×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

بیت کوین ارز مجازی - شهردار آمریکایی به هر خانواده ۱۰۰۰ دلار در قالب بیت کوین هدیه می‌دهد -

«جیسون استوارت» شهردار میسوری آمریکا که نگاه مثبتی به بیت کوین دارد، اعلام کرد با هدف کاهش تاثیر اقتصادی همه گیری کرونا، به تمامی خانواده‌ها کمک مالی ۱۰۰۰ دلاری در قالب بیت کوین اعطا می‌کند.

در ابتدا قرار بود به هر خانواده ۵۰۰ دلار تعلق بگیرد ولی شهردار میسوری در نهایت این رقم را افزایش داد. استوارت به قابلیت‌های انقلابی بیت کوین اعتماد دارد و می‌گوید رمزارزها می‌توانند زندگی بشر را در آینده دستخوش تغییراتی قرار دهند.

وی یکی از طرفداران رمزارزها است و به آینده آن بسیار خوش بین است. او در مصاحبه با خبرگزاری‌های محلی اعلام کرد که امید و خوش بینی خاصی به بیت کوین دارد و به همین دلیل چنین تصمیمی گرفته است. او معتقد است با وجودی که ارزهای دیجیتال در صدر اخبار رسانه‌ها قرار دارند، اما هنوز اکثر مردم درک درستی از آنها ندارند. شهردار استوارت می‌گوید قبل از اعطای کمک مالی، برنامه ریزی‌های انجام شده تا دریافت کنندگان بتوانند مدیریت درستی بر هدیه مالی خود داشته باشند و به دریافت کنندگان آموزش‌هایی در این زمینه نیز داده می‌شود.

شهردار میسوری می‌گوید:

«ما قصد داریم مسیری را در پیش بگیریم که مردم بتوانند بیت کوین خریداری و هولد کنند و در مسیر سرمایه‌گذاری رمزارزها حرکت کنند.»

وی همچنین در جریان مصاحبه اخیر خود گفته بود افرادی که بیت کوین دریافتی را هولد کنند، می‌توانند کمک مالی بیشتری دریافت کنند. استوارت معتقد است ارزش بیت کوین به مرور زمان افزایش پیدا می‌کند و به همین دلیل مردم باید یاد بگیرند دارایی خود را بر مبنای ارز دیجیتال ذخیره کنند تا به ارزش دارایی آنها اضافه شود.

علاوه بر این، استوارت همچنین قصد دارد از کمک شرکت‌ها و سازمان‌ها نیز برای پیشبرد بهتر اهداف خود در این زمینه استفاده کند. باید دید شهردار آمریکایی در مسیر خود با چه چالش‌هایی روبرو خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.