×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

وکیل خوب و حرفه ای از نظر دوستان و دیگران همیشه برای ما مهم بوده و یکی از مواردی بوده و هست که که در آغاز روند انتخاب وکیل خوب و مجرب برای دفاع از خود را داشتیم مورد توجه ما بود است.

بدون شک بار ها و بارها از اطرافیان خود شنیده اید که فلانی به دنبال یک وکیل خوب است تا بتواند از خود در دادگاه دفاع کند.

و شاید برای خود شما هم پیش آمده باشد که به دادگاه فراخوانده شده باشید اما به دلیل نا آشنا بودن با قانون، ماده، و تبصره ها نتوانسته اید که دفاع درستی از خودتان داشته باشید.

انتخاب وکیلی خوب و کار بلد بدون شک با توجه به موقعیتی که در آن قرار داریم کار دشواری است، چرا که شاید شما در طول زندگیتان حتی یک بار هم در این موقیعت ها قرار نگرفته اید تا حداقل تجربه ای برای انتخاب یک وکیل خوب را داشته باشید.

اما در ادامه به شما کمک خواهیم کرد و نکاتی را بیان خواهیم کرد تا با در نظر گرفتن این نکات توانایی انتخاب یک وکیلی کار درست را داشته باشید. تا بتوانید به بهترین شکل در دادگاه از خود دفاع کنید.

وکالت وکیل دادگاه قاضی 1 - بهترین وکیل اصفهان از نظر مردم - اصفهان
وکیل اصفهان

وکیل خوب چه خصوصیاتی را باید داشته باشد؟

۱. بدون شک خصوصیات رفتاری وکلا یکی از مهم ترین گزینه ها در انتخاب یک وکیل خوب است، وکیل خوب باید دلسوزانه در کنار موکل خود باشد و از او دفاع کند و قبل از مراجعه به جلسات دادگاه باید با موکل خود با حوصله جلساتی را داشته باشد تا در جریان کامل مشکلات حقوقی شما قرار گیرد، و البته شما هم باید توجه داشته باشید که صداقتی کامل را با وکیل خود داشته باشید زیرا اگر صداقت و راستی در کلام شما وجود نداشته باشید وکیل شما شاید نتواند دفاع خوبی را برای شما انجام دهد، پس با وکیل خود صادق باشید و حقایق را مو به مو با وکیل خود در میان بگذارید. در نظر داشته باشید وکیل محرم اسرار شماست و شما نباید چیز پنهانی با وکیل خود داشته باشید.

۲. وکیل خوب و حرفه ای بعد از برگزاری جلسات اولیه و شنیدن صحبت های شما نباید سعی در امیدواری شما را داشته باشد که به طور مثال توانایی انجام مشکل حقوقی شما را دارد و بدون شک و بی تردید میتواند دادگاه را به نفع شما به پایان برساند، وکیل خوب باید واقعیت ها و چالش های مسیر پرونده را با شما در میان بگذارد تا شما تصمیم آخر در انتخاب وکیل را بگیرید و بتوانید وکیل مناسبی را برای مشکل حقوقی خود انتخاب کنید.

۳. زمانی که با یک وکیل ملاقات اول را تنظیم میکند بعد از اولین ملاقات باید راستگویی و صداقت در کلام وکیلی که رو در روی شما نشسته است را لمس کنید، وکیل خوب بعد از شنیدن صحبت های شما نباید فقط و فقط به فکر حق الوکاله خود باشید و مسیر های طولانی و غیر لازم را در مقابل پاه شما قرار دهد.

۴. یک وکیل خوب باید از دانش و تخصص بالای برخودرا باشد و به فتون دفاع و قانون اشراف کامل داشته باشید و با هوش و بدون هیچ کاستی و کم کاری بتواند از موکل خود دفاع کند.

وکالت وکیل دادگاه قاضی 2 - بهترین وکیل اصفهان از نظر مردم - اصفهان
بهترین وکیل اصفهان

نکاتی کیلیدی در انتخاب وکیلی خوب

  • زمانی که قصد انتخاب وکیلی را دارید باید به حیطه تخصصی او توجه داشته باشید مثلا ببینید که آیا وکیل مورد نظر در زمینه طلاق بیشتر سابقه کار را داشته یا نه بیشتر در زمینه مالی و…
  • شما نباید در زمان انتخاب وکیل به سن، جنسیت و… توجه کنید چون که این مورد نمیتواند گزینه مناسبی برای انتخاب یک وکیل خوب برای شما باشید به طور مثال سن بالای یک وکیل نشان از تجربه و سواد بالای او نیست شاید یک وکیل جوان که تازه تحصیلات خود را به پایان رسانده و وکالت خود را شروع کرده است ده ها برابر توانایی بالاتری از یک وکیل با سن بالا را داشته باشید.
  • وکیل خوب باید بسیار به روز باشید چون قوانین گاهی تغییر خواهند کرد و یک وکیل باید بروز باشد و در جریان تغییر این قوانین قرار داشته باشد.
  • یک وکیل خوب بعد از مطالع پرونده شما و شنیدن صحبت های شما باید توانایی گذاشتن چند راه حل برای حل مشکل را پیش پاه شما قرار دهد، و سریعترین و کم هزینه ترین مسیرها را به شما نشان دهد.
  • یک وکیل خوب قدرت بیان بالایی را باید داشته باشید تا با بیانی شیواه و رسا بتواند بتواند دفاعیات شما را بیان کند.

در آخر باید به این نکته توجه داشته باشید که نباید تنها با پرس و جو از اطرافیان و دوستان در انتخاب وکیل برای مشکلات حقوقی خود اکقفا کنید، و چون که وکیلی از شخصی آشنا یا فامیل به ما معرفی می شود پس بدون شک میتواند وکیلی توانمند باشد و مشکل ما را حل کند، در نکاتی که ما در بالا برای شما بیان کردیم سعی در راهنمایی شما را داشتیم تا بتوانید با در نظر گرفتن نکات نوشته شده وکیلی مناسب برای مشکلات حقوقی خود انتخاب کنید.

در ادامه شماره تلفن یک وکیل خوب در استان اصفهان یکی از بهترین وکیل های اصفهان که تجربه چندین ساله وکالت را داراست و در در بین مردم اصفهان بسیار نام آشنا است را به شما معرفی خواهیم کرد. اگر در جستجوی وکیل در استان اصفهان هستید

وکیل خوب اصفهان

حسین یاوری کارشناس ارشد حقوق خصوصی وکیل بانک انصار،شرکت دربند تهران در اصفهان، شرکت آریانوش زاگرس،شرکت کشت و گلزار صنعت انجام ۵۰۰ پرونده اعم از حقوقی , کیفری , خانواده , ثبتی ,ملکی و … میتواند یکی از گزینه های مناسب برای انجام مشکلات حقوقی شما باشید.

آدرس: اصفهان روبروی دادگستری کل

شماره تماس: ۰۹۱۳۳۹۴۰۴۳۰

  1. ناشناس

    وکیل فقط اسمش را یدک می‌کشد وگرنه از عمل به دفاع از حقوق صفرند
    فقط پول به جیب زدن دارند

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.