب و صندلی ریلکسی، چتر و سایبان، باربیکیو، میز و صندلی… را برطرف می‌نماید.

فروشگاه اینترنتی ویلا مبل تمامی محصولات را با گرانتی سلامت فیزیکی کالا ارائه می‌دهد. ساعت کاری فروشگاه ۹ صبح الی ۹ شب می‌باشد. در ساعات غیر کاری، می‌توانید از طریق واتساپ اقدام به ارسال پیام نموده و با پشتیبان سایت ویلا مبل در ارتباط باشید.

چرا ویلامبل

از مزیت‌های این برند سرعت بالای تولید و اجرا، تنوع محصولات و کیفیت بالا می‌باشد؛  و هدف از خلق این محصولات کارا بودن آنها است. تمامی محصولات دارای گارنتی و خدمات پس از فروش هستند و شما می‌توانید محصول مورد نظرتان را از هر کجای کشور سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید. ثبت سفارش به صورت آنلاین و از طریق وب سایت ویلامبل انجام می‌شود. در صورت تمایل می‌توانید از طریق پشتیبانی واتساپ نیز اقدام به ثبت سفارش و یا پیگیری سفارش خود کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره برای خرید محصول مورد نظرتان به مقالات و سوالات پر تکرار مشتریان مراجعه نمایید.

 ساعت کاری: ۹ صبح الی ۹ شب

 تلفن تماس: ۰۲۱-۸۸۵۶۵۲۳۹

 پشتیبانی واتساپ: ۰۹۱۲۰۱۲۰۴۵۹

 تماس با مدیریت: ۰۹۱۲۸۹۴۵۳۲۱

 کارگاه شماره یک: تهران، جاجرود

 کارگاه شماره دو: تهران، اسلامشهر

 کارگاه شماره سه: آذربایجان غربی، ارومیه

 کارگاه شماره چهار: سمنان، شاهرود

 انبار شماره یک: تهران، پاکدشت

 انبار شماره دو: کرج، ماهدشت

 انبار شماره سه: مشهد، طرقبه

 انبار شماره چهار: یزد

لطفا سفارشات خود را به صورت ثبت سفارش اینترنتی در سایت ویلامبل و یا سفارش از طریق واتس آپ ۰۹۱۲۰۱۲۰۴۵۹ و برای پیگیری سفارش با شماره ۰۲۱۸۸۵۶۵۲۳۹ تماس حاصل نمایید.

بیش از ۲۰۰محصول، مبلمان باغی، تاب باغی، تاب ریلکسی یک و دو نفره ، آتشدان و باربیکیو گازی و زغالی، چتر سایه بان، گلدان و استند، کاناپه تختخوابشو، پنکه مه پاش، فوتبال دستی و میز پینگ پنگ، بخاری هیزمی، تخت استخری و دیگر تجهیزات ویلایی را هم اکنون از سایت ویلامبل به آدرس www. villamobl.com مشاهده کنید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.