×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

نیروهای پاکبان شهرداری - نیروهای پاکبان شهرداری لاهیجان از ۲۰۰ نفر به ۵۰ نفر رسیده است - پاکبان

به گزارش اداره ارتباطات و اموربین الملل شهرداری لاهیجان، حسین سعیدی در گفت و گویی افزود: در سال ۱۳۸۵ به توجه به جمعیت ۷۰ هزار نفری شهر لاهیجان و ویلایی بودن منازل و محدوده کمتر حوزه شهری تعداد نیروهای پاکبان واحد امور شهری چهار برابر نیروهای فعلی بود.

وی اضافه کرد: در سال ۱۴۰۰ با توجه به افزایش جمعیت شهری به حدود ۱۳۰ هزار نفر و افزایش محدوده شهری تا شادهسر، شیخانبر، کوهبنه و بازکیاگوراب هم اکنون تعداد ۳۰ نفر در شیفت روز و ۲۰ نفر در شیفت شب در حال خدمات رسانی برای جمع آوری زباله شهروندان عزیز هستند که این تعداد نیرو جوابگوی ارائه خدمات مناسب به شهروندان نیست.

سعیدی گفت: از سوی دیگر در طول دو سال اخیر با شیوع کرونا و ابتلای برخی پاکبانان به این ویروس باعث شد این تعداد نیرو هم کاهش یابد و برخی همکاران در دو تا سه شیفت مشغول کار باشند.

وی گفت: همچنین به دلیل مشکلات مالی در طول سالیان اخیر برخی از مردم برای امرار معاش به جمع آوری زباله روی آورده اند و روزانه ۲۰۰ نفر در سطح شهر با پاره کردن کیسه زباله ها و برهم زدن زباله ها باعث کثیفی کوچه ها و معابر شده و تمام زحمات پاکبانان برای نظافت خیابانها و کوچه از بین می رود.

مدیر واحد خدمات امور شهر شهرداری لاهیجان گفت:  مشکلات  جذب نیروی جدید کارگری وسایر مسایل عنوان شده از جمله دلایلی است که  نتوانیم خدمات مطلوبی به شهروندان ارائه دهیم و با توجه به تاکیدات مدیریت شهری همه تلاش خود را خواهیم کرد رضایت مردم را جلب نماییم.

وی افزود: ضمن عذرخواهی از مشکلات ایجاد شده از صبر و همکاری شهروندان هم قدردانی کرده و امیدواریم با تغییرات صورت گرفته شاهد رفع مشکلات برای افزایش خدمات رسانی باشیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.