×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

کشتی ایران - پایان کار کشتی آزاد ایران با کسب ۷ مدال -

به گزارش همشهری آنلاین؛ مجتبی گلیج نماینده وزن ۹۷ کیلوگرم ایران در دیدار رده بندی برای کسب مدال برنز برابر باتزول اولزیسایخان از مغولستان به روی تشک رفت و در پایان مقابل حریف نه چندان مطرح خود پیش از سوت پایان مبارزه با نتیجه عالی ۱۰ بر صفر به برتری رسید و مدال برنز جهان را از آن خود کرد.

گلیج در دیدار نیمه نهایی مقابل کایل اسنایدر دارنده مدال های طلای جهان و المپیک از آمریکا به روی تشک رفت و در حالیکه در این مبارزه سخت و دشوار تا ۳ ثانیه مانده به پایان ۲ بر یک پیش بود، روی حمله خودش در خاک اسنایدر نشست و ۲ امتیاز از دست داد تا با نتیجه ۳ بر ۲ شکست بخورد و کشتی برده را با اشتباه خودش واگذار کند.

پیش از این حسن یزدانی در ۸۶، کامران قاسمپور در ۹۲ و امیرحسین زارع در وزن ۱۲۵ کیلوگرم، صاحب مدال طلا شدند و علیرضا سرلک در ۵۷، امیرمحمد یزدانی در ۶۵ و محمد نخودی در وزن ۷۹ کیلوگرم، نیز به مدال نقره رسیدند.

همچنین رحمان عموزاد در ۶۱، عرفان الهی در ۷۰ و یونس امامی در وزن ۷۴ کیلوگرم نیز از دور رقابت ها کنار رفتند.

به این ترتیب تیم ملی کشتی آزاد ایران با ۳ مدال طلای حسن یزدانی در ۸۶، کامران قاسمپور در ۹۲ و امیرحسین زارع در وزن ۱۲۵ کیلوگرم، ۳ نقره علیرضا سرلک در ۵۷، امیرمحمد یزدانی در ۶۵ و محمد نخودی در وزن ۷۹ کیلوگرم و یک مدال برنز مجتبی گلیج در وزن ۹۷ کیلوگرم، به کار خود در رقابت های قهرمانق جهان ۲۰۲۱ پایان داد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.