شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بارش میانگین بارش ۴۶ میلیمتری در گیلان/ انسداد ۵ پل روستایی
    16 مهر 1400 - 15:51
    شناسه : 188826
    0

    مدیرکل مدیریت بحران گیلان، میانگین بارش استان طی دو روز گذشته را حدود ۴۶ میلیمتر دانست و افزود: توتکی سیاهکل با ۱۳۰ میلیمتر، قلعه رودخان فومن با ۱۲۶ میلیمتر و چوبر شفت با ۱۱۰ میلیمتر بیشترین میزان بارش ها را ثبت کردند.

    پ
    پ

    باران پاییزی بارندگی 3 - بارش میانگین بارش ۴۶ میلیمتری در گیلان/ انسداد ۵ پل روستایی -

    امیر مرادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به بارش باران طی دو روز گذشته در گیلان، اظهار کرد: بیشترین بارش ها مربوط به مناطق مرکزی و شرق و سپس غرب استان است.

    وی میانگین بارش استان در این مدت را حدود ۴۶ میلیمتر دانست و افزود: توتکی سیاهکل با ۱۳۰ میلیمتر، قلعه رودخان فومن با ۱۲۶ میلیمتر و چوبر شفت با ۱۱۰ میلیمتر بیشترین میزان بارش ها را ثبت کردند.

    مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان تصریح کرد: به دلیل شدت کم بارش و فواصل زمانی ناهماهنگ در ارتفاعات استان نسبت به دشت، جریان رودخانه ها تغییر کرده و در برخی مناطق مرکزی و غربی استان شدت داشته است و برخی رودخانه های مرکزی و شرق و غرب استان نیمه سیلابی شده و افزایش حجم داشته اند.

    مرادی، با بیان اینکه هم اکنون جریان برخی رودخانه های غرب و شرق و فومنات و مرکزی استان کمی فروکش کرده، اما جریان سایر رودخانه ها همچنان زیاد و یا در همان حد دیروز شدت دارند، گفت: بارش در ارتفاعات ناو و نواحی جنگلی و کوهپایه بالارود سیاهکل و قلعه رودخان و امامزاده ابراهیم و شاه شهیدان نیز قابل توجه بوده است.

    وی با اشاره به تداوم بارش در برخی مناطق استان به شکل پراکنده، تصریح کرد: بیشترین آبگرفتگی ها مربوط به شهر رشت بوده است. پل الزهرا مابین لولمان و آستانه اشرفیه، پل جیرده و پل خطیبان شهرستان شفت، روستای توتکی و پل شمرود شهرستان سیاهکل و پل رودبارچیره شهرستان فومن نیز دچار انسداد هستند و راه جایگزین برای تردد مردم توسط راهداری باز شده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.