پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41350 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بهترین شرکت تعمیر و سرویس آسانسور در تهران و کرج
    08 مهر 1400 - 23:38
    شناسه : 188557
    0

    انتخاب یک شرکت تعمیر و سرویس آسانسور معتبر و مطمئن همواره یکی از مهمترین دغدغه های آپارتمان نشینان بوده و هست، بی توجهی به سرویس به موقه آسانسور ها میتواند خطرات غیر قابل جبرانی را به همراه خود داشته باشد.

    پ
    پ

    آسانسور 1 - بهترین شرکت تعمیر و سرویس آسانسور در تهران و کرج - بهترین شرکت آسانسور

    انتخاب یک شرکت تعمیر و سرویس آسانسور معتبر و مطمئن همواره یکی از مهمترین دغدغه های آپارتمان نشینان بوده و هست، بی توجهی به سرویس به موقه آسانسور ها میتواند خطرات غیر قابل جبرانی را به همراه خود داشته باشد. از طرفی دیگر سرویس به موقه و مرتب آسانسور ها میتواند از هزینه های بزرگتر جلو گیری کند، چرا که هر چه آسانسور را دیر به دیر یا نامرتب سرویس کنیم احتمال آسیب بیشتر به آسانسور شما و در نتیجه هزینه های تمام شده برای شما بیشتر خواهد بود.

    چرا آسانسور خراب می شود؟

    به دلایل زیادی یک آسانسور دچار خرابی می شود، اما عمده خرابی های آسانسور ها بیشتر به خاطر استفاده نادرست و رعایت نکردن حد ظرفیت و توان آسانسور ها است، مثلا گاهی دیده شده در آسانسور های با ظرفیت ۴ نفر تعداد بیشتری از این میزان ظرفیت وارد آسانسور شده اند.

    و یا این که خیلی دیده شده که از آسانسور ها برای حمل اسباب و اثاثیه منزل استفاده شده است، این نوع استفاده ها از آسانسور بسیار خطرناک است، و هم میتواند خطرات مالی و هم جانی به همراه خود داشته باشد.

    حمل اثاثه منزل هم میتواند به آسانسور ها آسیب زیادی وارد کند مخصوصا به کابین آسانسور، موتور آسانسور و سایر قطعات آسانسور، باید سعی شود تا حد امکان از حمل بارهای سنگین با استفاده از آسانسور خودداری شود، البته حمل بارهای سنگین و همچنین اثاثیه منزل با آسانسور های باری که معمولا در مجتمع های مسکونی موجود هستند بلامانع است.

    یکی دیگر از دلایل خرابی در آسانسور استفاده زیاد از آسانسورها است، بدون شک خرابی در آسانسور های که در آپارتمان های با تعداد ساکنین و واحد کمتری هستند به مراتب کمتر است از آپارتمان های با ساکنین و واحد های بیشتر، دلایل دیگری هم میتوان برای خرابی در آسانسور ها مثال زد اما در این مطلب به همین چند مثال اکتفا می کنیم.

    آسانسور 2 - بهترین شرکت تعمیر و سرویس آسانسور در تهران و کرج - بهترین شرکت آسانسور

    مدت زمان تعمير و سرويس آسانسور چقدر است؟

    مدت زمان سرویس آسانسور چقدر است ؟ جواب اين سوال تا حد زيادی به شركت ارائه دهنده خدمات سرويس و نگهداری آسانسور و كادر فنی آن و البته تشخيص دقيق و سريع نوع خرابی آسانسور و قطعات مورد نياز و تونايی فنی كارشناسان شركت سرويس و نگهدار در رفع خرابی بستگی دارد، بطور كلی خرابی های معمول در آسانسور را ميتوان كمتر از ۲ ساعت كار تشخيص و رفع گردد كه مجددا متذكر ميگردد بستگی به سرويس دهی شركت آسانسور دارد.

    ذكر اين نكته حائظ اهميت است كه خيلی از خرابی های آسانسور را ميتوان در زمان سرويس و نگهداری ماهانه تشخيص داد و با اقدامات پيشگيرانه از توقف و مشكلات در آينده جلوگيری كرد.

    بهترین شرکت آسانسور در تهران و کرج کدام شرکت است؟

    بهترین شرکت آسانسور در تهران و کرج، شرکت امید اوج یکی از قدیمی ترین شرکت های تعمیر و سرویس آسانسور در تهران است، که بیش از ۱۲ سال سابقه فعالیت در ارائه خدمات حرفه ای آسانسور را دارد، شرکت امید اوج تا به الان موفق به کسب رضایت بسیار بالای مشتریان خود شده است، و طبق گفته های این شرکت از اوایل شروع فعالیت خود تا به الان اولیت خود را خدمات حرفه ای و رضایت مشتریان خود قرار داده اند همین موضوع باعث شده تا این شرکت بتواند در صدر لیست شرکت های مجاز سرویس آسانسور قرار گیرد شرکت امید اوج در تمامی سال های فعالیت خود توانسته، مشتریان ثابت زیادی را در کنار خود نگه دارد، که تعمیر و سرویس و نگهداری آسانسور های شرکتی، مسكونی، اداری، تجاری و بيمارستانی و… خود را تنها و تنها به شرکت امید اوج بسپارند.

    تعمیرات و نگهداری آسانسور در تهران توسط شركت امید اوج پيشرو در خدمت رسانی هرچه سريعتر، با بهترين كيفيت و كمترين هزينه در هر ساعت از شبانه روز آماده انجام خدمات تعمير، اورهال، عقد قرارداد سرويس و نگهداری انواع آسانسور های مسكونی، اداری، تجاری و بيمارستانی و… می باشد.

    خدماتی که توسط شرکت ارائه می شود

    سرویسکار آسانسور، تعمیر کابین آسانسور، تعمیر خرابی کنتاکتور آسانسور، تعمیر خرابی آسانسور هیدرولیک، تعمیر جک هیدرولیک آسانسور، تعمیر آسانسور فوری، تعمیر تابلو فرمان آسانسور، تعمیر آسانسور صنعتی، تعمیرات اساسی آسانسور، تعمیر موتور گیربکس آسانسور، تعمیر خرابی کفشک آسانسور، تعمیر خرابی قفل درب آسانسور، تعمیر و ریگلاژ و تنظیم سرعت درب کشویی آسانسور، تعمیر موتور سردرب آسانسور، تعمیر خرابی صفحه کلید آسانسور و خدمات تعمیرات آسانسور شبانه روزی و… توسط شرکت تعمیر و نگهداری آسانسور در تمامی نقاط غرب، شمال، جنوب و شرق تهران و همچنین کرج ارائه می گردد.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.